Gå til innhold

Virker Kamala Harris hysterisk?


Kashmir

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Kashmir skrev (11 minutter siden):

Tror du? Det gjenstår å se hvor god "aktor" hun er tenker jeg. 

Trump virker være redd for å ha en tv-sendt debatt med henne. Mulig fordi han selv nå vil framstå som den gamle og halvsenile fyren.

Men nå påstår han at Biden egentlig ikke er gammel likevel.

 

Anonymkode: 9767d...2c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Trump virker være redd for å ha en tv-sendt debatt med henne. Mulig fordi han selv nå vil framstå som den gamle og halvsenile fyren.

Men nå påstår han at Biden egentlig ikke er gammel likevel.

 

Anonymkode: 9767d...2c8

Har han ikke allerede sagt ja til det?  Og vi kan ha så mye mot Trump vi vil, men halvsenil er han ikke, og han holder seg i god form ser det ut til. Usaklig kritikk og sånne ytringer er hans greie, så ikke kopier han kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

I motsetning til Trump.

Anonymkode: 9767d...2c8

Nettopp. At en bølle som Trump trekker fram hele registeret av forhistoriske myter om kvinner som svake, ubesluttsomme, hysteriske annenrangs ledere for å sverte sin kvinnelige rival er ikke akkurat overraskende. Det er mer overraskende at folk biter på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, jeg ser ikke noe særlig forskjell på han fra 80- tallet. At noen vil bruke det som et argument kan de jo gjøre, for ja, det er høy alder. Likevel syns jeg at han er i god form, og jeg tror han vet godt hva han gjør også. Ikke minst. 

Men vi må jo bare vente å se, og så kan han jo ta den kognitive testen han sier han godt kan ta da. kanskje det "beroliger" noen hvis de mener alderen hans er problemet. Jeg tror uansett at jeg foretrekker Trump anyday foran Vance som er en kald kynisk strategiker, og som også ikke ser ut til å sky noe for å komme opp og fram. Det er som vanlig de siste årene to onder. Kanskje tre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Kashmir skrev (4 timer siden):

Ja, nå har jeg knapt sett Trump smile, men det kan jo være en mellomting da. 

Tenk om verden kunne vært styrt av naturlig blide kvinner i steden for sure, gamle, maktsyke, psykopatiske menn. Kanskje hadde det blitt slutt på all krig i verden da ?

Jeg er litt der nå :) Det er menn som lager all fanskapen i verden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Kashmir skrev (8 minutter siden):

Ja, jeg ser ikke noe særlig forskjell på han fra 80- tallet.

Ingen forskjell? Neivel.

 

Anonymkode: 9767d...2c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 hours ago, Kashmir said:

Har begynt å bli smått lei det overblide ansiktet hennes, og latteren når jeg ser videoer. Dette trodde jeg var mitt problem siden jeg blir både skeptisk og lei folk som er overblide, som ler omtrent ustanselig og i det hele tatt er for..sprudlende. Jeg blir også skeptisk til folk som hele tiden er overstrømmende hyggelige og "på tilbudsiden". Dette er som sagt mitt "problem", men det er sikkert påvirket av noen erfaringer jeg har gjort meg. 

Men nå leser jeg i VG at Trumps kampanje fremstiller henne som hysterisk fordi hun ler så mye, og dermed er jeg ikke helt på bærtur. Det er faktisk noe flere kan reagere på, men hva syns dere? 

( jeg er ikke enig med Trump altså, han er jo bare trakkaserende uansett mot motstandere, men det var en norsk retorikk- ekspert som sa at det kan oppfattes som hysterisk, og at Trump da spiller på det )

Kamala Harris har et veldig godt SoMe-team som når ut til gen-z og millenials. Disse velgergruppene har vanligvis ikke stemt ved valg. Nå virker det som flere vil (har ingen andre kilder enn diverse "eksperter" her og der, så må ta det med en klype salt). Men jeg har ihvertfall  troa på Harris og demokratene.  Liker Harris bedre og bedre. Bra dame! 

Jeg frykter fremtiden om Trump vinner, men jeg frykter også fremtiden (til usa ihvertfall) om han taper, for tror ikke han vil ringe Harris og gratulere henne med valgseieren akkurat. Dårlig mann. 

Fatter ikke at folk ønsker han som president. Han er jo definisjonen på egoistisk og narsissistisk. Man ønsker ikke verdensledere som ikke kan le av seg selv og som går rett på personangrep mot journalister som stiller helt ok spørsmål. Helvete, nå må dere hjernevaska Trump supportere ta dere sammen! 

