Gå til innhold

Noen Biden tilhengere her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Kashmir skrev (26 minutter siden):

Ikke sant? Nå mener jeg at nettopp NRK og de mediene som når ut til folk flest bør komme med såpass info og være såpass nøytrale at man skal ta dem seriøse. Så når du ber meg lese Document ( som jeg også iblant gjør ) så understreker du poenget mitt.

Men document er alt annet enn nøytrale og seriøse?

hadde ikke nrk og tv2 ekstrasendringer tilligere på dagen? Jeg vet ikke, ser ikke tv.

Anonymkode: b0ea6...575

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

XbellaX skrev (2 timer siden):

Jeg kan hverken høre eller se at han dement, slikt blir feil å si, men han har de siste månedene (spesielt siste debatt) fremstått betydelig svekket.
 

Media har formidlet hva demokratene/Biden og hans sirkel selv har sagt. 

Parkinsons eller demens.....resultatet er at han i blant dropper ut mentalt og ikke husker hvordan han startet setningen. Det kom tilsynelatende som et sjokk på hele verden. Det ble utrolig travelt å skifte kandidat før valget.

Det er en usunn konsensus-kultur som gjør at de lar en så gammel mann stille som kandidat. Jeg tenker både media og demokratene har stukket hodet i sanden helt til det ikke var mulig lenger. Biden er en hederlig mann for all del, men ville du ansatt ham?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harris går aggressivt ut. Dette kan jo bli gøy fremover. Hun bekjempet alle typer lovbrytere bla " overgripere som mishandlet kvinner, svindlere som lurte forbrukere, jukesmakere som brøt reglene for egen vinnings skyld" og "Hør meg når jeg sier jeg kjenner Donalds Trump type." 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (43 minutter siden):

Harris går aggressivt ut. Dette kan jo bli gøy fremover. Hun bekjempet alle typer lovbrytere bla " overgripere som mishandlet kvinner, svindlere som lurte forbrukere, jukesmakere som brøt reglene for egen vinnings skyld" og "Hør meg når jeg sier jeg kjenner Donalds Trump type." 

 

 

Hun kopierer stilen til Trump.

Jeg synes også det var Trump-aktig når Harris  sier at Biden er "Uten like i moderne historie". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (3 minutter siden):

Hun kopierer stilen til Trump.

Jeg synes også det var Trump-aktig når Harris  sier at Biden er "Uten like i moderne historie". 

Ja.. Men om det er særlig lurt?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (7 timer siden):

Parkinsons eller demens.....resultatet er at han i blant dropper ut mentalt og ikke husker hvordan han startet setningen. Det kom tilsynelatende som et sjokk på hele verden. Det ble utrolig travelt å skifte kandidat før valget.

Det er en usunn konsensus-kultur som gjør at de lar en så gammel mann stille som kandidat. Jeg tenker både media og demokratene har stukket hodet i sanden helt til det ikke var mulig lenger. Biden er en hederlig mann for all del, men ville du ansatt ham?

 

Det er akkurat det jeg og mener. Det er en katastrofe å la det gå så langt. Poenget mitt var bare at vi aner ikke årsaken, det blir litt for lettvint å kalle alt demens kun fordi mannen er over 80. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

slabbedask skrev (13 timer siden):

For en ufyselig gjeng.

GTGSUzEXIAAi4Q8?format=jpg&name=900x900 

Ventet på at slike «skittpakker» skal komme, og det vil komme mange ulike tilsvarende angrep fra republikanerne framover. Jeg håper andre (ikke Harris selv) minner dem om at deres egen presidentkandidat er dømt for en kriminell handling, og at noe av de innsamlede midlene brukes til å granske Trumps økonomiske atferd de 20 siste årene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (1 time siden):

Ventet på at slike «skittpakker» skal komme, og det vil komme mange ulike tilsvarende angrep fra republikanerne framover. Jeg håper andre (ikke Harris selv) minner dem om at deres egen presidentkandidat er dømt for en kriminell handling, og at noe av de innsamlede midlene brukes til å granske Trumps økonomiske atferd de 20 siste årene. 

Kriminell handling. Ja. Syns du den var grov? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (3 timer siden):

, og at noe av de innsamlede midlene brukes til å granske Trumps økonomiske atferd de 20 siste årene. 

Blir det ikke litt for tydelig at det er politisk motivert hvis man bruker valgkampmidler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (15 timer siden):

Nei, ærlig talt! Mannen har surret godt en god stund! 

