Gjest calestia Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Kvelden i går visste jeg nesten ikke hva jeg gjorde. Alt raste i går. så fort. i det jeg våkna.tror jeg. Jeg som har vært så flink. jobba så hardt. ikke gitt opp. gang på gang. på gang. denne gangen gikk det jo så bra. I går kutta jeg og kutta og kutta. det gjorde ikke vondt, jeg var nummen . var borte. forvirra. forstod ikke. Det blødde. måtte tørke opp. men følte ingenting. jeg som har vært så klar en stund nå. Ringte. x-en turte ikke si noe. plutselig ringte jeg gode gamle Hawk også. men var ikke kalr over det helt.. husker det bare såvidt. jeg sendte en rar melding, kanskje ringte også til ei annen ei. som jeg måtte sende ny meld til å si at alt var ok. Men det var det ikke og er ikke. slett ikk eok. skjelte ut x i dag. han kom og dro. lei seg, men ikke sur på meg. jeg fikk panikk. fant ikke stesoliden. bersherk, slo i alt jeg fant, og i går knuste jeg masse glass. knakk sammen på gulvet. klarte ikke bevege meg . plustelig var alt helt stille. Har tatt en stesolid nå. og trøstespiser. alt jeg har i skapet. må bare. orker ikke, helt alene, orker det ikke, kan ikke være alene, klaer ikke engang passe dyra nå. Sendte meld, nå i stad. at han måtte skaffe noen. jeg klarer ikke mer. trode jeg ble gal i stad. alt ble borte. dagen i går er i tåka. jeg tok piller, men det var senere, måtte bort, bort, sove, ikke mer helvete. Må ta fler piller nå også . ihvertfall en til. må, må, alt er kaos, alt er et jag, alt står stille, jeg blir borte, jeg skjønner ikke. vil dø. så gjerne dø. klarer ikke, det er det. men kan ikke være her. ikke alene. ikke mer alene, de har dratt, alle i mitt liv. alle jeg har stolt på. de orker meg ikke. de bare drar. og ingen kommer tilbake. Den eneste ene jeg har elsket kommer aldri tilmeg. jeg -alene. helt alne. ingen som kan hjelpe å lime hjertet, ingen som er her, er så redd. Vil kutte. vil henge. bort, bort. kan ikke det, vet, vet, kan ikke. men jeg må bprt herifra. bare meg . veggene er også ensomme. jeg som forsøkte så hardt. Jeg må bort. ikke noe valg lenger. hast blir dette. jeg er ikke klar i hodet. det er på styr, det er for villt, jeg bikker, nå må noen komme. jeg kommer ikke til å klare en dag til her alene. så plutselig det kom. Jeg må spise.nå. spise, spy, for å spise mer, mer, mer, jeg må vekk. flere piller? har bare to til. kanskje de sløver meg litt. må roe, må roe, jeg kjenner det kommer . igejn , igjen , igjen, får ikke kontrollen. vær så snill, så snill. hodet mitt.. fred, fred, alt jeg vil ha. hvorfor kommer han ikke. hvorfor ringer inegn. ting tar tid. uansett hva det er. husker, det, husker det. noen kommer nok. de må jo det. Hadde jeg bare ikk evært så redd for å ringe selv. faen, faen. Dette ble shit-langt. unnskyld, unnskyld. må bare skrive , noen må vite, neon. må forstå., jeg skal ikke dø. skal ikke. prøver å holde ut, jeg prøver. må. Skriver og sier hei når jeg er på bena. kanskje dert går bedre allerede i morra. vet aldri med pling-hjerne. Sorry for dette- igjen. men tida går ihvertfall, og dere er snille her inne. Og Goliane, hvis du har lest så langt, skriver når jeg er klarere i toppen, dette blir mye rør. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/48268-kjemperedd-tror-jeg-m%C3%A5-dra-snart/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
naiv Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Hei calestia. Ta deg sammen et øyeblikk og ring legevakta og få hjelp. Slikt kan du ikke ha det!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/48268-kjemperedd-tror-jeg-m%C3%A5-dra-snart/#findComment-184451 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest calestia Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Hei calestia. Ta deg sammen et øyeblikk og ring legevakta og få hjelp. Slikt kan du ikke ha det!!! mmm. er faktisk roligere nå.. Skal pakke i kveld, og tar jeg av igjen i kvled er det rett på legevakta.. har snakka med x-en. stesoliden virker litt, men ikk veldig mye. Tar en til nå, også går jeg å legg ermeg snart. ( bruker vallergan og stilnoct for å sove, så da sover jeg jammen gså..) Utrolig å det hjelper å skrive ned endel. Og få klarhet i hva som skjer hvis noe går galt igjen.. så, er nok i havn for i dag. kan sløve med en pille, lese et blad, og se på tv, får ihvertfall ikk epanikkanfall med de pillene, og det er da noe.. Blæh.. ble kvalm av all den kaka.. Klokka er snart 1900. jeg klarer resten av kvelden. ellers blir jeg kjørt ned, så nå må det gå bra uansett.. ( kommer ikke til å gjøre noe dumt mener jeg..) takker. klems 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/48268-kjemperedd-tror-jeg-m%C3%A5-dra-snart/#findComment-184474 Del på andre sider Flere delingsvalg…
goliane Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 mmm. er faktisk roligere nå.. Skal pakke i kveld, og tar jeg av igjen i kvled er det rett på legevakta.. har snakka med x-en. stesoliden virker litt, men ikk veldig mye. Tar en til nå, også går jeg å legg ermeg snart. ( bruker vallergan og stilnoct for å sove, så da sover jeg jammen gså..) Utrolig å det hjelper å skrive ned endel. Og få klarhet i hva som skjer hvis noe går galt igjen.. så, er nok i havn for i dag. kan sløve med en pille, lese et blad, og se på tv, får ihvertfall ikk epanikkanfall med de pillene, og det er da noe.. Blæh.. ble kvalm av all den kaka.. Klokka er snart 1900. jeg klarer resten av kvelden. ellers blir jeg kjørt ned, så nå må det gå bra uansett.. ( kommer ikke til å gjøre noe dumt mener jeg..) takker. klems Kjære lille calestia Er akkurat ferdig med dagens mange gjøremål. Har sjekka E- posten min og gikk så inn på DOL. Skulle ønske jeg hadde lest det du skrev tidligere, så jeg kunne ha skrevet til deg litt før. Håper du har greid å sovne, og at du våkner til en dag i morgen som blir lettere å komme gjennom enn denne dagen. Det er iallfall godt å lese at du syns skrivinga hjelper. Det er vel en måte å få en slags struktur i alt virvaret på. Dessuten hjelper det alltid å få satt ord på følelsene sine. Syns ellers som -naiv at du skal kontakte legevakten hvis en ny nedtur kommer nå i kveld. Det fins vel en akuttpost på et sykehus i nærheten av der du bor der du kan få hjelp. Tenker veldig på deg. Kjempeklem! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/48268-kjemperedd-tror-jeg-m%C3%A5-dra-snart/#findComment-184779 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.