Hilsen barnløs kattedame 

Anonymkode: a2f2c...c4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kamala Harris har et veldig godt SoMe-team som når ut til gen-z og millenials. Disse velgergruppene har vanligvis ikke stemt ved valg. Nå virker det som flere vil (har ingen andre kilder enn diverse "eksperter" her og der, så må ta det med en klype salt). Men jeg har ihvertfall  troa på Harris og demokratene.  Liker Harris bedre og bedre. Bra dame! 

Jeg frykter fremtiden om Trump vinner, men jeg frykter også fremtiden (til usa ihvertfall) om han taper, for tror ikke han vil ringe Harris og gratulere henne med valgseieren akkurat. Dårlig mann. 

Fatter ikke at folk ønsker han som president. Han er jo definisjonen på egoistisk og narsissistisk. Man ønsker ikke verdensledere som ikke kan le av seg selv og som går rett på personangrep mot journalister som stiller helt ok spørsmål. Helvete, nå må dere hjernevaska Trump supportere ta dere sammen! 

Hilsen barnløs kattedame 

Anonymkode: a2f2c...c4f

Trump er fortiden.  Han er gammel, senil eller ikke.  Jeg heier på Kamala Harris, uansett hvor mye hun smiler eller ler.  Det er på tide med en kvinne som president i USA og en stor bonus at hun er ikke hvit.  

Heia Harris😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At det skal være et problem at noen smiler for mye??. Jeg tenker mer på den krisen Europa og Midtøsten står i, det er litt avgjørende hvem som styrer i USA for utviklingen videre nå. Det betyr mindre om de ser sur eller blid ut. 

Anonymkode: d164c...29d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Savannah skrev (1 time siden):

Trump er fortiden.  Han er gammel, senil eller ikke.  Jeg heier på Kamala Harris, uansett hvor mye hun smiler eller ler.  Det er på tide med en kvinne som president i USA og en stor bonus at hun er ikke hvit.  

Heia Harris😀

Hvorfor spiller det noen rolle om hun ikke er hvit????

Anonymkode: 9767d...2c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor spiller det noen rolle om hun ikke er hvit????

Anonymkode: 9767d...2c8

Fordi det har kun vært en farget president (Obama).  Hvis hun blir president blir hun nr. 2 og i tillegg nr. 1 som kvinne.  Det er på tide med noe annet enn hvite, gamle gubber som Trump og Biden😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (4 minutter siden):

Tenk om verden kunne vært styrt av naturlig blide kvinner i steden for sure, gamle, maktsyke, psykopatiske menn. Kanskje hadde det blitt slutt på all krig i verden da ?

Jeg er litt der nå :) Det er menn som lager all fanskapen i verden. 

Nei, menn lager jo ikke all faenskap i verden da. Men faenskapen de lager synes jo bedre ettersom det er de som ofte er i maktposisjoner og synes bedre på den måten. Nå var vel ikke Thatcher helt..mild og tam hun heller, om vi skal ta nyere historie. Og jeg vet ikke om det er visse sider og egenskaper alle med makt må ha, eller bare har-kvinner eller menn. Eller om kvinner blir bedre ledere. Det hadde vært fint om hun kunne overbevist meg..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kamala Harris har et veldig godt SoMe-team som når ut til gen-z og millenials. Disse velgergruppene har vanligvis ikke stemt ved valg. Nå virker det som flere vil (har ingen andre kilder enn diverse "eksperter" her og der, så må ta det med en klype salt). Men jeg har ihvertfall  troa på Harris og demokratene.  Liker Harris bedre og bedre. Bra dame! 

Jeg frykter fremtiden om Trump vinner, men jeg frykter også fremtiden (til usa ihvertfall) om han taper, for tror ikke han vil ringe Harris og gratulere henne med valgseieren akkurat. Dårlig mann. 

Fatter ikke at folk ønsker han som president. Han er jo definisjonen på egoistisk og narsissistisk. Man ønsker ikke verdensledere som ikke kan le av seg selv og som går rett på personangrep mot journalister som stiller helt ok spørsmål. Helvete, nå må dere hjernevaska Trump supportere ta dere sammen! 

