Gå til innhold

Abrahamittiske religioner, er helt imot hva nordmenn flest hevder de er for, likevel, er nordmenn helt for religionene ???

Er du for motstridende ting? (homofili vs religion)  

5 stemmer

1. 1. Er du for motstridende ting? (homofili vs religion)

• Ja jeg er for motstridende ting. Jeg mener at homofili er bra, OG at relgioner som undertrykker homofile, er bra
      1
    • Nei, jeg er konsekvent, jeg mener at homofili er bra, og at religioner som undertrykker homofile ikke er bra
      3
    • Nei, jeg er konsekvent, jeg mener at homofili ikke er bra, og at religioner som undertrykker homofile er bra
      0
    • Vet ikke, må spørre NRK/VG om hva som er riktig svar på spørsmålet
      0
    • Trådstarter er rasist!
      1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Savannah skrev (17 timer siden):

Har du ikke noe annet å gjøre som russ som sitter alene hjemme?

Svadasvar. Du innbiller deg du er en autoritet, men har ingenting å komme med annet enn en tenåringsforeldrene i islam som aldri slapp taket.

Anonymkode: 5a488...809

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...