Det har også Trump. Har surrer veldig og sier veldig mye rart. Men kanskje det er 4D-trolling.

 

Anonymkode: d35d5...00e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det har også Trump. Har surrer veldig og sier veldig mye rart. Men kanskje det er 4D-trolling.

 

Anonymkode: d35d5...00e

Noe så dumt. Trump startet på mange måter med å være både uvanlig, rar og rølpete. Og så ble det akseptert at alle kunne være det?  Ser dere ikke hvor latterlig og feil det blir, og hvor mye makt han har? Legger han alle premisser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (4 minutter siden):

Noe så dumt. Trump startet på mange måter med å være både uvanlig, rar og rølpete. Og så ble det akseptert at alle kunne være det?  Ser dere ikke hvor latterlig og feil det blir, og hvor mye makt han har? Legger han alle premisser?

Forstår ikke hva du mener. Denne videoen har kun klipp med Trump. 

Anonymkode: d35d5...00e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Forstår ikke hva du mener. Denne videoen har kun klipp med Trump. 

Anonymkode: d35d5...00e

Skjønner du ikke hva jeg mener? Trump har legt lista lavt. Og alle følger jo på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grendel skrev (26 minutter siden):

Blir det ikke litt for tydelig at det er politisk motivert hvis man bruker valgkampmidler?

Eh, tror du ikke politikere bruker kampanjemidler til å innhente info om motkandidater som kan gi dem fortrinn? Tror du det kun er en drifts- og reisekasse som dekker kost og losji etc? Tror du ikke First House og Geelmeuden & Kiese betales noe fra norske partiers eller lobbyisters konti heller? 😉😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (8 minutter siden):

Skjønner du ikke hva jeg mener? Trump har legt lista lavt. Og alle følger jo på?

Har ikke fått med meg andre politikere som holder på slik. Poenget var uansett at Trump surrer mye og sier mye rart. Ikke så ille som Bilden såklart, men han er også 3 år yngre. Han er nå den eldste presidentkandidaten noengang, lurer på hvordan han blir om 3 år som president (jeg tror han vinner). Dette kan bli pinlig for USA.

Anonymkode: d35d5...00e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (1 time siden):

Eh, tror du ikke politikere bruker kampanjemidler til å innhente info om motkandidater som kan gi dem fortrinn? Tror du det kun er en drifts- og reisekasse som dekker kost og losji etc? Tror du ikke First House og Geelmeuden & Kiese betales noe fra norske partiers eller lobbyisters konti heller? 😉😜

Joda.  i Norge er der også vanlig å slippe "drittpakker" for å skade motstandere. Jeg synes bare at å bruke rettsvesenet til å ta motstandere er ukomfortabelt likt Putin. Navalnyj i Russland fikk 9 år for "økonomisk mislighold". De fant sikkert en eller annen paragraf som de brukte litt kreativt.

Neste gang er det kanskje Trump som fengsler motstandere. En partisk domstol kunne sikkert dømt Hillary for epost-skandalen, om du husker den. Man kan finne noe på alle.

En annen sak er at Trump ble dømt nettopp for å bruke valgkampmidler på feil måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (1 time siden):

Joda.  i Norge er der også vanlig å slippe "drittpakker" for å skade motstandere. Jeg synes bare at å bruke rettsvesenet til å ta motstandere er ukomfortabelt likt Putin. Navalnyj i Russland fikk 9 år for "økonomisk mislighold". De fant sikkert en eller annen paragraf som de brukte litt kreativt.

Neste gang er det kanskje Trump som fengsler motstandere. En partisk domstol kunne sikkert dømt Hillary for epost-skandalen, om du husker den. Man kan finne noe på alle.

En annen sak er at Trump ble dømt nettopp for å bruke valgkampmidler på feil måte.

Da tror jeg du misforstod meg, jeg mente ikke grave opp noe for å dra til retten, men for å kunne svare ut anklager Trump HELT SIKKERT kommer til å bruke i debatter for å forsøke å sverte Harris. Å forsvare seg vil ikke være tilstrekkelig skik klimaet er i usa, man må kunne svare at «jeg tror du bør være forsiktig med tanke på xx du selv bla-bla» for ikke bli den ene med drittpakke å forsvare. Men det sagt, jeg er enig i at rettsvesenet ikke er riktig instans for å ts meningsmotstandere, men syns likevel det er bra Trumps saker ble behandlet der nå. Han har vært uredelig over då lang tid. 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...