Gå til innhold

Det er ingen som liker meg.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg utstråler kun ondskap, og når jeg ser bilder av meg selv så blir jeg helt skremt av øynene mine. 

Får bare sure blikk av forbipasserende og i kassen på butikken får du et vosj - bort med deg håndgreie,ellers så viker folk bare bort fra meg eller flykter bortover.

Fester jeg blikket på noen så snur folk seg med engang, og gir meg et grimaser. 

Livet er et helvete.

En dame fortalte meg at det er fofdi du har dårlig energi...

Så jeg isolerer meg,dag og natt. Eneste stedene jeg kommer meg er på butikken. 

Har ikke lenger følelser,forstår ikke hvorfor ingen godtar eller liker neg og skjønner ikke hva min mening til livet er- når jeg ikke har mulighet til å ta min plass, og når jeg prøver å oppsøke hjelp får jeg ikje hjelp. 

Anonymkode: fa6fe...9fc

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/483788-det-er-ingen-som-liker-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg utstråler kun ondskap, og når jeg ser bilder av meg selv så blir jeg helt skremt av øynene mine. 

Får bare sure blikk av forbipasserende og i kassen på butikken får du et vosj - bort med deg håndgreie,ellers så viker folk bare bort fra meg eller flykter bortover.

Livet er et helvete.

Har ikke lenger følelser,forstår ikke hvorfor ingen godtar eller liker neg og skjønner ikke hva min mening til livet er- når jeg ikke har mulighet til å ta min plass, og når jeg prøver å oppsøke hjelp får jeg ikje hjelp. 

Sånn du føler det nå følte jeg det i går her på forumet. Da var det en voksen dame som da stygge ord til meg. Det har ingen andre gjort til meg verken irl eller på forum. Jeg gråt hele dagen etter det… jeg forstår følelsene du sitter på. Det er veldig vondt. 

Anonymkode: 4c148...a81

Annonse

snusmumeriken96
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Med isolerer deg helt, mener du da bokstavelig talt helt? 

Anonymkode: 137b3...ec8

Går på butikkenbog tilbake og noen ganger gjør jeg andre ting, men mange grunner til st folk ikke liker meg, og jeg kommer hjrm med angst

Jeg har ingen venner eller noe og sitter alltid inne alene.

Everybody skrev (9 timer siden):

Du virker motsatt av ond slik du fremstår her inne.

Tusen takk. Så snilt sakt.

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Med isolerer deg helt, mener du da bokstavelig talt helt? 

Anonymkode: 137b3...ec8

Ja er bare inne. Eneste er når jeg er ute med hundene. Og på butikken men liker ikke å gå i matbutikken alene.

Gjest Vendi
Alba skrev (1 time siden):

Jeg har ingen venner eller noe og sitter alltid inne alene.

Tusen takk. Så snilt sakt.

Ja er bare inne. Eneste er når jeg er ute med hundene. Og på butikken men liker ikke å gå i matbutikken alene.

Kunne en støttekontakt være en løsning? En som kan ta deg med ut litt på "vanlige ting" som de fleste er ute og gjør? 

Annonse

AnonymBruker
Vendi skrev (13 minutter siden):

Kunne en støttekontakt være en løsning? En som kan ta deg med ut litt på "vanlige ting" som de fleste er ute og gjør? 

Jeg støtter tanken om støttekontakt. Men det kan være greit å være bevisst på potensiell lang ventetid. Jeg fikk innvilget støttekontakt i september 2021 og har fortsatt ikke fått tildelt noen. Så ja, jeg har ventet i snart 3 år. Jeg vet ikke hvordan tilgangen på støttekontakter er generelt sett over hele Norge, men i min kommune er det stor mangel. Det kommer selvfølgelig an på hvilken alder og kjønn du søker etter og tidspunkt du er tilgjengelig da. Jeg har satt alder 25-60 år siden jeg ikke ønsker noen veldig unge eller veldig gamle. Jeg har fått ett tilbud om støttekontakt i løpet av disse 3 årene da, men jeg jobber halv dag 2 dager i uken og denne støttekontakten hadde bare tid den ene dagen jeg var på jobb. Det er jo nesten litt sykt at ventetiden er så lang egentlig, men er ikke så mye man kan få gjort med det.  

