Gå til innhold

Gir du komplimenter/konstruktive tilbakemeldinger

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kan jeg spørre hvorfor du ble avsluttet om du ikke var klar? Har ikke pasienten et ord med i spillet? Håper du får veldig god hjelp hos det "nye" teamet. Jeg har forøvrig bp2-depresjon.

Anonymkode: 8f972...893

Hun jobbet på akuttpsykiatrisk sengepost. Hun byttet jobb. Jeg var veldig ofte innlagt før. Og mellom hver innleggelse så snakket vi i tlf omtrent ukentlig.

Får enda lov til å ringe henne. 

Endret av Glitter

Fortsetter under...

AnonymBruker
Glitter skrev (17 minutter siden):

Hun jobbet på akuttpsykiatrisk sengepost. Hun byttet jobb. Jeg var veldig ofte innlagt før. Og mellom hver innleggelse så snakket vi i tlf omtrent ukentlig.

Får enda lov til å ringe henne. 

Kan jeg spørre hva du hadde behov for da du ringte henne? Var du deprimert? Jeg strever veldig med å åpne meg for behandler. Det virker som om det går lett for veldig mange. Kanskje det bare er noe jeg tror? Er du åpen som person?

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kan jeg spørre hva du hadde behov for da du ringte henne? Var du deprimert? Jeg strever veldig med å åpne meg for behandler. Det virker som om det går lett for veldig mange. Kanskje det bare er noe jeg tror? Er du åpen som person?

Mange ulike ting jeg har ringt for. Men det har vært for å håndtere her og nå-situasjoner. Ikke som behandling. 

AnonymBruker
Glitter skrev (2 minutter siden):

Mange ulike ting jeg har ringt for. Men det har vært for å håndtere her og nå-situasjoner. Ikke som behandling. 

Som andre kanskje ville spurt en venn eller et familiemedlem tror du?

AnonymBruker
Glitter skrev (2 timer siden):

Nei. Jeg involverer de få venner jeg har lite. De skal ikke ta på seg min byrde. 

Vil ikke du gjerne at dine venner deler med deg det som er vanskelig/rører seg i livet? Til en viss grad.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...