Gå til innhold

Hva gjør dere i kveld? ​😊​​🤗


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida
Kashmir skrev (28 minutter siden):

Har du jevnt humør hele måneden? 

Der var du igjen gitt. Du gir deg ikke. Du er såååå koselig du altså. Ja, det har jeg faktisk. Har du ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida skrev (8 minutter siden):

Der var du igjen gitt. Du gir deg ikke. Du er såååå koselig du altså. Ja, det har jeg faktisk. Har du ?

Da er du jevnt aggresiv hele måneden da? Og det er ikke jeg, selv om jeg blir fykende forbanna iblant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Kashmir skrev (10 minutter siden):

Da er du jevnt aggresiv hele måneden da? Og det er ikke jeg, selv om jeg blir fykende forbanna iblant. 

Jeg burde vel ha holdt meg for god til å svare deg. Jeg tror ikke jeg er den eneste som har lagt merke til hvordan du har herjet på forumet her og hvor opptatt du har vært av å ta alle som kan og vet mer enn deg. Du lar dine mindreverdighetskomplekser gå ut over alle andre . 

Det er ikke meg du har angrepet mest. De du har angrepet mest her inne er de som har hatt mest å bidra med og som har vært til størst hjelp for andre brukere. 

Sånn sett så har du irritert meg. Det skal jeg ærlig innrømme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (6 minutter siden):

Jeg burde vel ha holdt meg for god til å svare deg. Jeg tror ikke jeg er den eneste som har lagt merke til hvordan du har herjet på forumet her og hvor opptatt du har vært av å ta alle som kan og vet mer enn deg. Du lar dine mindreverdighetskomplekser gå ut over alle andre . 

Det er ikke meg du har angrepet mest. De du har angrepet mest her inne er de som har hatt mest å bidra med og som har vært til størst hjelp for andre brukere. 

Sånn sett så har du irritert meg. Det skal jeg ærlig innrømme. 

Du er ikke den eneste. Hold på det. Der garderte du deg. Og det trenger du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Nicklusheletida skrev (7 minutter siden):

Jeg burde vel ha holdt meg for god til å svare deg. Jeg tror ikke jeg er den eneste som har lagt merke til hvordan du har herjet på forumet her og hvor opptatt du har vært av å ta alle som kan og vet mer enn deg. Du lar dine mindreverdighetskomplekser gå ut over alle andre . 

Det er ikke meg du har angrepet mest. De du har angrepet mest her inne er de som har hatt mest å bidra med og som har vært til størst hjelp for andre brukere. 

Sånn sett så har du irritert meg. Det skal jeg ærlig innrømme. 

Så hvis at du er en bigger person og dropp kranglingen fra din side. 

Anonymkode: 0f898...895

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så hvis at du er en bigger person og dropp kranglingen fra din side. 

Anonymkode: 0f898...895

Det er for sent... Når du må gardere deg med ar "andre mener det samme" har du nada integritet 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
Kashmir skrev (4 minutter siden):

Du er ikke den eneste. Hold på det. Der garderte du deg. Og det trenger du.

Jeg har ventet lenge på at @Admin skal se at du snart bør utestenges. Det er på tide. Mitt siste ord i denne tråden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (3 minutter siden):

Jeg har ventet lenge på at @Admin skal se at du snart bør utestenges. Det er på tide. Mitt siste ord i denne tråden. 

Ikke sant? Ditt stabile godt humør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (1 minutt siden):

Ikke sant? Ditt stabile godt humør...

Jeg får bare lyst til å spørre, Kashmir: LIKER du å krangle? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vendi skrev (1 minutt siden):

Jeg får bare lyst til å spørre, Kashmir: LIKER du å krangle? 

Nei. Jeg gjør ikke det. 

Men jeg er menneskekjenner og observant, og da har jeg lett for å si noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Nicklusheletida skrev (11 minutter siden):

Jeg har ventet lenge på at @Admin skal se at du snart bør utestenges. Det er på tide. Mitt siste ord i denne tråden. 

Å mens du venter, du jo har ventet lenge, så er det bare og ikke logge seg inn.
Du slipper og bli irritert, problemet er løst.

Anonymkode: 0f898...895

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Å mens du venter, du jo har ventet lenge, så er det bare og ikke logge seg inn.
Du slipper og bli irritert, problemet er løst.

Anonymkode: 0f898...895

Tror du det er så enkelt? Noen tror forumet er oppholdsrommet deres, og ser på alle som irriterer som INNTRENGERE som ikke har noe i DERES rom å gjøre. 

De eier forumet og tror det er et hjørnet av stua deres... Og UT med dem 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (13 minutter siden):

Nei. Jeg gjør ikke det. 

Men jeg er menneskekjenner og observant, og da har jeg lett for å si noe. 

Men selv om man mener seg å være menneskekjenner, så trenger man vel ikke å yppe til bråk mot noen? Det synes jeg du gjør ofte nå. Innimellom tidligere også. Kan man ikke bare la folk være i fred, selv om man ikke er enig, eller også ikke skulle like noen? Man trenger ikke å bevisst gå etter noen og forsøke å lage bråk, slik som jeg oppfatter at du gjør nå. 

(Du hører jo ikke tonefallet mitt, men jeg er ikke sint. Bare litt undrende).

Endret av Vendi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Akkurat i denne tråden var det nicklausheletida som startet, alt skal ikke legges på kashmir. 

