numme Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Sitter her og føler meg helt tom. i løpet av en grufull dag i februar ble hele livet mitt snudd på hodet. Den lille jenta mi hadde ikke livets rett. Ute skinner sola, jeg skulle ha vagget høygravid rundt, barnevogna skulle ha stått klar i kjelleren, jeg skulle ha begynt å kjøpe inn nødvendig utstyr til det førstefødte barnet mitt... Vel, her sitter jeg usikker på alt det nye og vet ikke lenger hva jeg skal gjøre. det er vondt å se alle de barnevognene som pipler fram så fort de varme solstrålene kommer. Om 11 dager har ei god venninne av meg termin, krysser fingrer og tær for at hun ikke for ei jente. vet det er kjempeegoistisk, men det blir for likt det faktum at jeg har ei jente i himmelen. Får dårlig samvittighet over alle disse fæle tankene jeg har... Er det galt av meg å ha lyst på barn etter å ha mistet Hannah. Er det egoistisk å prøve en gang til, tenk om det går galt. Har lært at det finnes ingen garantier i livet. Uff, dette ble mye trist og leit på en gang. Måtte bare få det ut. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/48481-en-ny-v%C3%A5r-kommer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tankefull Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Kjære Katrine! Det er svært menneskelige følelser du sliter med her!At du har lyst på barn igjen er da helt naturlig,kanskje lurt å vente til du føler deg helt klar for det..Du kjenner deg selv best! De tankene du har er slett ikke så egoistiske som du tror,men etterhvert godtar en bare at det er slik det er.Vi har mistet våre umistelige,mens DE har fått beholde.... Skjønner deg godt når du kjenner deg usikker på hva du skal gjøre:klart du er usikker!Du skulle jo ha permisjon,du skulle ha vært til journalskriving,du skulle hatt et år hjemme med den vakre,lille jenta di:alt dette er borte nå og hva gjør du da???Kjenner meg så altfor godt igjen... Etter at jeg mistet Nestor 17.januar er jeg nå med barn igjen(7-8 uker) og føler meg både usikker og avventende.Tør ikke helt tro på at jeg ER gravid selvom det var 2 knallblå streker...For tenk om...??!!! Følelsene er høyt oppe og lavt nede,det svinger.. Iallefall,du er IKKE egoistisk fordi du ønsker et barn til!Tror Hannah hadde blitt glad for en lillebror eller søster hvis dere bestemmer dere for det. Lykke til!!Stor klem og varme tanker fra Nestor sin mamma! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/48481-en-ny-v%C3%A5r-kommer/#findComment-185696 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.