Gå til innhold

Virker Kamala Harris hysterisk?


Kashmir

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Savannah skrev (21 minutter siden):

Det er en stor bonus at hun ikke er hvit.  Da har vi håp om å kunne snakke sammen internasjonalt, uten at hvite gubber bestemmer alt.

Høres nesten ut som rasisme. Jeg synes den best kvalifiserte bør få jobben, uavhengig av hudfarge og kjønn. Men er sikkert gammeldags og ikke progressiv nok da.

Anonymkode: 9767d...2c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drømmeautomat

I Harris ser jeg noen som er i stand til å uttrykke glede og positivitet, i motsetning til Trump. Hun kan være seriøs, og hun kan bite fra seg. Her i Muller-utspørringen av den hysteriske voldtektsforbyteren Kavanaugh:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Høres nesten ut som rasisme. Jeg synes den best kvalifiserte bør få jobben, uavhengig av hudfarge og kjønn. Men er sikkert gammeldags og ikke progressiv nok da.

Anonymkode: 9767d...2c8

Javel og hvem er i siktet som er bedre kvalifisert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat skrev (20 minutter siden):

I Harris ser jeg noen som er i stand til å uttrykke glede og positivitet, i motsetning til Trump. Hun kan være seriøs, og hun kan bite fra seg. Her i Muller-utspørringen av den hysteriske voldtektsforbyteren Kavanaugh:

 

Hva i al verden var dette?  

Nå er jeg ekstra kritisk, men hun skulle ikke spurt spørsmål så raskt etter at han ikke kunne svare. Det fjolset av en mann skulle fått sitte der uten spörsmål å forholde seg til, for det er jo åpenbart at han løy og de som juger hater lengre pauser. Da blir de usikre og kan begynne å avsløre seg bare fordi de ikke takler lengre pauser. Isteden kom hun fort med nye konfronterende spørsmål, og det syns jeg var en tabbe. 

Men, akkurat det kan jo være en fordel mot Trump når hun møter han da! Så vel. 

Kan de ikke rydde rettsaler i USA når tilskuere lager bråk flere ganger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Kashmir skrev (5 minutter siden):

Hva i al verden var dette?  

Nå er jeg ekstra kritisk, men hun skulle ikke spurt spørsmål så raskt etter at han ikke kunne svare. Det fjolset av en mann skulle fått sitte der uten spörsmål å forholde seg til, for det er jo åpenbart at han løy og de som juger hater lengre pauser. Da blir de usikre og kan begynne å avsløre seg bare fordi de ikke takler lengre pauser. Isteden kom hun fort med nye konfronterende spørsmål, og det syns jeg var en tabbe. 

Men, akkurat det kan jo være en fordel mot Trump når hun møter han da! Så vel. 

Kan de ikke rydde rettsaler i USA når tilskuere lager bråk flere ganger?

Jeg tror kanskje hun vet bedre enn deg hvordan et avhør skal foregå 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (Akkurat nå):

Jeg tror kanskje hun vet bedre enn deg hvordan et avhør skal foregå 😄

Nå sitter vi og diskuterer på et lite forum, så jeg tenker vi alle kan si hva vi mener om sak, uten å bli barnslige som "hun vet nok bedre enn deg æddabædda osv" ? 

Hvis du syns hun gjorde det bra så får du lov til å synes det uten at jeg skal arrestere deg. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Savannah skrev (11 minutter siden):

Javel og hvem er i siktet som er bedre kvalifisert?

Ingen slik som situasjonen er nå. Men hadde Biden trukket seg etter en presidentperiode, som han tidligere sa han skulle, og demokratene hadde hatt et nominasjonsvalg, ville det vært flere meget sterke kandidater å velge mellom: Gretchen Whitmer, Gavin Newsom, Andy Beshear, Tim Walz, Josh Shapiro og Pete Buttigieg. Men ingen av disse er svarte da...

Anonymkode: 9767d...2c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ingen slik som situasjonen er nå. Men hadde Biden trukket seg etter en presidentperiode, som han tidligere sa han skulle, og demokratene hadde hatt et nominasjonsvalg, ville det vært flere meget sterke kandidater å velge mellom: Gretchen Whitmer, Gavin Newsom, Andy Beshear, Tim Walz, Josh Shapiro og Pete Buttigieg. Men ingen av disse er svarte da...

Anonymkode: 9767d...2c8

Og så?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Savannah skrev (10 minutter siden):

Og så?

Det er du som er så opptatt av hudfarge og kjønn.

Anonymkode: 9767d...2c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er du som er så opptatt av hudfarge og kjønn.

Anonymkode: 9767d...2c8

Sånn mtp historie så hadde det jo vært interessant å få en ikke- hvit kvinne som president da. Noe nytt og historisk. 

Jeg er enig i at den beste bør vinne alltid, men så er det noen ganger de beste ikke kommer opp og fram fordi de blir hindret av ulike ting. Så med tanke på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det er du som er så opptatt av hudfarge og kjønn.

Anonymkode: 9767d...2c8

Ja fordi det ville vært første gang.  Hvorfor har det aldri vært en kvinne i USA?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (17 minutter siden):

Sånn mtp historie så hadde det jo vært interessant å få en ikke- hvit kvinne som president da. Noe nytt og historisk. 

Jeg er enig i at den beste bør vinne alltid, men så er det noen ganger de beste ikke kommer opp og fram fordi de blir hindret av ulike ting. Så med tanke på det?

Hun er definitivt et bedre alternativ er trumpen.

Anonymkode: 9767d...2c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Savannah skrev (14 minutter siden):

Ja fordi det ville vært første gang.  Hvorfor har det aldri vært en kvinne i USA?

Amerikanerne er for konservative?

Anonymkode: 9767d...2c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hun er definitivt et bedre alternativ er trumpen.

Anonymkode: 9767d...2c8

Det håper jeg virkelig. Jeg vil bare gjerne se en mer seriøsitet og mindre glis og latter.. I den posisjonen.

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun virker hysterisk og litt ut av balanse. Hun har ikke det som skal til. Blir aldri president. Og en forferdelig latter. Det gjør at hun virker fjåsat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
erik123 skrev (23 minutter siden):

Ja hun virker hysterisk og litt ut av balanse. Hun har ikke det som skal til. Blir aldri president. Og en forferdelig latter. Det gjør at hun virker fjåsat. 

Si ikke det. Hun leder over Trump med 1,5% ifølge siste meningsmålinger.

image.thumb.png.cc299b51fbbad046befe80901963d1e7.png

Anonymkode: 9767d...2c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123 skrev (29 minutter siden):

Ja hun virker hysterisk og litt ut av balanse. Hun har ikke det som skal til. Blir aldri president. Og en forferdelig latter. Det gjør at hun virker fjåsat. 

Det var en liten lettelse at noen er en smule enig med meg 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (3 timer siden):

Det var en liten lettelse at noen er en smule enig med meg 😄

Hun virker veldig snål, kan aldri bli president. Bare latteren diskvalifiserer henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutes ago, erik123 said:

Hun virker veldig snål, kan aldri bli president. Bare latteren diskvalifiserer henne. 

Ja. Trump vinner garantert.

Anonymkode: a2f2c...c4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja. Trump vinner garantert.

Anonymkode: a2f2c...c4f

Tviler jeg på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...