Gå til innhold

Å stille 100 spørsmål til fremmede "for å bli kjent"


Kashmir

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Kashmir skrev (Akkurat nå):

Det er psykologi i alt 🙂 Når det gjelder mennesker..

Jepp. 

Anonymkode: 133ba...876

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja men da må du nesten bare godta at du er i et avhør til hun blir kjent med deg. 

Anonymkode: 133ba...876

Må jeg? 

Ja faktisk. Kanskje jeg har godt av å senke terskelen ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Kashmir skrev (2 minutter siden):

Problemet er at jeg liker henne. Hun er noe for seg selv og fargerik fra mitt ståsted. Hm

Jeg synes du skal gi henne en sjanse. Hun ble kanskje usikker da du på en måte avviste henne, og så spurte hun bare enda mer, fordi hun tenkte at du var interessant?

Men ballen ligger nok hos deg nå. Så hvis du ser på henne som en potensiell venn, må nok du ta initiativ til kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (Akkurat nå):

Jeg synes du skal gi henne en sjanse. Hun ble kanskje usikker da du på en måte avviste henne, og så spurte hun bare enda mer, fordi hun tenkte at du var interessant?

Men ballen ligger nok hos deg nå. Så hvis du ser på henne som en potensiell venn, må nok du ta initiativ til kontakt.

Jeg heller mot det nå 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (8 minutter siden):

Må jeg? 

Ja faktisk. Kanskje jeg har godt av å senke terskelen ja. 

Ja, tror det er en god plan .

Anonymkode: 133ba...876

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, tror det er en god plan .

Anonymkode: 133ba...876

Muligens.

Det hjelper ALLTID å ta opp ting her! 

Hver gang. Jeg kan finne svaret selv bare ved å skrive/ dele. Og jeg hører etter og tenker på gode innsoill andre ganger. 

Takk for at dere gidder 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Kashmir skrev (3 minutter siden):

Muligens.

Det hjelper ALLTID å ta opp ting her! 

Hver gang. Jeg kan finne svaret selv bare ved å skrive/ dele. Og jeg hører etter og tenker på gode innsoill andre ganger. 

Takk for at dere gidder 🙂

Ikke noe problem. Kom gjerne med flere problemer så skal vi løse det sammen med deg. 

Anonymkode: 133ba...876

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Kashmir skrev (2 minutter siden):

Muligens.

Det hjelper ALLTID å ta opp ting her! 

Hver gang. Jeg kan finne svaret selv bare ved å skrive/ dele. Og jeg hører etter og tenker på gode innsoill andre ganger. 

Takk for at dere gidder 🙂

Du er god 🤩

Jeg liker deg, selv om du innimellom har et hissig temperament. Den evnen din til å formulere dilemmaer og utfordringer, ta i mot innspill og gjøre vurderinger, er noe du må ta vare på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (5 timer siden):

Det er en kul dame blant annet som virker morsom og litt spesiell her, så tenkte at hun kunne være interessant å prate med. Men hun spør og spør, så nå måtte jeg si til henne at jeg ikke ikke er så sosial, og hun så bare rart på meg og nå ser hun sånn usikkert på meg når vi møtes. Blir litt slitsomt og så blir jeg den merkelige.. Men ok. Litt kjedelig bare, og hun er jo ikke alene om det..

Jeg tenker at det kan være bra at damen får tilbakemelding på at hun spør mye.
Du er sikkert ikke den eneste som hun spør ut. Hun må tåle at du setter en grense.

 

Anonymkode: aeac2...544

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (Akkurat nå):

Du er god 🤩

Jeg liker deg, selv om du innimellom har et hissig temperament. Den evnen din til å formulere dilemmaer og utfordringer, ta i mot innspill og gjøre vurderinger, er noe du må ta vare på!

Takk 😀 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tenker at det kan være bra at damen får tilbakemelding på at hun spør mye.
Du er sikkert ikke den eneste som hun spør ut. Hun må tåle at du setter en grense.

 

Anonymkode: aeac2...544

Jo. Men det er en grunn at at jeg tok det opp... 

Noe sier meg.... ikke sant?  

Og da er tilbakemeldinger viktige,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (10 timer siden):

Kanskje jeg bare vil fram til  å ikke spørre så mye. Del isteden, og ta mot input og respons? 

La det FLYTE litt lettere?

Men det flyter jo lettere hvis spørsmål og svar går begge veier? Det som gjør at det blir tungt er når den ene bare gir korte svar og ikke sparrer tilbake med gjenspørsmål eller fører samtalen videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

:D Da får du gå på biblioteket :P

Anonymkode: 133ba...876

Hva har det med biblioteket å gjøre? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Lillemus skrev (7 minutter siden):

Hva har det med biblioteket å gjøre? 🤔

?

Anonymkode: 133ba...876

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

?

Anonymkode: 133ba...876

Hvorfor mente du at Kashmir skulle gå på biblioteket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (6 minutter siden):

Hvorfor mente du at Kashmir skulle gå på biblioteket?

Det svarte jeg på 

Anonymkode: 133ba...876

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det svarte jeg på 

Anonymkode: 133ba...876

Og jeg skjønte ikke hva du mente med svaret "Nei, men det er jo noe psykologi i dette" da Kashmir også lurte på hva du mente. Men greit, jeg lever fint med ikke å forstå hva du mente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Og jeg skjønte ikke hva du mente med svaret "Nei, men det er jo noe psykologi i dette" da Kashmir også lurte på hva du mente. Men greit, jeg lever fint med ikke å forstå hva du mente.

Men jeg prøvde å si det handler om psykologi. Ikke noe vondt med med det. Nå er dere mot anonyme, så da går jeg. Hade. 

Anonymkode: 133ba...876

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men jeg prøvde å si det handler om psykologi. Ikke noe vondt med med det. Nå er dere mot anonyme, så da går jeg. Hade. 

Anonymkode: 133ba...876

Nei, jeg er ikke ut mot anonyme. Men hva har det å gå på biblioteket med psykologi å gjøre?! Om det du mener er at hun bør lese seg opp på psykologi - hvorfor sier du ikke det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Nei, jeg er ikke ut mot anonyme. Men hva har det å gå på biblioteket med psykologi å gjøre?! Om det du mener er at hun bør lese seg opp på psykologi - hvorfor sier du ikke det da?

Fordi jeg ikke tenkte så langt når jeg skrev det. Jeg bare skrev det for å hjelpe henne. Hvorfor må du si det Nå hundre år etterpå? Årh! 

Anonymkode: 133ba...876

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...