Sorte Enke Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Vil at du skal vite at jeg har tenkt på deg siden jeg brukte å være her for noen år siden. Hvordan du har det?, Hvordan det går på jobb? osv. Selv har jeg fått hjelp etter at jeg flyttet til Oslo, samtidig som jeg sliter fælt. Har vært innlagt flere ganger, og har en del overdoser med parasett bak meg. En alvorlig som det var så vidt jeg overlevde. Enkelte mener at det skulle vært umulig. Akkurat nå bor jeg på ettervernshjem, og har en lege som tar gått vare på meg i tillegg til behandler. Jobbmessig går det dårlig. Jeg er for ustabil og usikker på meg selv. Noe som resulterer i høyt fravær. Så jeg går for øyeblikket på rehabiliteringspenger. Men tenker som sagt mye på deg. Håper vi tastes. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/48175-takk-for-sist-nhd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.