Gå til innhold

Små og store gleder i dag!


påskelilje

Anbefalte innlegg

Jeg har min siste arbeidsuke før sommerferien, og gleder meg voldsomt til fire ukers ferie! Men - mange fine ting denne uka også! Dette gleder jeg meg til/over i dag:

*sol

*deilig å sykle til jobb i morges 

*skal trene styrke etter jobb

*alle "ungene " er hjemme, gleder meg til å prate med dem

*etter en times maling av vinduer i ettermiddag,  ser jeg frem til å sette meg i drivhuset og nyte tomatplanter, sommerblomster og ro&fred 😁

Hva gleder du deg over i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

påskelilje skrev (1 minutt siden):

Jeg har min siste arbeidsuke før sommerferien, og gleder meg voldsomt til fire ukers ferie! Men - mange fine ting denne uka også! Dette gleder jeg meg til/over i dag:

*sol

*deilig å sykle til jobb i morges 

*skal trene styrke etter jobb

*alle "ungene " er hjemme, gleder meg til å prate med dem

*etter en times maling av vinduer i ettermiddag,  ser jeg frem til å sette meg i drivhuset og nyte tomatplanter, sommerblomster og ro&fred 😁

Hva gleder du deg over i dag?

Jeg gleder meg over at det er sol og sommer i dag. Deretter gleder jeg over at jeg har levert til leveringsfristen akkurat gikk ut. Etter det gleder jeg meg over at jeg fikk kjøpt smågodt på tilbud til i kveld videre gleder jeg meg over at jeg har ferie i 4 hele dager før selve ferien. Tenk at vi er så heldig påskelilje som kan glede oss sammen i dag. 

Anonymkode: 6cdea...c58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Jeg gleder meg over at solen skinner (selv om jeg synes det fort kan bli for varmt)
- Jeg gleder meg til at jeg bare har denne uken igjen så er jeg ferdig med denne jobben og begynner i ny jobb neste mandag.
- Jeg gleder meg over at jeg er frisk nok til å kunne trene styrke etter jobb i dag.
- Jeg gleder meg til at jeg ikke har noen planer i ettermiddag/kveld og kan kose meg med på spille WoW. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin tråd :)

Jeg gleder meg over at jeg har fått vært på gjenvinningsstasjonen med noe søppel. Og så var jeg innom Jysk på veien hjem og kjøpte voksduk til det nye verandabordet. Det var også fint å få gjort, og som jeg derfor gleder meg over. Og akkurat nå sitter jeg på verandaen med et glass pepsi max med isbiter i og prøver å nyte øyeblikket. Tenkte å klippe plenen i dag også. Når man får gjort noe nyttig en dag, så er det en slags tilfredsstillelse i det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vendi skrev (29 minutter siden):

Så fin tråd :)

Jeg gleder meg over at jeg har fått vært på gjenvinningsstasjonen med noe søppel. Og så var jeg innom Jysk på veien hjem og kjøpte voksduk til det nye verandabordet. Det var også fint å få gjort, og som jeg derfor gleder meg over. Og akkurat nå sitter jeg på verandaen med et glass pepsi max med isbiter i og prøver å nyte øyeblikket. Tenkte å klippe plenen i dag også. Når man får gjort noe nyttig en dag, så er det en slags tilfredsstillelse i det. 

Deilig å få gjort unna sånne nyttige ting! Når jeg får satt meg inn i drivhuset seinere i dag, skal jeg tenke på deg på din veranda! Viktig å kunne nyte øyeblikket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (1 time siden):

- Jeg gleder meg over at solen skinner (selv om jeg synes det fort kan bli for varmt)
- Jeg gleder meg til at jeg bare har denne uken igjen så er jeg ferdig med denne jobben og begynner i ny jobb neste mandag.
- Jeg gleder meg over at jeg er frisk nok til å kunne trene styrke etter jobb i dag.
- Jeg gleder meg til at jeg ikke har noen planer i ettermiddag/kveld og kan kose meg med på spille WoW. 

Spennende med ny jobb! Nyt kvelden med spilling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg gleder meg over at det er sol og sommer i dag. Deretter gleder jeg over at jeg har levert til leveringsfristen akkurat gikk ut. Etter det gleder jeg meg over at jeg fikk kjøpt smågodt på tilbud til i kveld videre gleder jeg meg over at jeg har ferie i 4 hele dager før selve ferien. Tenk at vi er så heldig påskelilje som kan glede oss sammen i dag. 

Anonymkode: 6cdea...c58

Herlig! Godt å kunne glede seg over små og store ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg over at mannen og jeg har ferie og at vi skal på en lang og spennende tur! :D Har handlet det siste småtteriet i dag og har igjen litt pakking. Har tatt en real runde i hagen og håper at det ikke gror helt igjen til vi kommer tilbake og at alt i drivhuset overlever en stund alene! 

