Gå til innhold

Hvor lenge har du vært her på forumet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

laban skrev (1 time siden):

De hadde vel valget mellom å ta betalt eller kutte dem ut. Dessuten kom det jo "spesialsider" som Lommelegen og andre. 

Det var i hvert fall en tannlege, en helsesøster, en allmennlege og en barnelege her, i tillegg til dem du nevner. Men det var en viss utskifting av fagpersoner også. 

Det har jo vært en del omorganiseringer og oppkjøp også, - og en ikke helt vellykket satsning i både Sverige og Norge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillemus
frosken skrev (5 timer siden):

Det har jo vært en del omorganiseringer og oppkjøp også, - og en ikke helt vellykket satsning i både Sverige og Norge. 

I Sverige og Danmark kanskje. ;) Husker den svenske ja, den tok aldri av, jeg sullet litt der inne og glemmer aldri den svenske mora som hevdet at hennes lille, uskyldige fjortenårige sønn ikke engang hadde begynt å tenke på sex ennå! Jada, sikkert... 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (3 timer siden):

I Sverige og Danmark kanskje. ;) Husker den svenske ja, den tok aldri av, jeg sullet litt der inne og glemmer aldri den svenske mora som hevdet at hennes lille, uskyldige fjortenårige sønn ikke engang hadde begynt å tenke på sex ennå! Jada, sikkert... 😂

Hehe - ja, mente selvfølgelig Danmark. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg er ganske sikker på at Marye er i 50årene basert på hva hun deler og at hun er i Syden og bor der. Det er få i 20årene som flytter til Syden og bor der halve året. 

Anonymkode: 4ff04...fcd

Tror hun er i 30 årene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96

Er her inne en gang i blant men er utestengt fra kg. Har vært utestengt i flere år og rart at kg ikke har noen kontaktservice msn kan henvende seg til- liker egentlig et litt større forum med mer forskjellige ting der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laban skrev (På 24.7.2024 den 21.03):

 

Jeg kom ganske kort tid før sønnen til @Lillemus ble født.

Jeg ble oppmerksom på forumet rett etter dette. Husker jeg var innom en slags startside eller noe, hadde sikkert fått opp dette ved å søke (i Alta Vista?) på noe barn-foreldre-relatert ettersom jeg hadde en ettåring selv da. På startsiden/forsiden sto det en slags kunngjøring fra Dr. Anker himself om at «Lillemus hadde født». Husker jeg stusset over hva dette betød, og klikket meg derfor inn i forumet. Men jeg var ikke så aktiv til å begynne med - leste mest. Og hadde noen pauser innimellom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble oppmerksom på det gjennom Dr. Anker sin spalte i mormors Hjemmet og leste her til og fra siden slutten av 90-tallet til jeg begynte å skrive mer for 14 år siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cilie skrev (31 minutter siden):

Jeg ble oppmerksom på det gjennom Dr. Anker sin spalte i mormors Hjemmet og leste her til og fra siden slutten av 90-tallet til jeg begynte å skrive mer for 14 år siden. 

Å det husker jeg at jeg leste hos farmor, og at vi løste kryssord der sammen også. Så koselig å bli minnet på det nå 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (På 25.7.2024 den 10.49):

Tror hun er i 30 årene. 

❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sånn kort innpå her siden jeg velger å ikke gå inn igjen på en annen tråd 🫤 Men jeg har virkelig ikke mot dere "gamle travere" her, og referansen til det jeg skrev, var pga en kommentar der som ble slettet ( uten at hun skrev noe galt heller )

Det så muligens ut som om jeg ble misforstått/ ordla meg feil ( ja.. ), men dere eldre her utmerker dere ikke på noen negativ måte. At det er unntak, ja! Det er sikkert, men tror ikke at det har med hverken alder eller tid på forumet å gjøre. 

Det har med innstilling pga personlighet og muligens annet å gjøre...

Ville bare si det, MEN vær litt reale med nye iblant. Jeg ser at noen får problemer, så ja..

Husk at forum er for alle, og ingen har mer eierskap til dem enn andre ! DET er viktig å tenke på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vendi skrev (1 time siden):

Å det husker jeg at jeg leste hos farmor, og at vi løste kryssord der sammen også. Så koselig å bli minnet på det nå 🥰

🥰
Jeg digget å lese bladene til mormor. Jeg klager på mye, men jeg har virkelig hatt verdens beste besteforeldre. #SAVN. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...