Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Vendi
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Allevo very low diet ... disse shakene. Jeg er blitt helt oppblåst etter å ha prøvd en sånn.

.

Anonymkode: d613f...0a9

Da burde du vel slutte med disse shakene, hvis du synes det? Hvorfor spiser/drikker du det i utgangspunktet? Hvis det er for vektnedgang så finnes det en haug med andre metoder. 

Men frykter litt at du er spiseforstyrret..

Endret av Vendi
AnonymBruker
Vendi skrev (18 minutter siden):

Da burde du vel slutte med disse shakene, hvis du synes det? Hvorfor spiser/drikker du det i utgangspunktet? Hvis det er for vektnedgang så finnes det en haug med andre metoder. 

Men frykter litt at du er spiseforstyrret..

Er bare så stresset for tiden npr jeg skjønte at det er stresset mitt som gjør at jeg legger på neg på magen... jeg skjønte ikke hva som feilte neg over lengre tider, og nå er jeg flau over meg selv... alle er så tynne og jeg begynner å bli feit- jeg er 27 år...

Anonymkode: d613f...0a9

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...