Gå til innhold

Har behandler "lov" til å hilse på oss på gaten?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Eller må vi hilse først?

Anonymkode: 29744...4de

sykepleieren fra kommunen hilser og snakker med meg når vi treffes ute, det er jo ingen hemmelighet at jeg har henne som kontakt. Vi går jo tur sammen og på cafe av og til, alle vet hvor hun jobber og at jeg er klientell. 

AnonymBruker
stjernestøv skrev (44 minutter siden):

sykepleieren fra kommunen hilser og snakker med meg når vi treffes ute, det er jo ingen hemmelighet at jeg har henne som kontakt. Vi går jo tur sammen og på cafe av og til, alle vet hvor hun jobber og at jeg er klientell. 

Da er det kanskje litt annerledes, ja.

Anonymkode: 29744...4de

Nå har de vel bare en sånn policy at de ikke hilser først ( hvis de er sammen med andre ). Var ganske ofte ute med en vernepleier jeg jo visste jobbet med/ for en del mennesker med ulike problemer, og hun kalte de uten unntak venninner og kompiser. når de kom for å veksle noen ord )  Nå visste jo ingen om hun jobbet med eller for meg heller, så alle var safe og ingen visste mer enn andre.

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...