student17 Skrevet 15. april 2002 Skrevet 15. april 2002 shalla bais. lurer bare på om hva andre synes om bigbrother i år?? er det mere intriger i år? etterligner de de andre fra i fjor? just wondering. 0 Siter
Gjest poetika Skrevet 15. april 2002 Skrevet 15. april 2002 Disse som er i big brother huset i år er helt gærne. De første var greie, disse går inn for å ha sex, de hermer etter alt de andre gjorde. Det er tåpelig. Første gangen det ble vist, hadde jeg sort belte i bigbrother, men nå gidder jeg ikke se på det. Det er for tåpelig! 0 Siter
megvel Skrevet 16. april 2002 Skrevet 16. april 2002 Disse som er i big brother huset i år er helt gærne. De første var greie, disse går inn for å ha sex, de hermer etter alt de andre gjorde. Det er tåpelig. Første gangen det ble vist, hadde jeg sort belte i bigbrother, men nå gidder jeg ikke se på det. Det er for tåpelig! jepp, vanlig det.... :-D 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 De vet jo altfor godt at de er på tv. Det blir så tilgjort. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.