Gå til innhold

Koreasøkere


Cæsar

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som har fått informasjonsbrev fra VB i dag om ytterligere utsettelse?

Nå tror jeg snart jeg blir helt sprø!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også fått brev i dag og ble skikkelig deppa. Det er jo bare en uke siden vi fikk beskjed om tom måneders forsinkelse på tildelingen og nå blir det ytterligere en måned, samt at tiden til frem til hentereisen er enda mer usikker enn før.

Og så tenk at de ikke jobber med saken under fotball-VM!!!!

Skikkelig deppa nå, tenker også på flystryten i Korea.

Hilsen en litt oppgitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Speedo

Ja - her går det unna - bare feil vei!!!! Vi fikk også brev i dag om ytterligere forsinkelse.

Nå er jeg bare trist!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk det her også - ingen god dag. Prøver å si til meg selv at det er jo ennå lang tid igjen - og kanskje det kan snu- men det er ikke lett. Når vi begynte var det 6 mnd - nå er vi plutselig opp i 12!

Det med VM tror jeg har en sammenheng med all pressen - det var stopp også under OL i Seoul.

Håper på noen glad meldinger fra Korea snart! Lykke til dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fått brev i dag og ble skikkelig deppa. Det er jo bare en uke siden vi fikk beskjed om tom måneders forsinkelse på tildelingen og nå blir det ytterligere en måned, samt at tiden til frem til hentereisen er enda mer usikker enn før.

Og så tenk at de ikke jobber med saken under fotball-VM!!!!

Skikkelig deppa nå, tenker også på flystryten i Korea.

Hilsen en litt oppgitt

Heisann!!!!!!!!!!!!!!

Joda det lå brev fra VB i postkassen vår idag også. Kjedelig at ventetiden går nok en gang opp, hvertfall for de som venter på tildeling i de nærmeste mnd.

For min del går jeg bare og venter på brev fra SUAK med beskjed om at vi er godkjente. Skulle få beskjed 2-3 uker etter påske har det ikke gått det snart da? synes det er kjempelenge siden påske jeg, kan det ha noe med at jeg begynte og løpe til postkassa allerede onsdag etter påske med ett stort håp at brevet skulle ligge der.

Det er jo lov og håpe at ventetiden skal gå nedover igjen, men siden det ble inntaksstopp i Kina har det vel blitt stor pågang på Korea, så vi kan vel bare smøre oss med tålmodighet og bare vente og vente. Vi får holde oppe motet til hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fått brev i dag og ble skikkelig deppa. Det er jo bare en uke siden vi fikk beskjed om tom måneders forsinkelse på tildelingen og nå blir det ytterligere en måned, samt at tiden til frem til hentereisen er enda mer usikker enn før.

Og så tenk at de ikke jobber med saken under fotball-VM!!!!

Skikkelig deppa nå, tenker også på flystryten i Korea.

Hilsen en litt oppgitt

At det går an,-

tenk at fotball-VM skal føre til at det blir forskinkelse på adopsjonssaker!!!

Enda en god grunn til å hate fotball...

Hold ut folkens,- det _er_ lys i andre enden av tunellen... (den er bare blitt et par meter lenger)

Trøsteklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At det går an,-

tenk at fotball-VM skal føre til at det blir forskinkelse på adopsjonssaker!!!

Enda en god grunn til å hate fotball...

Hold ut folkens,- det _er_ lys i andre enden av tunellen... (den er bare blitt et par meter lenger)

Trøsteklem fra

Hate fotball?! Vi skal på "knøtte-turnering" i juni altså! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fått brev i dag og ble skikkelig deppa. Det er jo bare en uke siden vi fikk beskjed om tom måneders forsinkelse på tildelingen og nå blir det ytterligere en måned, samt at tiden til frem til hentereisen er enda mer usikker enn før.

Og så tenk at de ikke jobber med saken under fotball-VM!!!!

Skikkelig deppa nå, tenker også på flystryten i Korea.

Hilsen en litt oppgitt

Uff, dette må være frustrerende for dere. :-(

Håper prosessen gasser opp igjen snart da!

Medfølende hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk også brev i går fra VB. Hadde akkurat møtt noen på Gardemoen som kom fra Korea med en liten gutt. Kom hjem til et sånt brev var ikke mye hyggelig, nei. Vi ble godkjent oktober 2001. Regner med at vi må vente godt og vel et år fra godkjenning til barnet er hjemme. Heldigvis har vi barn fra før, ellers hadde jeg tørnet. Men, ventetiden er likevel fryktelig laaang.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det går an,-

tenk at fotball-VM skal føre til at det blir forskinkelse på adopsjonssaker!!!

Enda en god grunn til å hate fotball...

Hold ut folkens,- det _er_ lys i andre enden av tunellen... (den er bare blitt et par meter lenger)

Trøsteklem fra

thumbs down for fotballen...sier nå jeg også!

:-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...