Gå til innhold

Da du avsluttet hjelp på DPS

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har vel avsluttet 8 ganger og aldri verken gitt ros eller noe gave da det var det som føltes mest riktig for meg og behandler. Men ønsker du gjøre det så go for it. Bare ikke kjøp for dyr gave hvis du tenker kjøpe det for da har de ikke lov å ta den i mot.

Anonymkode: 059ea...990

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har vel avsluttet 8 ganger og aldri verken gitt ros eller noe gave da det var det som føltes mest riktig for meg og behandler. Men ønsker du gjøre det så go for it. Bare ikke kjøp for dyr gave hvis du tenker kjøpe det for da har de ikke lov å ta den i mot.

Takk for svar. Det kjennes riktig ut å gi en oppmerksomhet i en eller annen form. Må tenke litt på det først. Vet du hva dyr er? Ca sum?

Anonymkode: 372c8...f80

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Takk for svar. Det kjennes riktig ut å gi en oppmerksomhet i en eller annen form. Må tenke litt på det først. Vet du hva dyr er? Ca sum?

Nei, jeg vet dessverre ikke hvilken sum de regner som dyr. Men jeg mener på at jeg har hørt at summen skal være "ubetydelig". Samtidig gir jo en del blomster og det kan jo bli ganske dyrt alt etter hva man kjøper. Men jeg har hørt at de gjerne ikke er så strenge på det med blomster og sjokolade f.eks siden de kan sette det fram på pauserommet og da blir det liksom til "alle".

Men jeg tenker jo også at hvis du vil gi kort og skrive en personlig hilsen/takk på så er det jo en veldig safe gave sånn mtp kostnad også tenker jeg jo at det er noe alle behandlere vil sette pris på, i alle fall om man skriver noe litt mer personlig og rettet mot behandler osv.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, jeg vet dessverre ikke hvilken sum de regner som dyr. Men jeg mener på at jeg har hørt at summen skal være "ubetydelig". Samtidig gir jo en del blomster og det kan jo bli ganske dyrt alt etter hva man kjøper. Men jeg har hørt at de gjerne ikke er så strenge på det med blomster og sjokolade f.eks siden de kan sette det fram på pauserommet og da blir det liksom til "alle".

Men jeg tenker jo også at hvis du vil gi kort og skrive en personlig hilsen/takk på så er det jo en veldig safe gave sånn mtp kostnad også tenker jeg jo at det er noe alle behandlere vil sette pris på, i alle fall om man skriver noe litt mer personlig og rettet mot behandler osv.

Tusen takk for svar. Jeg tenkte mest på blomster og et kort, ja. Blomstene kan de sette på pauserommet, ja☺️

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Tusen takk for svar. Jeg tenkte mest på blomster og et kort, ja. Blomstene kan de sette på pauserommet, ja☺️

Bare hyggelig, blomster og kort er kjempefin gave det. Lykke til med siste time 😊

Annonse

AnonymBruker

Mener å huske at summen på gaven ikke må være mer enn 200 kr. Kan hende dette er utdatert informasjon nå da ,det vet jeg ikke. 

Jeg strikket en fin lue til min behandler som jeg hadde hatt i mange år. Da fikk hun noe fint, men samtidig kostet ikke garnet noe, ca 100 kr 

Anonymkode: 65d29...de5

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Mener å huske at summen på gaven ikke må være mer enn 200 kr. Kan hende dette er utdatert informasjon nå da ,det vet jeg ikke. 

Jeg strikket en fin lue til min behandler som jeg hadde hatt i mange år. Da fikk hun noe fint, men samtidig kostet ikke garnet noe, ca 100 kr 

Anonymkode: 65d29...de5

Så hyggelig av deg. Hun ble sikkert veldig glad for den.

AnonymBruker
Glitter skrev (1 time siden):

Jeg skrev et kort til henne etter 5 års samarbeid. Jeg synes det virket som at hun syns det var litt pinlig. Men 1 år og 3 mnd senere har vi ennp pittelitt kontakt.

Ble du litt lei deg da hun synes det var pinlig?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...