Gå til innhold

Kunne du gå til dps så lenge du selv ville?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Worriesome Plenty 2 skrev (5 minutter siden):

Jeg var klar for å slutte da jeg mistet plassen, men det var noe vi var enige om. Jeg gikk 5-6 år. Så var jeg uten i 8 år og da ble det bare ett kort behandlingsløp før jeg ikke fikk gå lenger selv om jeg ville.

Hva var begrunnelsen for at du ble avsluttet og for at du ikke fikk gå der etter 8år uten? 

Anonymkode: 9b7b3...91e

AnonymBruker
Worriesome Plenty 2 skrev (43 minutter siden):

Jeg var klar for å slutte da jeg mistet plassen, men det var noe vi var enige om. Jeg gikk 5-6 år. Så var jeg uten i 8 år og da ble det bare ett kort behandlingsløp før jeg ikke fikk gå lenger selv om jeg ville.

Kan jeg spørre hva som var problemstillingen?

Anonymkode: b99bb...729

Annonse

Worriesome Plenty 2
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Hva var begrunnelsen for at du ble avsluttet og for at du ikke fikk gå der etter 8år uten? 

De sp vel ikke noe positiv fremgang. 

Grunnen til at jeg ikke fikk mer enn 5 timer etter 8 år uten, er vel sikkert at de ikke så noe fremgang.

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kan jeg spørre hva som var problemstillingen?

schizofreni i residual fase.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Funksjonsfall og alvorligere grad av symptomer

Ja jeg skjønte det, men tenkte på helt konkret hva som skiller dem. Altså hva er funksjonen og symptomer ved alvorlig?

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja jeg skjønte det, men tenkte på helt konkret hva som skiller dem. Altså hva er funksjonen og symptomer ved alvorlig?

Feks selvmordsplaner og forsøk ved alvorlig depresjon. Klarer ikke å jobbe, komme ut av sengen, kan ikke ta seg av barn og familie/hus.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...