Gå til innhold

Hva gjør dere i kveld? ​😊​​🤗


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg synes det er litt koselig med sånne: "Hva gjør du i kveld tråder?" o.l. SÅ tenkte bare jeg skulle starte en da, for å høre hva dere DOLere bruker denne fredagskvelden på? 😊

Jeg har hatt en skikkelig lat dag i dag og fikk gjort bare 2 ting av de 20 tingene som egentlig sto på To-Do listen min. Men det er vel innafor det tenker jeg, noen dager trenger man bare å slappe helt av og ta ting helt rolig. Kjenner nå at jeg hadde veldig godt av en sånn dag 😊 Jeg fikk skikkelig lyst på Smash sjokolade, så det var det jeg endte opp med da jeg var på butikken. Det og energidrikk 🙈 Så ja, det er det da mens jeg hører på musikk og oppdaterer meg på litt forskjellige nettsider og forum. Litt kjedelig at jeg som lager tråden sikkert har det minst interessante svaret da 😅 Men uansett, det er jo ærlige svar man vil ha og 😁

🤗

Anonymkode: 4174d...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

emilie321

Foreløpig har jeg på åpningsseremonien til OL, men kommer nok til å se på Vera etterpå. Ellers skal jeg rydde å vaske litt i pausene, får besøk i morgen og da må det se litt mer presentabelt ut her🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
emilie321 skrev (4 minutter siden):

Foreløpig har jeg på åpningsseremonien til OL, men kommer nok til å se på Vera etterpå. Ellers skal jeg rydde å vaske litt i pausene, får besøk i morgen og da må det se litt mer presentabelt ut her🤭

Oj, OL ja. Det har jeg faktisk ikke fått med meg begynte nå i kveld. Er det fortsatt sånn at de løper med den ild fakkelen og tenner på? Er kjempelengesiden jeg så sist hehe 🙂 Og Vera er det den serien om hun detektiven? Lurt å bruke pausene til å rydde og vaske da! De få gangene jeg ser på tv så ender jeg stort sett opp med å bare sitte på mobilen i pausene og det er jo ikke så produktivt akkurat 😅

Anonymkode: 4174d...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus

Har vært på jobb, heldigvis var det ganske rolig i dag ettersom jeg er alene på jobb en stund nå i sommer. :) Da jeg kom hjem var det litt avslapping før vi dro ut og spiste pizza sammen med noen nære slektninger - veldig koselig og deilig, steinovnsbakt pizza! Nå er vi hjemme igjen og skal bare slappe av og se på tv og sulle på nettet resten av kvelden. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Oj, OL ja. Det har jeg faktisk ikke fått med meg begynte nå i kveld. Er det fortsatt sånn at de løper med den ild fakkelen og tenner på? Er kjempelengesiden jeg så sist hehe 🙂 Og Vera er det den serien om hun detektiven? Lurt å bruke pausene til å rydde og vaske da! De få gangene jeg ser på tv så ender jeg stort sett opp med å bare sitte på mobilen i pausene og det er jo ikke så produktivt akkurat 😅

Anonymkode: 4174d...607

Ja, de løper med OL ilden ennå. Ja, Vera er den serien om hun detektiven.   Hihihihi, Ja, får gjort litt i pausene og uten å føle at en stresser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (6 minutter siden):

Har vært på jobb, heldigvis var det ganske rolig i dag ettersom jeg er alene på jobb en stund nå i sommer. :) Da jeg kom hjem var det litt avslapping før vi dro ut og spiste pizza sammen med noen nære slektninger - veldig koselig og deilig, steinovnsbakt pizza! Nå er vi hjemme igjen og skal bare slappe av og se på tv og sulle på nettet resten av kvelden. :) 

Alene på jobb ja, synes du det går greit eller? 😊 Hadde jeg skullet være på min jobb tror jeg at jeg nok både hadde synes det var litt 'skummelt' siden jeg ikke hadde hatt noen andre å spørre osv hvis det skulle være noe og også litt deilig å kunne være alene og slippe å forholde meg til kollegaene mine siden jeg er veldig introvert og trenger mye alenetid 🙈 Men jeg trooor vi har ganske så forskjellige jobber om jeg ikke husker feil hehe 😅 Og steinovsbakt pizza er supergodt! Og koselig å møte slektninger, man har jo alltids en del å snakke om og oppdatere hverandre om da 🙂

emilie321 skrev (5 minutter siden):

Ja, de løper med OL ilden ennå. Ja, Vera er den serien om hun detektiven.   Hihihihi, Ja, får gjort litt i pausene og uten å føle at en stresser. 

