Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da jeg våknet i dag, så tenkte jeg "bli liggende Kashmir " 

Det er på ingen måte likt meg, for jeg hopper opp og drikker en shot med Bloody Mary uten sprit ( ja, jeg vet..kan man da kalle det Bloody Mary? Vel, jeg gjør det )  Og så er det svart kaffe og RO, for jeg trekker ut, uansett vær. Men jeg oppmuntret meg selv, hørte på Misjonen og lo meg i bedre form. Og så sto jeg opp. Kall det en tabbe. Jeg rakk ikke frokost en gang før en leietager sto på døra, og noe måtte fikses. Nå er hele storfamilien på noe greier med alle ungene her, så ansvaret er mitt. Så satt jeg meg ut og jeg later som om jeg er opptatt med noe viktig, men jeg er på nyheter og her. Sjekker om Wolfgang Wee har hatt en interessant gjest. 

Men seriøst har det vært mas siden jeg sto opp. Jeg dro på meg en kjole med hull, og det var matrester på bordet, og jeg skal gjøre et godt inntrykk. Og det var både polakker og japanere på døra, og INNENFOR døra, og alt har vært mas og kaos om båter, internett og tusen spørsmål jeg ikke engang skjønte, og langt mindre hadde svar på. Jeg svetta så det SYNTES, men alt ordnet seg om ikke på magisk vis, så likevel. 

Og nå krangler et par unger med foreldrene sine, og så får jeg kjeft av foreldrene. Alt over telefonen. Og maten jeg skulle tilberede var dårlig! Til og med RØMMEN var sur! Det skulle ikke være mulig.

Og jeg går fremdeles rundt i kjole med hull, og jeg har ikke gredd meg en gang. Jeg ser vill ut. 

Og så bestemte jeg meg for å bestille Gameboy og tre cder i gave, og de hadde ikke de cdene?! 

Jeg er helt svimmel, for har ikke fått i meg mat enda, så tenkte å bestille Take Away, og da? De hadde over en time ventetid pga få på jobb.

Hva gjør man? Jo, en setter seg ned og ler ( smått hysterisk ) og tenker at en har det som fortjent. 

Jeg lurer på om jeg skal lage makaroni og kjøttdeig, og så legge meg. Så kan jeg restarte dagen sånn ut på ettermiddagen. 

Har DERE det som fortjent i dag?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/484551-herregud-for-en-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

emilie321

Vet ikke om jeg har det som fortjent, men jeg henger nå med i svingene.  Er skuffa akkurat nå, for jeg fikk ikke trent. Sykkelen jeg bruker var opptatt, de har to og begge var opptatt av noen som skulle sykle lenge.  Ventet en god stund før jeg ga opp. Hadde to naboer som ventet på meg, skulle på apoteket for den ene og den andre skulle jeg hjelpe å handle. Ble litt stressa da. Trenger å ha ro rundt treningen.  Ja ja, da blir det senere, var bare så motivert til å trene nå. Ellers så er jeg ganske fornøyd, ting går sakte men sikkert framover. Om det er fortjent, det vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/484551-herregud-for-en-dag/#findComment-4301910
Del på andre sider

emilie321 skrev (9 minutter siden):

Vet ikke om jeg har det som fortjent, men jeg henger nå med i svingene.  Er skuffa akkurat nå, for jeg fikk ikke trent. Sykkelen jeg bruker var opptatt, de har to og begge var opptatt av noen som skulle sykle lenge.  Ventet en god stund før jeg ga opp. Hadde to naboer som ventet på meg, skulle på apoteket for den ene og den andre skulle jeg hjelpe å handle. Ble litt stressa da. Trenger å ha ro rundt treningen.  Ja ja, da blir det senere, var bare så motivert til å trene nå. Ellers så er jeg ganske fornøyd, ting går sakte men sikkert framover. Om det er fortjent, det vet jeg ikke.

Noen dager.. De bare fucker til 🙂 Men fordelen er at neste dag blir så mye bedre. Forhåpentligvis. 

Jeg bare liker å se en mening. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/484551-herregud-for-en-dag/#findComment-4301915
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...