Gå til innhold

Hvor har alle de gøye diskusjonene blitt av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 minutt siden):

Hvordan gikk det med "de usaklige" den gang?  Ble de forsøkt mobbet ut?

De stod i kampen.

 

Anonymkode: a7989...5be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillemus
Kashmir skrev (3 minutter siden):

Hvordan gikk det med "de usaklige" den gang?  Ble de forsøkt mobbet ut?

Nei, de usaklige den gangen var ikke som de anonyme er i dag. Man kunne riktignok bli veldig oppgitte over dem og synes de var helt håpløse, men de hadde ikke den selvmedlidenheten og den måten å oppføre seg på som enkelte anonyme har i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, hvis du leser helt sist fra 20 år etter. I innlegget fra CDmann ligger det en link som jeg da trykket på. Tror du det er farlig?

Anonymkode: fd10a...aeb

Det er vel en film på youtube eller noe? Jeg har ikke klikket på den altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir
Lillemus skrev (4 minutter siden):

Nei, de usaklige den gangen var ikke som de anonyme er i dag. Man kunne riktignok bli veldig oppgitte over dem og synes de var helt håpløse, men de hadde ikke den selvmedlidenheten og den måten å oppføre seg på som enkelte anonyme har i dag.

Mener du at "de usaklige" i dag blir forsøkt mobbet ut av en god grunn?? Eller kom det bare uheldig ut? For i mitt syn syns jeg jo at hvis man føler for å mobbe noen, så må en jo heller trekke seg unna. Nå tror jeg at vi alle oppdager noen vi får litt i halsen, men da bør en jo gå i seg selv og finne årsaken så man slipper det problemet, for uansett hvordan andre opptrer, så er det alltid vårt eget ansvar hvordan vi ytrer oss mot andre- helt uavhengig av hvordan de er. For på nett kan man jo fint unngå.

Men jeg ble litt overrasket over svaret ditt ( tror det kom uheldig ut da ). men det jeg egentlig skulle si, var at jeg tenker at måten å kommunisere på har endret seg. At det egentlig ikke har med anonyme å gjøre?  Jeg bryr meg ikke om noen er anonyme, men det som er kjipt er når de angriper andre. Men det er jo egentlig like kjipt om de gjør det under nick? Og det var nok mer oversiktlig før også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
erik123 skrev (14 minutter siden):

Den samme bruker (er han alene?) svarer på alt. Kun fire aktive her nå. 

Hvordan vet du at det er fire aktive her i utgangspunktet?

Anonymkode: fd10a...aeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
Kashmir skrev (5 minutter siden):

Mener du at "de usaklige" i dag blir forsøkt mobbet ut av en god grunn?? Eller kom det bare uheldig ut? For i mitt syn syns jeg jo at hvis man føler for å mobbe noen, så må en jo heller trekke seg unna. Nå tror jeg at vi alle oppdager noen vi får litt i halsen, men da bør en jo gå i seg selv og finne årsaken så man slipper det problemet, for uansett hvordan andre opptrer, så er det alltid vårt eget ansvar hvordan vi ytrer oss mot andre- helt uavhengig av hvordan de er. For på nett kan man jo fint unngå.

Men jeg ble litt overrasket over svaret ditt ( tror det kom uheldig ut da ). men det jeg egentlig skulle si, var at jeg tenker at måten å kommunisere på har endret seg. At det egentlig ikke har med anonyme å gjøre?  Jeg bryr meg ikke om noen er anonyme, men det som er kjipt er når de angriper andre. Men det er jo egentlig like kjipt om de gjør det under nick? Og det var nok mer oversiktlig før også?

Det kom litt uheldig ut ja - det jeg mente var at de som var kranglefantene for 20 år siden ikke oppførte seg på samme måte som de som er kranglefantene i dag. :) I dag er den typiske reaksjonen "Dere så dumme! Dere er noen slemminger! Jeg skal sladre til admin!" Sånn var det ikke den gangen gitt.

Men nei, jeg mener selvfølgelig ikke at noen skal mobbes ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kashmir
Lillemus skrev (Akkurat nå):

Det kom litt uheldig ut ja - det jeg mente var at de som var kranglefantene for 20 år siden ikke oppførte seg på samme måte som de som er kranglefantene i dag. :) I dag er den typiske reaksjonen "Dere så dumme! Dere er noen slemminger! Jeg skal sladre til admin!" Sånn var det ikke den gangen gitt.

Men nei, jeg mener selvfølgelig ikke at noen skal mobbes ut!

Nei, jeg skjønte det egentlig. 

Jo.. men jeg syns liksom at noen har et poeng når flertallet eller gruppa blir kritisert også? Det er jo greit å tenke i et par minutter för en går rett i forsvar? 

