Gå til innhold

Har du noen bestemt "kosedag" i helga


Vendi

Anbefalte innlegg

hvor du spiser snop? 

Vet mange har lørdagen, men jeg har fredagen. Da spiser jeg sjokolade hver gang, og noen ganger også potetløv og is. Men sjokoladen er viktigst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Litt flaut å si men... fredag, lørdag og søndag 🙈 Før brukte det bare å være lørdagen men så ble min mor sammen med en som alltid kjøpte inn masse godteri på fredager og hadde som vane å spise så mye han klarte på fredager, så spiste han opp det meste på lørdagen også restene på søndagen haha 😅 

Er potetløv bare ett annet ord for potetgull eller er det noe spesielt jeg ikke har fått med meg? Jeg er også veldig glad i potetgull og sjokolade, er litt godt å ha det søte og salte. Også liker jeg veldig godt smågodt da og diverse lakris 😊

Anonymkode: 4c6d1...8cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Litt flaut å si men... fredag, lørdag og søndag 🙈 Før brukte det bare å være lørdagen men så ble min mor sammen med en som alltid kjøpte inn masse godteri på fredager og hadde som vane å spise så mye han klarte på fredager, så spiste han opp det meste på lørdagen også restene på søndagen haha 😅 

Er potetløv bare ett annet ord for potetgull eller er det noe spesielt jeg ikke har fått med meg? Jeg er også veldig glad i potetgull og sjokolade, er litt godt å ha det søte og salte. Også liker jeg veldig godt smågodt da og diverse lakris 😊

Anonymkode: 4c6d1...8cd

Hehe, skjønner. Det hender jo at jeg også tar en sånn "tre-dagers", men prøver å unngå det 😛

"Potetløv" er vel dialekt kanskje. Har alltid sagt det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker

Voksne menn spiser ikke snop, de drikker øl. Og ifølge manus skal det foregå på fredagen:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vendi skrev (2 minutter siden):

Hehe, skjønner. Det hender jo at jeg også tar en sånn "tre-dagers", men prøver å unngå det 😛

"Potetløv" er vel dialekt kanskje. Har alltid sagt det. 

Hehe, ja jeg skulle gjerne klart å holde meg til bare en dag jeg også. Men nå er den tre-dagersen så innarbeida at det er vanskelig å endre. (Jeg var vel sånn 11 år når mamma fikk ny samboer vi begynte med det og jeg er 30 år nå så) 😅

Åhja, potetløv er jo mye mer logisk enn potetgull da! Sånn når man faktisk tenker over det, siden det ligner jo litt på små løv (som på trærne om høsten) liksom mens "gull" gir jo ikke like mye mening 😁

Anonymkode: 4c6d1...8cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321
Vendi skrev (8 minutter siden):

hvor du spiser snop? 

Vet mange har lørdagen, men jeg har fredagen. Da spiser jeg sjokolade hver gang, og noen ganger også potetløv og is. Men sjokoladen er viktigst :)

Prøver å holde det til en gang iløpet av helgen, fredag eller lørdag, men innimellom blir det begge.  Er mest glad i sjokolade og/eller is, potetgull er det sjelden jeg fryser på. Bortsett når det er veldig varmt, da kan jeg fyse på på potetgull med salt. De gangene jeg er i Syden, så er jeg veldig fysen på potetgull med salt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

emilie321
psykedeliker skrev (3 minutter siden):

Voksne menn spiser ikke snop, de drikker øl. Og ifølge manus skal det foregå på fredagen:

 

Da er jeg glad jeg ikke er en voksen mann😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
emilie321 skrev (Akkurat nå):

Da er jeg glad jeg ikke er en voksen mann😂

Det må du ta opp med Alle Tiders Duster som skrev akkurat den delen av manus. 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321
psykedeliker skrev (1 minutt siden):

Det må du ta opp med Alle Tiders Duster som skrev akkurat den delen av manus. 🤪

😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
psykedeliker skrev (4 minutter siden):

Det må du ta opp med Alle Tiders Duster som skrev akkurat den delen av manus. 🤪

Hva er dette manus som du stadig nevner? Jeg føler jeg ser deg skrive om det hele tiden men jeg har ikke klart å skjønne hva det er for noe? Kan du forklare?

Anonymkode: 4c6d1...8cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kan du forklare?

Man forklarer ikke manus. Man følger manus. Det er jo hele poenget. Alle Tiders Duster er faktisk et veldig godt eksempel på det. Hvorfor tror du ellers Runshauggården ble solgt til eiendomsspekulanter istedenfor å gjøres om til kulturhus?

Men nå sporer vi av, dere - og jeg har et håp om å klare å få hengt opp julegardinene i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
psykedeliker skrev (10 minutter siden):

Man forklarer ikke manus. Man følger manus. Det er jo hele poenget. Alle Tiders Duster er faktisk et veldig godt eksempel på det. Hvorfor tror du ellers Runshauggården ble solgt til eiendomsspekulanter istedenfor å gjøres om til kulturhus?

Men nå sporer vi av, dere - og jeg har et håp om å klare å få hengt opp julegardinene i år.

Jaha? Dette må jeg ærlig sia at jeg ikke skjønte noen ting av? 😅

Anonymkode: 4c6d1...8cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
Vendi skrev (10 timer siden):

hvor du spiser snop? 

Vet mange har lørdagen, men jeg har fredagen. Da spiser jeg sjokolade hver gang, og noen ganger også potetløv og is. Men sjokoladen er viktigst :)

Vi koser oss gjerne med noe ekstra på lørdagskvelden ja. :) Prøver å ikke drøye helga fra fredag til søndag, det er fort gjort. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fredag. Jeg betrakter den som starten på helgen, og jeg liker nye starter. Kjøper for tiden iskrem og bær, og helst bringebær. Og potetsticks kjøper jeg iblant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...