Ja, det er sant, neste gang jeg ser tv tror jeg faktisk at jeg skal benytte muligheten til å gjøre noe fornuftig 😁

Anonymkode: 4174d...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sitter med YouTube og mimrer med musikk jeg liker, fra barndom, tenåringsdager og frem til i dag. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Alene på jobb ja, synes du det går greit eller? 😊 Hadde jeg skullet være på min jobb tror jeg at jeg nok både hadde synes det var litt 'skummelt' siden jeg ikke hadde hatt noen andre å spørre osv hvis det skulle være noe og også litt deilig å kunne være alene og slippe å forholde meg til kollegaene mine siden jeg er veldig introvert og trenger mye alenetid 🙈 

Anonymkode: 4174d...607

Jeg er den som har jobbet der lengst og har faktisk rundet over 20 år på avdelingen så jeg kjenner den ut og inn. :) Koser meg egentlig godt når jeg er alene på jobb og har full oversikt over hva som er gjort og hva jeg må gjøre, men jeg er jo glad det ikke er mer enn et par uker jeg er helt alene da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (4 minutter siden):

Jeg sitter med YouTube og mimrer med musikk jeg liker, fra barndom, tenåringsdager og frem til i dag. :) 

Åh, det er koselig det, og det som er kjekt med YouTube er jo at man kan faktisk se musikkvideoene til sangen også 😊 Jeg kom på første videoen jeg noen gang så på youtube, den gjorde sånn inntrykk at jeg fortsatt husker at det var den første videoen jeg så. Skal forsøke lime den inn under her. Liker godt sangen i videoen og budskapet!

Lillemus skrev (1 minutt siden):

Jeg er den som har jobbet der lengst og har faktisk rundet over 20 år på avdelingen så jeg kjenner den ut og inn. :) Koser meg egentlig godt når jeg er alene på jobb og har full oversikt over hva som er gjort og hva jeg må gjøre, men jeg er jo glad det ikke er mer enn et par uker jeg er helt alene da.

Åja, 20 år ja det er jo en stund det 😊 Kan fort bli litt uoversiktlig hvis man er flere som jobber med samme tingen samtidig eller etter hverandre o.l. Nå vet jeg ikke helt hvordan det fungerer på din jobb da men med oss kan suppa plutselig ende opp med dobbelt så mye salt i f.eks 

Anonymkode: 4174d...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
cilie skrev (4 minutter siden):

Her har det blitt handling og ellers surfing og lest ut en bok. 

Hvilken bok var det? Og hva synes du om den/ville du anbefalt den videre? 😊

Anonymkode: 4174d...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobbet til kl.15, så var jeg hos frisøren. Etterpå var det middag og opprydning etter den. Jeg har nettopp tømt oppvaskmaskinen - vi kjører den ikke så ofte nå som vi bare er to i husstanden. 

Resten av kvelden blir nok en kombinasjon av lesing og skjerm. Jeg orker ikke se båter på Seinen i timevis, men har det på uten lyd i bakgrunnen for å få med meg den norske og et par andre, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Jeg hadde hjemmekontor til 16.00. Stille, rolig og deilig på jobb nå . Samboer har fortsatt ferie. 

Deretter tørket jeg støv og støvsugde stua og kjøkken ( åpen løsning ) 

Samboer har fortsatt ferie. Han vasket badet, gangen, soverom og kontor.

Samboer dro for å handle reker og loff. 

Jeg dekket bord .

Vi spiste og jeg ryddet av bordet. 

Når ser vi begge på Ol- åpningen. 

Ikke så mye spennende som har skjedd i dag :)

 

Endret av Nicklusheletida
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje

Jeg kom hjem for en time siden, etter tredagers kjøretur med mine gamle foreldre, to overnattinger altså. Turen gikk veldig fint, og de var veldig takknemlige for at jeg ville ta dem med og vise dem så mange fine steder i Indre Agder og Indre Telemark! Vi har sett så mye flott natur, kjørt på smale svingete veier, besøkt et kunstgalleri (Dyre Vaa, i Rauland), og var hjemme hos en kunstmaler vi kjenner i Setesdal. 

