Gå til innhold

"Mye rare plager på en gang !!"

Anbefalte innlegg

Hei !

Jeg er 31 år og sliter med en del plager som jeg ettervert har lært meg å leve med, eller skal vi si er blitt redd får å fortelle om fordi jeg er redd for å bli tatt som en hypokonder !!

Jeg har siden jeg var ganske ung hatt problemer med magen, det vil si at jeg har hatt mye vondt, og av og til hatt tendenser til å svime av.

De siste 5(6-7) årene har jeg oxo begynt å få difuse smerter rundt omkrig i mage regionen som kan betegnes som stikkende, og noen ganger som knivende.

Det som ofte kobler disse symtomene sammen er følelsen av hjertebank (Akkuratt som om hjertet slår så hart at det er noe som skal sprekke der nede liksom !!)

Jeg var for Ca 1. år siden til undersøkelse av magen med rønken, og der fant man en reflux som jeg har fått 'losec' for.

Dette har fakrisk hjulpet en del, selv om hjerte slagene fortsatt er der.

Men jeg sliter stadig med difuse smerter rundt om kring i magen.

.....I den siste tiden har jeg beggynt til tider å kjenne ømmhet under armene, og i 'PC' muskelen mellom bena, og som ikke det er nok er jeg så stiv i nakken at jeg hører at det knaker når jeg beveger hode.

Stivheten i nakken forplanter seg opp i hodet (ser ofte dosent på høyre øye), og nedover i ryggen.

Så nå lurer jeg på om dette har noen sammenheng, eller om dette rett og slett er noe phsykosomatisk.

P.S.

Når kroppen låser seg som verst, og dette ikke stopper i løpet av en halvtime, har jeg vært nødt til å låne meg Stesolid for å få løst opp kroppen (5 -10 Mg)

Håper at noen kan gi meg litt informajson om hva det kan være, eller ikke være. Det er nemmlig en voldsom belastning å bære for meg i hverdagen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/48149-mye-rare-plager-p%C3%A5-en-gang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...