Anonymkode: 88bdf...ca9

Gjest Vendi
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg støtter tanken om støttekontakt. Men det kan være greit å være bevisst på potensiell lang ventetid. Jeg fikk innvilget støttekontakt i september 2021 og har fortsatt ikke fått tildelt noen. Så ja, jeg har ventet i snart 3 år. Jeg vet ikke hvordan tilgangen på støttekontakter er generelt sett over hele Norge, men i min kommune er det stor mangel. Det kommer selvfølgelig an på hvilken alder og kjønn du søker etter og tidspunkt du er tilgjengelig da. Jeg har satt alder 25-60 år siden jeg ikke ønsker noen veldig unge eller veldig gamle. Jeg har fått ett tilbud om støttekontakt i løpet av disse 3 årene da, men jeg jobber halv dag 2 dager i uken og denne støttekontakten hadde bare tid den ene dagen jeg var på jobb. Det er jo nesten litt sykt at ventetiden er så lang egentlig, men er ikke så mye man kan få gjort med det.  

Det er sant. Det kan være veldig vanskelig å få støttekontakt. Det letteste er hvis man selv kjenner en man kan spørre, men det er det jo ikke alle som gjør. Jeg er selv i en prosess hvor jeg har søkt om støttekontakt (ganske nylig), og jeg får virkelig ikke håpe at det tar så lang tid her. 3 år som du har opplevd til nå er jo vanvittig lenge! 😦

AnonymBruker
Vendi skrev (1 time siden):

Det er sant. Det kan være veldig vanskelig å få støttekontakt. Det letteste er hvis man selv kjenner en man kan spørre, men det er det jo ikke alle som gjør. Jeg er selv i en prosess hvor jeg har søkt om støttekontakt (ganske nylig), og jeg får virkelig ikke håpe at det tar så lang tid her. 3 år som du har opplevd til nå er jo vanvittig lenge! 😦

Det er sant. Jeg kjenner dessverre ingen som kan være aktuelle støttekontakter. Det er jo muligheter for å f.eks legge ut annonse på facebook eller andre steder da, men jeg har ikke så lyst til det fordi jeg da 1) Må stå frem med fullt navn og alle får vite at jeg søker støttekontakt og 2) man aner veldig lite om personene som viser interesse for å bli støttekontakt annet enn det de selv skriver om seg selv. Jeg håper det vil gå fortere for deg, det kan det godt hende at det gjør. Det kan jo være at de har glemt av meg i perioder og at det derfor snart har tatt 3 år, jeg vet ikke helt hvilket system de bruker når de skal matche støttekontakter med de som ønsker støttekontakt. Kan jo være at jeg blir avglemt i perioder eller noe, ikke lett å si.

Gjest Vendi
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er sant. Jeg kjenner dessverre ingen som kan være aktuelle støttekontakter. Det er jo muligheter for å f.eks legge ut annonse på facebook eller andre steder da, men jeg har ikke så lyst til det fordi jeg da 1) Må stå frem med fullt navn og alle får vite at jeg søker støttekontakt og 2) man aner veldig lite om personene som viser interesse for å bli støttekontakt annet enn det de selv skriver om seg selv. Jeg håper det vil gå fortere for deg, det kan det godt hende at det gjør. Det kan jo være at de har glemt av meg i perioder og at det derfor snart har tatt 3 år, jeg vet ikke helt hvilket system de bruker når de skal matche støttekontakter med de som ønsker støttekontakt. Kan jo være at jeg blir avglemt i perioder eller noe, ikke lett å si.

Skjønner godt det. Det å ha behov for støttekontakt er liksom ikke noe en vil formidle til folk og fe. 

Takk for det. Jeg håper det snart vil ordne seg for deg. Hvis du tror de kan ha glemt deg av, burde du kanskje ringe å forhøre deg? En liten purring på en måte? 

AnonymBruker
Vendi skrev (18 minutter siden):

Skjønner godt det. Det å ha behov for støttekontakt er liksom ikke noe en vil formidle til folk og fe. 

Takk for det. Jeg håper det snart vil ordne seg for deg. Hvis du tror de kan ha glemt deg av, burde du kanskje ringe å forhøre deg? En liten purring på en måte? 

De ringte meg for ca 2 måneder siden for å spørre om det fortsatt var aktuelt med støttekontakt, så jeg vet de ikke har glemt helt av meg nå. Jeg bare tenkte de kanskje hadde glemt av meg tidligere liksom siden det har tatt så lang tid. Men jeg aner jo ikke noe om hvordan tildelingssystemet deres fungerer sånn egentlig, så det kan jo også være at de faktisk bare ikke har fått inn noen aktuelle støttekontakter på 3 år. Ikke så lett å si. Jeg bor i en by med ca 50 000 innbyggere så skulle ikke tro det var SÅ lite støttekontakter å oppdrive da men man jo bare vente.

Stormwind
AnonymBruker skrev (På 30.6.2024 den 10.38):

Livet er et helvete.

Nå blir det bare gjetting fra min side, men kan det være at du har en streng samvittighet? Slik at du tenker mange negative tanker om deg selv og behandler deg selv dårlig?

• 5 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...