Etter å ha kjørt dem hjem, bestilte jeg en pizza og tok med hjem. Spiste av den, og sparte resten til mann og yngstedatter som kommer seinere. Nå ligger jeg i badekaret med masse deilig lavendel-skum 😁😁😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hvilken bok var det? Og hva synes du om den/ville du anbefalt den videre? 😊

Anonymkode: 4174d...607

Jeg skulle hente noe jeg hadde bestilt og så stod «Heit- en guide til overgangsalderen» utstilt, så jeg tok med meg den. Jeg synes det renner over nå av snakk om overgangsalder og symptomer og hormoner osv, så var nysgjerrig. Lærte ikke noe jeg ikke vet fra før og har bestemt meg for å ikke forholde meg til det før jeg ev må. Og håper det er lenge til. Har imidlertid blitt påvirket av å høre hvor viktig østrogen er for hudhelse og aldring og at det er lurt å starte tidlig. Men enn så lenge skal jeg la det ligge. I følge det store internett virker det som alle plager hunkjønn måtte oppleve fra 38-60-ish er pga overgangsalder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare hjemme fordi jeg ikke har noen venner. Synes det sosiale er så vanskelig å få til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal pakke, og har allerede vasket noen antrekk, for nå drar jeg 😂 Bare for tre døgn da, for nå er jeg alt for sliten til at det er bra for meg, så ene broren min kom og sa at  jeg kunne dra uten at noen ikke ville forstå. Storebrødre tar litt ansvar hele livet, og det er ganske sjarmerende. Men jeg har jo trukket meg mye unna nå, så jeg drar til byen og til venninnen min for å få puste litt. Jeg drar i morgen tidlig og baker maisbrød og muffins og skal lage god middag med skinkestek og fløtegratinerte poteter i kveld for å være grei, og så kommer jeg tilbake onsdag med mer energi. Og ved bedre mot. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cilie skrev (1 time siden):

Jeg synes det renner over nå av snakk om overgangsalder og symptomer og hormoner osv,

Det har gått fra (angivelig) tabu og taushetsbelagt til noe det hyles om med utestemme konstant. Jeg synes det er fint at folk, uansett kjønn, opplyses om hva det handler om, men man trenger jo ikke overdrive eller krisemaksimere. Det fortelles jo om hjernetåke, dramatisk vektøkning, angst og jeg vet ikke hva, som om det er helt vanlig for de fleste. 

Overgangsalder-tegn er reaksjoner på hormonelle endringer, i likhet med de som kan knyttes til mensen og graviditet. Ved slike endringer er det mange som får noen symptomer som er mer eller mindre plagsomme, men de færreste får alle. Jeg mener ikke at det er en entydig sammenheng, slik at man skal forvente enkel overgangsalder hvis man ikke plages av PMS, bare at det i alle disse tilfellene handler om vanlige, men ikke "obligatoriske", reaksjoner på normale hormonforandringer.

Min "overgang" forløp udramatisk: Jeg var litt varmere enn vanlig iblant, og mensen kom sjeldnere de siste årene, inntil den forsvant helt da jeg var nærmere 60 enn 50. Det var det hele. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
cilie skrev (2 timer siden):

Jeg skulle hente noe jeg hadde bestilt og så stod «Heit- en guide til overgangsalderen» utstilt, så jeg tok med meg den. Jeg synes det renner over nå av snakk om overgangsalder og symptomer og hormoner osv, så var nysgjerrig. Lærte ikke noe jeg ikke vet fra før og har bestemt meg for å ikke forholde meg til det før jeg ev må. Og håper det er lenge til. Har imidlertid blitt påvirket av å høre hvor viktig østrogen er for hudhelse og aldring og at det er lurt å starte tidlig. Men enn så lenge skal jeg la det ligge. I følge det store internett virker det som alle plager hunkjønn måtte oppleve fra 38-60-ish er pga overgangsalder. 

Det et en del småting som skjer i overgangsalderen, men ikke noe å grue seg til. 

Noe blir faktisk bedre også. Jeg synes det var mye verre med pms. Det er jo veldig deilig å kunne være jevn i humøret hele måneden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (2 minutter siden):

Det et en del småting som skjer i overgangsalderen, men ikke noe å grue seg til. 

Noe blir faktisk bedre også. Jeg synes det var mye verre med pms. Det er jo veldig deilig å kunne være jevn i humøret hele måneden. 

Har du jevnt humør hele måneden? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...