Gå til innhold

Virker Kamala Harris hysterisk?


Kashmir

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Si ikke det. Hun leder over Trump med 1,5% ifølge siste meningsmålinger.

image.thumb.png.cc299b51fbbad046befe80901963d1e7.png

Anonymkode: 9767d...2c8

Mye kan snu seg fram til valget. Men hun må ta seg sammen, ikke vær så gira! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
erik123 skrev (38 minutter siden):

Tviler jeg på. 

Hvem blir det da, om det ikke blir Harris eller Trump. Kanskje Kennedy?

Anonymkode: 9767d...2c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det virker som om Trump og Vance får helt taket på Harris.

Kallenavnet "Sleepy Joe" funker på Biden fordi han både fremstår trøtt og fordi man kan si han "sov på vakt" da USA fikk en stor krise med ulovlige migranter. Han reagerte veldig sent i alle fall.

Få kommer helt til å kjøpe at Harris er en gal kattekvinne. Folk bryr seg neppe om det tullet om at hun har vært indisk før og plutselig er svart*. (hun har svart far og indisk mor) Hvis man skulle kritisert henne for noe så er det å være passiv. Hun er mer teknokrat. Ikke en gal kvinne som kan finne på alt.

Jeg tror det svake punktet til skolerte mainstreampolitikere i Norge og USA er følelsen av ingen ting er mulig å endre på, enten det er strømpris, rente innvandring eller krig. Ikke at de er gale og kan gjøre hva som helst. 

*Afroamerikanere kaller seg selv "black". Jeg sier svart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nachnoo skrev (29 minutter siden):

Nei, hun er absolutt ikke hysterisk. 

Hun er ihvertfall snål. Og veldig passiv, hun må jobbe hardt for å bli president. Og bestemme seg for om hun er Indisk eller svart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvem blir det da, om det ikke blir Harris eller Trump. Kanskje Kennedy?

Anonymkode: 9767d...2c8

Det må bli en utfordrer! Ingen av de to bør bli president. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

erik123 skrev (4 minutter siden):

Hun er ihvertfall snål. Og veldig passiv, hun må jobbe hardt for å bli president. Og bestemme seg for om hun er Indisk eller svart. 

Hun beskrives ikke som passiv i denne tråden. Siden hun har foreldre med ulik bakgrunn, er hun ikke enten/eller. Hun er, som svært mange andre, av blandet herkomst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123 skrev (Akkurat nå):

Det må bli en utfordrer! Ingen av de to bør bli president. 

Jeg mener hun har alt det en president trenger å ha. Høyere utdanning i et relevant fag. Relevant yrkesbakgrunn. Relevant politikerbakgrunn. Lovlydig og sannferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
erik123 skrev (14 minutter siden):

Hun er ihvertfall snål. Og veldig passiv, hun må jobbe hardt for å bli president. Og bestemme seg for om hun er Indisk eller svart. 

Hun er begge deler.

Anonymkode: 9767d...2c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
erik123 skrev (8 minutter siden):

Det må bli en utfordrer!

Det blir det ikke.

Anonymkode: 9767d...2c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123 skrev (45 minutter siden):

Hun er ihvertfall snål. Og veldig passiv, hun må jobbe hardt for å bli president. Og bestemme seg for om hun er Indisk eller svart. 

Vi får håpe vi blir positivt overrasket. Det kan jo skje, for jeg tror ikke at hun er dum akkurat. Det er bare det evige overblide oppsynet og jeg får ikke tak på henne. Det skal bli interessant når hun møter Trump, og da håper jeg hun slår til. 

Vi snakket litt om den mistanken min mot sånne overblide mennesker i går, og da var det en som sa at de kan skjule både usikkerhet og aggrsivitet bak sånne "upassende" blid væremåte. 