Men jo. Noen er ditt og noen er datt. Jeg irriterer meg over noen jeg også- tror det er helt naturlig. Men jeg VET at det handler om meg, og ikke den/ dem. Selv om det koster en del å innrømme hva problemet er iblant 🙂 Men det blir alltid ett problem mindre etterpå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (34 minutter siden):

Nei, de usaklige den gangen var ikke som de anonyme er i dag. Man kunne riktignok bli veldig oppgitte over dem og synes de var helt håpløse, men de hadde ikke den selvmedlidenheten og den måten å oppføre seg på som enkelte anonyme har i dag.

Det er enkelte anonyme som oppfører seg dårlig, og du har enkelte med nick som oppfører seg dårlig.
Noen med nick kan ikke fordra de anonyme og går rett i strupen på dem.
Så den ene siden er vel ikke bedre enn den andre. 

 

Anonymkode: d6ffd...94a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (42 minutter siden):

Mener du at "de usaklige" i dag blir forsøkt mobbet ut av en god grunn?? Eller kom det bare uheldig ut? For i mitt syn syns jeg jo at hvis man føler for å mobbe noen, så må en jo heller trekke seg unna. Nå tror jeg at vi alle oppdager noen vi får litt i halsen, men da bør en jo gå i seg selv og finne årsaken så man slipper det problemet, for uansett hvordan andre opptrer, så er det alltid vårt eget ansvar hvordan vi ytrer oss mot andre- helt uavhengig av hvordan de er. For på nett kan man jo fint unngå.

Men jeg ble litt overrasket over svaret ditt ( tror det kom uheldig ut da ). men det jeg egentlig skulle si, var at jeg tenker at måten å kommunisere på har endret seg. At det egentlig ikke har med anonyme å gjøre?  Jeg bryr meg ikke om noen er anonyme, men det som er kjipt er når de angriper andre. Men det er jo egentlig like kjipt om de gjør det under nick? Og det var nok mer oversiktlig før også?

Helt enig. Man må gå i seg selv hvis en lar seg irritere.. kunne ikke vært mer enig, og det er jo ikke alle som klarer..

Anonymkode: 6d2ce...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (36 minutter siden):

Det kom litt uheldig ut ja - det jeg mente var at de som var kranglefantene for 20 år siden ikke oppførte seg på samme måte som de som er kranglefantene i dag. :) I dag er den typiske reaksjonen "Dere så dumme! Dere er noen slemminger! Jeg skal sladre til admin!" Sånn var det ikke den gangen gitt.

Men nei, jeg mener selvfølgelig ikke at noen skal mobbes ut!

Hvem er kranglefantene i nyere tid da? 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvem er kranglefantene i nyere tid da? 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Det er noen av de anonyme da, hvem av dem vet jeg ikke - de har jo samme nick med nummer som endrer seg for hver innlogging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Det er noen av de anonyme da, hvem av dem vet jeg ikke - de har jo samme nick med nummer som endrer seg for hver innlogging.

Har aldri sett noen kranglefanter her. 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (3 minutter siden):

Det er noen av de anonyme da, hvem av dem vet jeg ikke - de har jo samme nick med nummer som endrer seg for hver innlogging.

Også er det noen av de med nick.
Hyggelige i en tråd, spydige kranglefanter i en annen.

Anonymkode: d6ffd...94a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemus
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har aldri sett noen kranglefanter her. 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Du skjønner nok hva slags innlegg jeg sikter til. :) Det var "krangling" på et helt annet nivå for 20 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Helt enig. Man må gå i seg selv hvis en lar seg irritere.. kunne ikke vært mer enig, og det er jo ikke alle som klarer..

Anonymkode: 6d2ce...e83

Nei. Det er ikke det. Og det kan ta tid her også, men det koster ofte å være ærlig mot seg selv. Det betyr at hjernen må jobbe ekstra, og innrømmelser kan sitte langt inne. Men det er jo alltid en lettelse å finne svaret, og så føler en seg faktisk noen hakk klokere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (Akkurat nå):

Nei. Det er ikke det. Og det kan ta tid her også, men det koster ofte å være ærlig mot seg selv. Det betyr at hjernen må jobbe ekstra, og innrømmelser kan sitte langt inne. Men det er jo alltid en lettelse å finne svaret, og så føler en seg faktisk noen hakk klokere også.

Det som er fint med deg er at du er en diplomat, og da roer det seg ofte mye. 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Du skjønner nok hva slags innlegg jeg sikter til. :) Det var "krangling" på et helt annet nivå for 20 år siden.

Nei hvor da? Jeg tenker de med nick er ofte de verste. Ofte er det de anonyme som må lide mest.. 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det som er fint med deg er at du er en diplomat, og da roer det seg ofte mye. 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Jeg diplomat? Det var forbi ironi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (Akkurat nå):

Jeg diplomat? Det var forbi ironi...

Nei det var på ekte. 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (4 minutter siden):

Jeg diplomat? Det var forbi ironi...

Du er ihvertfall ingen kranglefant lenger 😀

Anonymkode: d6ffd...94a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...