Gå til innhold

Har det vært sommer hos deg i dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Sommeren kom i går, og jeg hadde første dag med faktor 50 i 2024. Her er det meldt sommertemperaturer til og med søndag, så dette blir en fin helg. Jeg håper russen tåler at det er perfekt utevær, i fjor var det skjeldent rolig her i byen pga ditto elendig vær.... :P 

Annonse

Kashmir-

Jeg var noe så sjelden som fyllesyk i dag etter en lang natt med fest. Ikke sånn hæla i taket- fest, mer skravling og uskyldig morro. Så det var helt nydelig med en såpass varm dag hvor jeg nare kunne ligge ute å lese og få frisk luft! Har spist kebab, sjokolade og drukket tre cola, så nå er formen blitt normal igjen. Setter veldig stor pris på varme dager og vår nå altså!

Glitter
Kashmir- skrev (15 timer siden):

Jeg var noe så sjelden som fyllesyk i dag etter en lang natt med fest. Ikke sånn hæla i taket- fest, mer skravling og uskyldig morro. Så det var helt nydelig med en såpass varm dag hvor jeg nare kunne ligge ute å lese og få frisk luft! Har spist kebab, sjokolade og drukket tre cola, så nå er formen blitt normal igjen. Setter veldig stor pris på varme dager og vår nå altså!

Hørtes veldig digg ut. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...