Nicklusheletida skrev (1 time siden):

Der var du igjen gitt. Du gir deg ikke. Du er såååå koselig du altså. Ja, det har jeg faktisk. Har du ?

 

Anonymkode: 0f898...895

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vendi skrev (5 minutter siden):

Men selv om man mener seg å være menneskekjenner, så trenger man vel ikke å yppe til bråk mot noen? Det synes jeg du gjør ofte nå. Innimellom tidligere også. Kan man ikke bare la folk være i fred, selv om man ikke er enig, eller også ikke skulle like noen? Man trenger ikke å bevisst gå etter noen og forsøke å lage bråk, slik som jeg oppfatter at du gjør nå. 

(Du hører jo ikke tonefallet mitt, men jeg er ikke sint. Bare litt undrende).

Nei, det trenger man ikke, og det er som @Nicklusheletida liker de som angriper meg. Hun safer ved å la andre konfrontere og "liker" det flere ganger. Det er feigt og det er å yppe, og det er aggressiesivt, om enn passivt. Og da må må jeg få lov til å spörre om hun er i jevnt godt humør... 

De som konfrontere åpent er helt ok. De kan bli forbanna der og da som jeg blir. Så er det glemt,. Men  @Niclusheletiden er en hater som vil ha meg bort. 

Jevnt godt humør? Nei, hun er dritt usympatisk OG lar andre gå i bresjen mens hun selv safer, NULL respekt. Sorry Vendi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Akkurat i denne tråden var det nicklausheletida som startet, alt skal ikke legges på kashmir. 

 

Anonymkode: 0f898...895

Er ikke helt enig i det. Nicklusheletida svarte dette som et tilsvar på Kashmirs spørsmål: "Har du et jevnt humør hele måneden?" Man kan tolke det uskyldig selvsagt, som et litt naivt oppriktig spørsmål. Men jeg tolket det i alle fall sånn: "Har DU et jevnt humør hele måneden?" som i at det liksom var noe rart og overraskende ved det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (Akkurat nå):

Nei, det trenger man ikke, og det er som @Nicklusheletida liker de som angriper meg. Hun safer ved å la andre konfrontere og "liker" det flere ganger. Det er feigt og det er å yppe, og det er aggressiesivt, om enn passivt. Og da må må jeg få lov til å spörre om hun er i jevnt godt humør... 

De som konfrontere åpent er helt ok. De kan bli forbanna der og da som jeg blir. Så er det glemt,. Men  @Niclusheletiden er en hater som vil ha meg bort. 

Jevnt godt humør? Nei, hun er dritt usympatisk OG lar andre gå i bresjen mens hun selv safer, NULL respekt. Sorry Vendi.

Huff, tror jeg skjønner. Jeg er i alle fall ikke sint på deg eller vil ha deg bort herfra. Jeg bare stusser noen ganger over oppførselen din, og det var derfor jeg spurte deg. Men klart, hvis man opplever seg mobbet så stiller jo saken seg litt annerledes. Det har kanskje foregått en del i kulissene her som jeg ikke har fått med meg. Alt godt til deg, Kashmir! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vendi skrev (7 minutter siden):

Huff, tror jeg skjønner. Jeg er i alle fall ikke sint på deg eller vil ha deg bort herfra. Jeg bare stusser noen ganger over oppførselen din, og det var derfor jeg spurte deg. Men klart, hvis man opplever seg mobbet så stiller jo saken seg litt annerledes. Det har kanskje foregått en del i kulissene her som jeg ikke har fått med meg. Alt godt til deg, Kashmir! 

Jeg liker at du spør og konfronter meg Det er NULL problem,  Men hadde jeg sett at du likte angrep på angrep på meg uten å si noe, DA hadde jeg reagert. Det er det  noen gjør og jeg takler ikke sånn feighet og passiv aggresivitet. Stå for faen opp for hva du mener da! 

Ikke DU, men VISSE andre 🙂 

Jeg kjenner det koker over av sånn jævla manipulering,

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Kashmir skrev (47 minutter siden):

Nei, det trenger man ikke, og det er som @Nicklusheletida liker de som angriper meg. Hun safer ved å la andre konfrontere og "liker" det flere ganger. Det er feigt og det er å yppe, og det er aggressiesivt, om enn passivt. Og da må må jeg få lov til å spörre om hun er i jevnt godt humør... 

De som konfrontere åpent er helt ok. De kan bli forbanna der og da som jeg blir. Så er det glemt,. Men  @Niclusheletiden er en hater som vil ha meg bort. 

Jevnt godt humør? Nei, hun er dritt usympatisk OG lar andre gå i bresjen mens hun selv safer, NULL respekt. Sorry Vendi.

Jeg skjønner meg ikke på deg, Kashmir. Du kan være veldig sympatisk,  konstruktiv og hjelpsom. Men så kan du være det motsatte sånn inni granskauen også. Maken til personangrep har jeg sjelden sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Nicklusheletida skrev (2 timer siden):

Det et en del småting som skjer i overgangsalderen, men ikke noe å grue seg til. 

Noe blir faktisk bedre også. Jeg synes det var mye verre med pms. Det er jo veldig deilig å kunne være jevn i humøret hele måneden. 

Så godt å høre mennesker som forteller om positive endringer i overgangsalderen! Selv har jeg særdeles lite problemer,  kun helt overkommelige hetetokter innimellom,  mest om natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...