Gå til innhold

Noen som har kjempet med nebb og klør for å gå opp i stilling/jobbe fullt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Som gjerne i utgangspunktet ikke skulle tro at man kunne klare å stå i jobb, men pga stahet og dedikasjon+pluss rett medisiner har klart det? Vil gjerne høre noen solskinnshistorie!

Anonymkode: 0b1e2...d2f

det er flere av oss ja. var ufør. 

Anonymkode: 6db44...084

Annonse

Trinity80
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er fantastisk å høre! Kan jeg spørre hva problemstillingen var? 

Altså problemstillingen begynte med fysisk sykdom som utviklet seg til psykisk. Insomni, angst, depresjon og psykose-symptomer. Dette startet egt i 2008, men på grunn av ustabil helse merket jeg psykisk trykk.

Veldig kort fortalt: gikk fra selvmordstanker og planer til å få behandling på DPS, satt på mild dose antidepressiva og full jobb og ett givende liv. Det er ALLTID håp - så lenge man ikke har krepert ❤️  

AnonymBruker
Trinity80 skrev (13 minutter siden):

Altså problemstillingen begynte med fysisk sykdom som utviklet seg til psykisk. Insomni, angst, depresjon og psykose-symptomer. Dette startet egt i 2008, men på grunn av ustabil helse merket jeg psykisk trykk.

Veldig kort fortalt: gikk fra selvmordstanker og planer til å få behandling på DPS, satt på mild dose antidepressiva og full jobb og ett givende liv. Det er ALLTID håp - så lenge man ikke har krepert ❤️  

Hvor mange år brukte du på den prosessen? Takk for melding om håp😍

Trinity80
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hvor mange år brukte du på den prosessen? Takk for melding om håp😍

Altså nå på det aller verste mtp psykisk var i fjor sommer, selv om jeg brukte 3 år ca. på å bli dårlig. Det var også da jeg begynte her på Forum. Brukte halvt år på å bli bra, ved hjelp av psykiatere og medisin.

Fysiske er jo der, kronisk. Men har nå blitt vant til ett liv med lavere gir, som også er givende for meg. 

AnonymBruker
Trinity80 skrev (56 minutter siden):

Altså nå på det aller verste mtp psykisk var i fjor sommer, selv om jeg brukte 3 år ca. på å bli dårlig. Det var også da jeg begynte her på Forum. Brukte halvt år på å bli bra, ved hjelp av psykiatere og medisin.

Fysiske er jo der, kronisk. Men har nå blitt vant til ett liv med lavere gir, som også er givende for meg. 

Har du jobb med tilrettelegging? Mtp at du kanskje jobber i et lavere gir.

Annonse

Trinity80
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Har du jobb med tilrettelegging? Mtp at du kanskje jobber i et lavere gir.

Nei da, jeg jager ikke livet bare. Har fleksibel arbeidstid som alle andre på kontoret, med mulighet for hjemmekontor. Det var en av tingene jeg sørget for, ha en jobb hvor jeg ikke trenger å kave.

Trives veldig på jobben også, så det er glede for meg å jobbe☺️

AnonymBruker
Trinity80 skrev (1 minutt siden):

Nei da, jeg jager ikke livet bare. Har fleksibel arbeidstid som alle andre på kontoret, med mulighet for hjemmekontor. Det var en av tingene jeg sørget for, ha en jobb hvor jeg ikke trenger å kave.

Trives veldig på jobben også, så det er glede for meg å jobbe☺️

Jeg er så glad på dine vegne!

Trinity80
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Jeg er så glad på dine vegne!

Tusen takk ❤️ Jeg håper dette gir noen som leser håp. Det er mulig å kjempe med nebb og klør og få ett bedre liv. 

AnonymBruker
Trinity80 skrev (5 minutter siden):

Tusen takk ❤️ Jeg håper dette gir noen som leser håp. Det er mulig å kjempe med nebb og klør og få ett bedre liv. 

Det gir ihvertfall meg håp! Det har jeg ikke hatt på 3 år og det er lenge. 

Trinity80
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det gir ihvertfall meg håp! Det har jeg ikke hatt på 3 år og det er lenge. 

Det er noe ordentlig dritt, jeg håper så inderlig det ordner seg for deg også!

AnonymBruker
Trinity80 skrev (Akkurat nå):

Det er noe ordentlig dritt, jeg håper så inderlig det ordner seg for deg også!

Takk! Jeg jobber halv stilling nå og ønsker å jobbe fullt. Har bp-depresjon.

Jeg har også klart det (men jeg har ikke lyst til å utdype det da det kan bli oppfattet som at jeg fisker etter kred, sånn at jeg avstår fra det) -  så det er håp. Samtidig må du være realistisk. Det kan være lurt å lytte til legen(e)s råd rundt også dette. 

Endret av Emoji

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...