Gå til innhold

Skal alt i livet bare være passelig bra?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Alt jeg gjør er sånn passelig bra, jeg våkner om morgen og føler meg passelig bra, maten jeg spiser er passelig godt, vennene jeg har er passelig gode, jeg har passelig god inntekt, jeg studerer et studie som er passelig bra, jobben jeg har er passelig ok. Skal livet bare være passelig? Blir det aldri knall? 

Anonymkode: c1124...46a

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg vet ikke helt hva en kan forvente? For meg går det litt i perioder og bølger. Noen ganger er livet dritt, andre helt nøytralt og av og til er det helt fantastisk. Og slik har jeg inntrykk at det er for de fleste andre også? Har du aldri ordentlig positive følelser overfor noe i livet ditt? Er alt bare "passelig bra" alltid?

Anonymkode: ed093...241

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Alt jeg gjør er sånn passelig bra, jeg våkner om morgen og føler meg passelig bra, maten jeg spiser er passelig godt, vennene jeg har er passelig gode, jeg har passelig god inntekt, jeg studerer et studie som er passelig bra, jobben jeg har er passelig ok. Skal livet bare være passelig? Blir det aldri knall? 

Anonymkode: c1124...46a

Nei livet blir aldri knall. Kanskje noen korte øyeblikk av og til.

Anonymkode: 55a6f...42d

AnonymBruker

Det er ikke noen oppskrift på hvordan livet skal være selv om noen ser ut til å tro det. Du må stille deg selv spørsmålet og du må selv finne ut hvordan du vil leve, og hva du bør gjøre for å få det til. 

Anonymkode: 6de61...fe2

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...