Hilsen barnløs kattedame 

Anonymkode: a2f2c...c4f

Trump virker handlekraftig og selvsikker, og han er muligens et symptom på misnøye som har vært i mange år. Det er nok derfor folk vil ha ham som president. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Savannah skrev (6 minutter siden):

Fordi det har kun vært en farget president (Obama).  Hvis hun blir president blir hun nr. 2 og i tillegg nr. 1 som kvinne.  Det er på tide med noe annet enn hvite, gamle gubber som Trump og Biden😅

Det finnes da yngre hvite kompetente menn. Hudfarge og kjønn spiller da virkelig ingen rolle.

Anonymkode: 9767d...2c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Savannah skrev (53 minutter siden):

en stor bonus at hun er ikke hvit.  

images?q=tbn:ANd9GcSHP_qkf5E1PVHW6i4l5oT

India bader i avføring, kaster avfall i drikkevann, rase-kaster/rase-inndeling av samfunnet, slaveri, fattigdom +++

Kina (har millioner av muslimer i konsentrasjonsleire), Burer folk inne i hjemmene sine for å brenne til døde under corona. Social credit score med kameraer over alt komplett overvåkning, sier du noe galt "forsvinner" du (og din familie om du er heldig...)

Sør Afrika, kommunister som vil ta land fra de hvite fordi det vil løse problemene deres, bare korrupsjon forøvrig klarer så vidt å lage strøm, i år 2024 fordi korrupte folk tar alt av utstyr og kontrakter. Bare skylder på fortiden for å skjule korrupsjonen, kan ikke gå på gata uten å bli ranet. 

Afrika kontinuerlig krigssoner og konflikter, lite moderne fasiliteter (visse få unntak i noen sentrale byer), men ofte der de har fått hjelp av tidligere (hvite) kolonimakter. Kjønnslemlestelse av jentunger, slaveri, +++

Sør Amerika. Gjenger som styrer landene, dop er hovedbeskjeftigelsen, kommunisme og korrupsjon,. Landet med mest olje i verden, planlegger å erobre nye landområder siden de ikke klarer å få opp sin egen olje (pga kommunisme/korrupsjon) skal de løse det med å stjele olje fra naboland f.eks, super plan hva kan gå galt lizzom.......

Midtøsten. Kontinuerlig konflikt, og krig. Islam, undertrykkelse av kvinner. Blir en kvinne voldtatt skal hun straffes for å ha vært utro. Homofile skal kastes av hustak. Fokuserer på å ta jødene isteden for å bygge egen samfunn....

Savannah skrev (5 minutter siden):

 Det er på tide med noe annet enn hvite, gamle gubber som Trump og Biden😅

Virker som land styrt av hvite gamle gubber, er relativt gode å bo i i forhold, og "fargede" folk risikerer livet sitt for å komme hit. Tror hvite folk er bra folk jeg egentlig, og om en reiser litt rundt i verden vil en nok også lande på samme konklusjon. 

Synes fokuset bør være på politikk ikke farge, ikke lest så mye om frøkenas politikk men antar det er på nivå med demokratene, og dermed ren idioti (woke) og vil lede til kollaps og samfunn ala det jeg har delt ovenfor av andre land sin politikk.

Anonymkode: e03ce...1e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (Akkurat nå):

Trump virker handlekraftig og selvsikker,

Det er påfallende hvor mange tidligere medarbeidere fra hans presidentperiode som har gått ut og advart mot han. Den bør du tenke litt på.

Anonymkode: 9767d...2c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

At det skal være et problem at noen smiler for mye??. Jeg tenker mer på den krisen Europa og Midtøsten står i, det er litt avgjørende hvem som styrer i USA for utviklingen videre nå. Det betyr mindre om de ser sur eller blid ut. 

Anonymkode: d164c...29d

Krisen i Midtøsten har vært i alle tider uansett hvem som har styrt. 

Jeg liker at folkviser mer seriøse sider også, og kanskje helst dem når de skal innta visse posisjoner. Kanskje jeg blir positivt overrasket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er påfallende hvor mange tidligere medarbeidere fra hans presidentperiode som har gått ut og advart mot han. Den bør du tenke litt på.

Anonymkode: 9767d...2c8

Hvorfor tror du jeg forsvarer Trump på noen måte? Jeg svarte på hvorfor mange vil velge ham. Det betyr ikke at jeg liker ham eller syns han bør bli president. Han er narsissist, og det er udiskutabelt. Det er mange ledere som er det, og det er ofte de nærmeste som får unngjelde om de går mot. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en stor bonus at hun ikke er hvit.  Da har vi håp om å kunne snakke sammen internasjonalt, uten at hvite gubber bestemmer alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...