Gå til innhold

Forskning viser at pulverkaffe drikkere har

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men du kan jo bare drikke energidrikk i stedet 

Anonymkode: a23c8...92b

Det søte ekle greiene der? Fyf... det smaker pyton. Kaffe er kaffe. Det er jo tilfredshet i både lukt og hver slurk 🙂 Nå lukter det ikke all verden av pulverkaffe da, men malte bønner.. det er nesten litt.. euforisk 😅

Energidrikk gjør meg kvalm..

Fortsetter under...

AnonymBruker
Kashmir skrev (Akkurat nå):

Det søte ekle greiene der? Fyf... det smaker pyton. Kaffe er kaffe. Det er jo tilfredshet i både lukt og hver slurk 🙂 Nå lukter det ikke all verden av pulverkaffe da, men malte bønner.. det er nesten litt.. euforisk 😅

Energidrikk gjør meg kvalm..

De har jo også koffein, som folk er avhengig av. Har du smakt koffein drikk de blåe på butikken? 

Anonymkode: a23c8...92b

Gjest Vendi
morsan skrev (1 minutt siden):

Og jeg fant denne: https://www.forskning.no/forskningsformidling-om-forskning/prisbelont-forskning-om-amorose-strutser-og-navlelo/1090111 

Noen som fikk nobelpris for denne studien om navlelo. Konklusjonen var at det er gamle, hårete menn med innovernavel som utvikler mest navlelo. Så da vet man det 😆

Annonse

Vendi skrev (3 minutter siden):

Og jeg fant denne: https://www.forskning.no/forskningsformidling-om-forskning/prisbelont-forskning-om-amorose-strutser-og-navlelo/1090111 

Noen som fikk nobelpris for denne studien om navlelo. Konklusjonen var at det er gamle, hårete menn med innovernavel som utvikler mest navlelo. Så da vet man det 😆

Trenger ikke forskning for å vite at hårete menn produserer mest navlelo ;) 

(men er ikke ekte nobelpris, da, men en satirisk pris!)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...