Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Lillemus skrev (2 minutter siden):

Det er noen som virkelig har flaks ja! :D 

Ja, jeg har selv gjort noen kupp her og der, bare ikke til den summen. Men jeg har fått tips av noen eldre så jeg vet hva jeg skal se etter i sommer. 

Anonymkode: f20dc...aed

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Trodde du leste pondus jeg. Har du sluttet med det? 

At jeg leser noe betyr jo ikke at jeg leser bare det eller leser det hele tiden.

Men det minner meg om at jeg har en Pondus-bok i hylla jeg ikke har lest, så får begynne på den også etterhvert. :D 

Annonse

AnonymBruker
Vhanja skrev (1 minutt siden):

At jeg leser noe betyr jo ikke at jeg leser bare det eller leser det hele tiden.

Men det minner meg om at jeg har en Pondus-bok i hylla jeg ikke har lest, så får begynne på den også etterhvert. :D 

Har du egen hylle til pondus bøkene da? 

Martine
Vhanja skrev (34 minutter siden):

Akkurat nå leser jeg den nye Isfolket-boka. Også har jeg Return of the King (siste boka i Ringenes Herre-trilogien) som lydbok i bilen.

Den nye Isfolket-boka har jeg ikke hørt noe om. Er det en oppfølger til sagaen om isfolket eller noe helt annet? 

Martine skrev (3 minutter siden):

Den nye Isfolket-boka har jeg ikke hørt noe om. Er det en oppfølger til sagaen om isfolket eller noe helt annet? 

Ja, kommer tre nye bøker som skildrer livet til heksen Hanna. Annen forfatter, naturlig nok, men skrevet i Sandemos ånd.

Annonse

Martine
Vhanja skrev (1 minutt siden):

Ja, kommer tre nye bøker som skildrer livet til heksen Hanna. Annen forfatter, naturlig nok, men skrevet i Sandemos ånd.

oj, så spennende! De skal jeg lese når jeg skal lese vanlige bøker igjen. Akkurat nå hører jeg kun på lydbøker for lyttetreningens del. 

AnonymBruker
Vhanja skrev (49 minutter siden):

Pondus bøkene er så festlige, flotte tegninger. Min favoritt er «Bjarne» han er herlig 😂

Anonymkode: 8691b...dc2

Lillemus
Martine skrev (28 minutter siden):

oj, så spennende! De skal jeg lese når jeg skal lese vanlige bøker igjen. Akkurat nå hører jeg kun på lydbøker for lyttetreningens del. 

Noen blånekter å lese den (og de to neste) fordi det ikke er Margit selv som har skrevet dem. Jeg har lest den og jeg tror nå Margit ville likt den da. 🙂

Martine
Lillemus skrev (19 minutter siden):

Noen blånekter å lese den (og de to neste) fordi det ikke er Margit selv som har skrevet dem. Jeg har lest den og jeg tror nå Margit ville likt den da. 🙂

Vhanja skrev (13 minutter siden):

Synes også den er skrevet ganske nær Margits stil. :)

Så bra!

Har satt meg opp på venteliste for å låne den på bibilioteket :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...