Akkurat hva hun er sånn av opphav syns jeg ikke er så viktig. 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at de har en drøss med «kommunikasjonsrådgivere». Da lærer de å være på den måten som gir best respons i deres land hos den velgergruppen de ønsker å nå ut til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som overrasket meg i går kveld var at flere menn vi satt sammen med syns Michelle Obama hadde potensiale. Jeg vet ikke helt hvorfor det overrasket meg, men hun er jo ikke i bildet her. Kanskje hun burde vært? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Sitater fra Kamala som sirkulerer virker jo tullete. Jeg tror demokratene ville vært bedre tjent med en annen kandidat, og tenker spesielt på at den første kvinnelige amerikanske  president, med minoritetsbakgrunn, bør være en som holder stø kurs på alle måter (og ingen "skrulle"-elementer).

Anonymkode: 82643...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
erik123 skrev (1 time siden):

Hun er ihvertfall snål. Og veldig passiv, hun må jobbe hardt for å bli president. Og bestemme seg for om hun er Indisk eller svart. 

Hun må bestemme seg for om hun er indisk eller svart? Hun er begge deler. Er det nytt for deg at de aller fleste av oss mennesker har flere identiteter?

Anonymkode: e5f40...5e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (52 minutter siden):

Det som overrasket meg i går kveld var at flere menn vi satt sammen med syns Michelle Obama hadde potensiale. Jeg vet ikke helt hvorfor det overrasket meg, men hun er jo ikke i bildet her. Kanskje hun burde vært? 

Hun er hypet opp veldig. Har nada politisk erfaring utover å være kona til. Nei takke meg til noen som er seriøs og har erfaring.

nachnoo skrev (1 time siden):

Jeg mener hun har alt det en president trenger å ha. Høyere utdanning i et relevant fag. Relevant yrkesbakgrunn. Relevant politikerbakgrunn. Lovlydig og sannferdig.

Dette er jeg enig i. Hun er aktor og god til å snakke for seg. Hun har faglig tyngde og representerer håp med tanke på alle millionene hun allerede har samlet inn. 

Anonymkode: e5f40...5e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hun er hypet opp veldig. Har nada politisk erfaring utover å være kona til. Nei takke meg til noen som er seriøs og har erfaring.

Dette er jeg enig i. Hun er aktor og god til å snakke for seg. Hun har faglig tyngde og representerer håp med tanke på alle millionene hun allerede har samlet inn. 

Anonymkode: e5f40...5e1

Enig i begge deler. Artig forresten at Trump plutselig - i det han er den som framstår som gammel, gammeldags, sur og grå, ikke syns Biden var så gammel likevel, fnis ;) 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hun er hypet opp veldig. Har nada politisk erfaring utover å være kona til. Nei takke meg til noen som er seriøs og har erfaring.

Dette er jeg enig i. Hun er aktor og god til å snakke for seg. Hun har faglig tyngde og representerer håp med tanke på alle millionene hun allerede har samlet inn. 

Anonymkode: e5f40...5e1

Ja, jeg har ikke noe spesielt forhold til henne. Det bare overrasket meg at flere menn mente hun hadde potensiale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om hun er god til å snakke for seg eller skrullete, kan sikkert diskuteres, det vil være delte meninger her. Uansett er en heldig framtoning essensielt for å nå fram ved valg.

Men når man først er valgt, da, så er det de politiske intensjonene og handlingene som blir viktige, ikke hvorvidt man er god til å snakke for seg.

Anonymkode: 82643...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Om hun er god til å snakke for seg eller skrullete, kan sikkert diskuteres, det vil være delte meninger her. Uansett er en heldig framtoning essensielt for å nå fram ved valg.

Men når man først er valgt, da, så er det de politiske intensjonene og handlingene som blir viktige, ikke hvorvidt man er god til å snakke for seg.

Anonymkode: 82643...0c5

Det er gjerne delte meninger når kvinner både er faglig slagferdige, dyktig retorisk, og på samme tid levende, våger å le, spøke og være et levende menneske. Det kødder litt med folks hue, at det i det hele tatt er mulig

 

Kayia skrev (10 minutter siden):

Enig i begge deler. Artig forresten at Trump plutselig - i det han er den som framstår som gammel, gammeldags, sur og grå, ikke syns Biden var så gammel likevel, fnis ;) 

kappa blir snudd i et heftig tempo etter der vinden blåser 😁

Anonymkode: e5f40...5e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...