Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg trenger noen flere t-skjorter, men jeg skjønner ikke hvor jeg kan få tak i t-skjorter av god kvalitet? For kvinner.

De kan godt være litt dyre, så lenge jeg vet at de funker. Er så irriterende å bruke penger på ting av dårlig kvalitet.

Hvite og lyse farger.

Det må være mulig å bruke dem rett ut av tørketrommelen (ingen stryking) og jeg vil helst at de skal være litt løse og myke i stoffet, så kanskje ikke ren bomull? Og heller ikke tight fit. Og hvite t-skjorter må ikke være helt gjennomsiktige.

Noen gode tips?? 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/484104-t-skjorter-i-god-kvalitet-kvinner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sokk skrev (1 time siden):

Hei! Jeg trenger noen flere t-skjorter, men jeg skjønner ikke hvor jeg kan få tak i t-skjorter av god kvalitet? For kvinner.

De kan godt være litt dyre, så lenge jeg vet at de funker. Er så irriterende å bruke penger på ting av dårlig kvalitet.

Hvite og lyse farger.

Det må være mulig å bruke dem rett ut av tørketrommelen (ingen stryking) og jeg vil helst at de skal være litt løse og myke i stoffet, så kanskje ikke ren bomull? Og heller ikke tight fit. Og hvite t-skjorter må ikke være helt gjennomsiktige.

Noen gode tips?? 

De har gode T-skjorter på Filippa K. Men jeg ville ikke kjørt dem i tørketrommelen. Heng dem pent opp til tørk, gjerne på henger.

Ellers har de jo ok T-skjorter til en brøkdel av prisen på H&M.

Ekstra skrev (6 timer siden):

De har gode T-skjorter på Filippa K. Men jeg ville ikke kjørt dem i tørketrommelen. Heng dem pent opp til tørk, gjerne på henger.

Ellers har de jo ok T-skjorter til en brøkdel av prisen på H&M.

Har en veldig god en fra Filippa K, men det røk en maske nesten med en gang, så den har et bittelite hull.

Hadde et skikkelig bomkjøp på H&M, men kanskje jeg bare var uheldig

FjellOgDalar skrev (9 minutter siden):

Gant kanskje. Jeg liker piqueene deres, me de har jo andre design og. Tørketrommel er jeg ikke noe tilhenger av, t-skjorter set best ut etter vask på lav sentrifugering og tørk på henger imo. 

Takk for tips. Har faktisk bestilt noen fra Filippa K og H&M nå.

Ja, men det er så fristende å stappe hele vasken inn i trommelen og slippe å sortere ut ting som må henges opp. Har småbarn så her vaskes det mye klær. 

Annonse

Sokk skrev (1 time siden):

Ja, men det er så fristende å stappe hele vasken inn i trommelen og slippe å sortere ut ting som må henges opp. Har småbarn så her vaskes det mye klær. 

Det må du jo bare fortsette med, men ikke regn med at T-skjortene holder seg pene så lenge.

AnonymBruker
Sokk skrev (På 9.7.2024 den 15.18):

Har en veldig god en fra Filippa K, men det røk en maske nesten med en gang, så den har et bittelite hull.

Hadde et skikkelig bomkjøp på H&M, men kanskje jeg bare var uheldig

Filippa K, floyd, vero moda 

Anonymkode: ce35a...6bc

AnonymBruker
Sokk skrev (På 9.7.2024 den 7.39):

Hvite og lyse farger.

Noen gode tips?? 

Du tørker vel ikke t skjorter i tørketrommelen? 

Anonymkode: ce35a...6bc

Annonse

Sokk skrev (3 timer siden):

Hvis du putter det som skal henges opp i vaskepose, så er det lett å sortere det ut. 

Jeg tørketromler ikke t-skjorter i lin eller bomull - men alt treningstøy går i tørketrommelen. 

påskelilje
frosken skrev (Akkurat nå):

Hvis du putter det som skal henges opp i vaskepose, så er det lett å sortere det ut. 

Jeg tørketromler ikke t-skjorter i lin eller bomull - men alt treningstøy går i tørketrommelen. 

Jeg synes det lukter så vondt/nesten litt svidd når en har treningstøy i tørketrommelen? Det tørker jo uansett ekstremt fort, når det er syntetisk materiale. 

påskelilje skrev (1 minutt siden):

Jeg synes det lukter så vondt/nesten litt svidd når en har treningstøy i tørketrommelen? Det tørker jo uansett ekstremt fort, når det er syntetisk materiale. 

Mitt lukter ok - kanskje det er forskjell på hvor varmt det er under tørkingen. Jeg har kombimaskin - dvs. den både vasker og tørker. 

Jeg kan strekke meg til å henge opp noen t-skjorter. De jeg liker. Har veldig lite tørkeplass, det er en av grunnene til at jeg tromler alt. Men t-skjorter kan jo henges på kleshengere og tar ikke mer enn et par cm av snora.

Innser for øvrig at det passer utmerket at uniformen min for tiden er joggeklær på salg fra H&M. 

frosken skrev (21 minutter siden):

Jeg har kombimaskin - dvs. den både vasker og tørker. 

Jeg har hatt kombimaskin før og jeg fikk et nytt liv da jeg fikk to maskiner.

Hvor er lofilteret på kombimaskinen? Hvor ble alt loet av? Jeg fjerner jo mengder fra lofilteret på den nye. 

Jeg må sette på ny vask så snart den første er ferdig og da må jeg ha to maskiner.

Og kombinaskinen klarte ikke tørke sengetøy ordentlig, så det ble hengende på dører i hele leiligheten.

Jeg er faktisk veldig glad i tørketrommelen min. Jeg drømte om en sånn hele barndommen. Nå kan jeg ha dunjakker og dundyner og myke håndklær ❤️

(og vanvittig krøllete sengetøy)

Sokk skrev (10 minutter siden):

Jeg kan strekke meg til å henge opp noen t-skjorter. De jeg liker. Har veldig lite tørkeplass, det er en av grunnene til at jeg tromler alt. Men t-skjorter kan jo henges på kleshengere og tar ikke mer enn et par cm av snora.

Innser for øvrig at det passer utmerket at uniformen min for tiden er joggeklær på salg fra H&M. 

Hvor er lofilteret på kombimaskinen? Hvor ble alt loet av? Jeg fjerner jo mengder fra lofilteret på den nye. 

Jeg må sette på ny vask så snart den første er ferdig og da må jeg ha to maskiner.

Og kombinaskinen klarte ikke tørke sengetøy ordentlig, så det ble hengende på dører i hele leiligheten.

Jeg er faktisk veldig glad i tørketrommelen min. Jeg drømte om en sånn hele barndommen. Nå kan jeg ha dunjakker og dundyner og myke håndklær ❤️

Jeg trives godt med kombimaskinen min:-) Men man har selvfølgelig større kapasitet ved separat vask og tørk. 

frosken skrev (45 minutter siden):

Mitt lukter ok - kanskje det er forskjell på hvor varmt det er under tørkingen. Jeg har kombimaskin - dvs. den både vasker og tørker. 

Sokk skrev (19 minutter siden):

Jeg har også hatt kombimaskin, og var ikke særlig fornøyd med dét. Vask og tørk tok vel minst 4-5 timer, og ikke ble tøyet skaptørt heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...