Og nå skal jeg spise vafler. :D❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (13 minutter siden):

Jeg gleder meg over at mannen og jeg har ferie og at vi skal på en lang og spennende tur! :D Har handlet det siste småtteriet i dag og har igjen litt pakking. Har tatt en real runde i hagen og håper at det ikke gror helt igjen til vi kommer tilbake og at alt i drivhuset overlever en stund alene! 

Og nå skal jeg spise vafler. :D❤️ 

Deilig med ferie! Men satser du på å reise fra drivhuset uten noen som vanner? Her begynner tomatplantene å henge med bladene hvis de er 2 dager uten vann. Og vi har ikke hatt det særlig varmt ennå. Så jeg må ordne vanningsvakt de 5-6 dagene huset skal stå helt tomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (30 minutter siden):

Deilig å få gjort unna sånne nyttige ting! Når jeg får satt meg inn i drivhuset seinere i dag, skal jeg tenke på deg på din veranda! Viktig å kunne nyte øyeblikket!

Hehe, så hyggelig 😉 Det høres veldig koselig ut i det drivhuset ditt også:) Ja, tror det er viktig å prøve å nyte øyeblikket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (11 minutter siden):

Deilig med ferie! Men satser du på å reise fra drivhuset uten noen som vanner? Her begynner tomatplantene å henge med bladene hvis de er 2 dager uten vann. Og vi har ikke hatt det særlig varmt ennå. Så jeg må ordne vanningsvakt de 5-6 dagene huset skal stå helt tomt.

Har vannet grundig i dag og det er bare de to første dagene det skal bli veldig varmt her ser ut for, tar sjansen! Har vurdert å åpne døra hele tiden mens vi er borte, men da er jeg redd skjærene kommer inn og raserer alt der inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (28 minutter siden):

Har vannet grundig i dag og det er bare de to første dagene det skal bli veldig varmt her ser ut for, tar sjansen! Har vurdert å åpne døra hele tiden mens vi er borte, men da er jeg redd skjærene kommer inn og raserer alt der inne...

Uff, det hadde jo vært ille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I skrivende stund sitter jeg under en parasoll på Las Verandas og koser meg, mens fuglene kvittrer. Jeg har også syklet til/fra jobb i dag (elsykkel), og det var deilig. Vel hjemme tok jeg meg en blings, for mannen kommer litt senere så venter med middagen til da. Det er massevis av ting jeg kunne gjort i huset, men jeg gidder ikke. 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemus skrev (2 timer siden):

Har vannet grundig i dag og det er bare de to første dagene det skal bli veldig varmt her ser ut for, tar sjansen! Har vurdert å åpne døra hele tiden mens vi er borte, men da er jeg redd skjærene kommer inn og raserer alt der inne...

Du kunne ikke anskaffet noe ferievanne-utstyr, da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var veldig lettet over inspeksjon av div her i sommerhuset i dag- alt er tipp topp. Er en del å passe på og vedlikeholde i så stort og gammelt hus, men vi er egentlig ganske flinke til å samarbeide. Så hadde søsteren min og jeg en lang lunsj uten en eneste uoverensstemmelse eller diskusjon, og det er vel første gang på 20 år! Vi har aldri gått sammen mer enn i ti minutter för vi irriterer hverandre, men i det siste har det vært radikal forbedring. 

Ellers er det sommer og sol, er mye sosialt, men det går bemerkelselsverdig bra. Jeg tar mine time out på en platting som ligger skjult på kortsiden av huset inlant, så jeg får summet meg. God mat, vi spiller brettspill og quiz, og jeg lider meg gjennom Monopol med nevøene for å være snill. Har shoppet med niesen min og alt er egentlig hyggelig og en fin sommer. Nå griller brødrene mine fisk, og så blir det brettspill og tur etterpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsan skrev (2 timer siden):

Du kunne ikke anskaffet noe ferievanne-utstyr, da? 

Det er verken strøm eller vann i drivhuset, men jeg kunne jo sikkert ordnet ett eller annet tidligere. :)  Men nå har de fått masse vann så jeg krysser fingrene for at de overlever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til flere ting denne uka. Skal til en fysioterapeut, på harrytur og besøke dattera og barnebarnet. Dette blir nok for meg denne uka og får være fornøyd med at jeg får til noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sol og varme og like varmt som i Syden 😉.  Vi har vært hos en venninne og spist pølse og lompe på terrassen hennes.  Jeg kjøpte blomster til balkongen i går og har vasket og pyntet der ute og nå har jeg vært på butikken og kjøpt bl.a is og jordbær som vi skal kose oss med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er dagens iskalde trygde-cola. Den skal inntas med andakt senere i aften.

Anonymkode: 3d870...af2

😂

Anonymkode: 6cdea...c58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...