Gå til innhold

Hvor ofte går du til tannlege?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

En gang året. Koster vel rundt 900 kr for røntgenbilder, sjekk og tannrens. Og er det noe som må fikses blir det fort noen tusenlapper ekstra.

Anonymkode: 02dd2...d6c

Ikke "tannrens", men fjerning av tannstein.

Anonymkode: 02dd2...d6c

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvor mange ganger har du gått siste 5år f. Eks? Og hva betaler du pr gang? 

Anonymkode: f6f2c...5f7

En gang i året til kontroll, og ellers ved behov. De siste 5 årene har jeg gått et par ganger for å rette på gamle plomber, i tillegg til kontrollene. Tror jeg betalte 1350 for siste kontroll.

Hva med deg? 

Annonse

Jeg går én gang i året, først til tannpleier og videre til tannlege dersom det er noe som bør fikses eller ses nærmere på.

Som oftest er det bare bilder, kontroll, tannstenfjerning og puss, det koster ca. kr. 1300. Sist måtte jeg få en krone der det hadde vært en stor og gammel fylling som ble skadet, da kostet det vel mellom 8.000 og 10.000.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...