Gå til innhold

Hvor har alle de gøye diskusjonene blitt av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kashmir
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du er ihvertfall ingen kranglefant lenger 😀

Anonymkode: d6ffd...94a

Den tar jeg faktisk til meg, for jeg har gått i meg selv. Jeg var ikke vant til forum da jeg begynte, og den erfaringen jeg hadde var mobberne på Rampelys på Kg. Jeg ble jo kastet ut der etter en tid da, og så oppdaget jeg så mye rart ellers på forum også. Og så gikk jeg veldig aggressivt ut.. Ikke får jeg fort respekt for folk ( jeg aksepterer dem da ) og ikke er jeg spesielt ydmyk heller, så jeg dura avgårde på feil spor. Lang historie kort, så har moderert meg, og blitt litt dressert av admin.. 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Kashmir skrev (2 minutter siden):

Den tar jeg faktisk til meg, for jeg har gått i meg selv. Jeg var ikke vant til forum da jeg begynte, og den erfaringen jeg hadde var mobberne på Rampelys på Kg. Jeg ble jo kastet ut der etter en tid da, og så oppdaget jeg så mye rart ellers på forum også. Og så gikk jeg veldig aggressivt ut.. Ikke får jeg fort respekt for folk ( jeg aksepterer dem da ) og ikke er jeg spesielt ydmyk heller, så jeg dura avgårde på feil spor. Lang historie kort, så har moderert meg, og blitt litt dressert av admin.. 😆

Det merkes på alle områder. 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (3 minutter siden):

Den tar jeg faktisk til meg, for jeg har gått i meg selv. Jeg var ikke vant til forum da jeg begynte, og den erfaringen jeg hadde var mobberne på Rampelys på Kg. Jeg ble jo kastet ut der etter en tid da, og så oppdaget jeg så mye rart ellers på forum også. Og så gikk jeg veldig aggressivt ut.. Ikke får jeg fort respekt for folk ( jeg aksepterer dem da ) og ikke er jeg spesielt ydmyk heller, så jeg dura avgårde på feil spor. Lang historie kort, så har moderert meg, og blitt litt dressert av admin.. 😆

At du har blitt roligere altså. Men savner den andre siden også må jeg innrømme.. det var mer liv i deg før :D 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (9 minutter siden):

Den tar jeg faktisk til meg, for jeg har gått i meg selv. Jeg var ikke vant til forum da jeg begynte, og den erfaringen jeg hadde var mobberne på Rampelys på Kg. Jeg ble jo kastet ut der etter en tid da, og så oppdaget jeg så mye rart ellers på forum også. Og så gikk jeg veldig aggressivt ut.. Ikke får jeg fort respekt for folk ( jeg aksepterer dem da ) og ikke er jeg spesielt ydmyk heller, så jeg dura avgårde på feil spor. Lang historie kort, så har moderert meg, og blitt litt dressert av admin.. 😆

👍😀

Anonymkode: d6ffd...94a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

At du har blitt roligere altså. Men savner den andre siden også må jeg innrømme.. det var mer liv i deg før :D 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Nei, men ærlig talt..når noen faktisk begynner å hate deg sånn ekte, så må en tenke litt. Jeg syns jo synd på folk da. Jeg er ikke helt kald og upåvirket liksom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 minutt siden):

Nei, men ærlig talt..når noen faktisk begynner å hate deg sånn ekte, så må en tenke litt. Jeg syns jo synd på folk da. Jeg er ikke helt kald og upåvirket liksom. 

Gjorde noen det? Må jeg ha gått glipp av. Jeg husker bare at jeg har diskutert med deg en gang det gikk over stokk og stein. Men det er lenge siden nå :) 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kashmir
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Gjorde noen det? Må jeg ha gått glipp av. Jeg husker bare at jeg har diskutert med deg en gang det gikk over stokk og stein. Men det er lenge siden nå :) 

Anonymkode: 6d2ce...e83

🙃 såpass ja. Godt du ikke bærer nag..  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 minutt siden):

🙃 såpass ja. Godt du ikke bærer nag..  

 

Jeg var ikke et hakk bedre enn deg :D 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg var ikke et hakk bedre enn deg :D 

Anonymkode: 6d2ce...e83

😀 nei da så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Kashmir skrev (43 minutter siden):

Den tar jeg faktisk til meg, for jeg har gått i meg selv. Jeg var ikke vant til forum da jeg begynte, og den erfaringen jeg hadde var mobberne på Rampelys på Kg. Jeg ble jo kastet ut der etter en tid da, og så oppdaget jeg så mye rart ellers på forum også. Og så gikk jeg veldig aggressivt ut.. Ikke får jeg fort respekt for folk ( jeg aksepterer dem da ) og ikke er jeg spesielt ydmyk heller, så jeg dura avgårde på feil spor. Lang historie kort, så har moderert meg, og blitt litt dressert av admin.. 😆

Det er fint å se 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Jeg var ikke et hakk bedre enn deg :D 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Når skal du lage noen gøye diskusjoner da? .. det trengs. Makan til kjedelig forum finnes ikke ..

Anonymkode: 6d2ce...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Dol har virkelig tapt seg i underholdning. Nå er det bare samme spørsmålene som går igjen ofte om medisiner, psykdommer, og diverse andre kjedelige tråder opp og opp om det samme. Ofte samme bruker som svarer. Er det på grunn av at mange har foretatt forumet? Både tråder og gøye brukere har bare dratt sin vei og forlatt oss andre igjen! 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Jeg er ikke av de gøye brukerne og har ikke forlatt forumet, men bruker det ikke ofte lenger.

Det er mye annet å finne på :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Babette skrev (5 timer siden):

Historiene om svigermoren til Laguna.

Jeg husker mange av de trådene. Husker henne som litt rebelsk, men artige og usminkede innlegg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Babette
Nicklusheletida skrev (33 minutter siden):

Jeg husker mange av de trådene. Husker henne som litt rebelsk, men artige og usminkede innlegg. 

Ja hun pakket det ikke inn, og skrev med snert og humor.

Jeg husker også deg som en uredd debattant under tidligere nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Babette skrev (8 minutter siden):

Ja hun pakket det ikke inn, og skrev med snert og humor.

Jeg husker også deg som en uredd debattant under tidligere nick.

Jeg er for gammel til å gidde nå 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvordan vet du at det er fire aktive her i utgangspunktet?

Anonymkode: fd10a...aeb

Det er jo ingen aktive her utenom en. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når skal du lage noen gøye diskusjoner da? .. det trengs. Makan til kjedelig forum finnes ikke ..

Anonymkode: 6d2ce...e83

Det kjedeligste forumet. Diskutopia er 100 ganger bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Nicklusheletida skrev (11 minutter siden):

Jeg er for gammel til å gidde nå 😀

Hvorfor det? 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
erik123 skrev (8 minutter siden):

Det kjedeligste forumet. Diskutopia er 100 ganger bedre. 

Hva er det? 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody

For et bedre norsk språk hadde det vært gunstig å bytte ut "gøye" med "morsomme".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...