Gå til innhold

Virker Kamala Harris hysterisk?


Kashmir

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det er gjerne delte meninger når kvinner både er faglig slagferdige, dyktig retorisk, og på samme tid levende, våger å le, spøke og være et levende menneske. Det kødder litt med folks hue, at det i det hele tatt er mulig

 

kappa blir snudd i et heftig tempo etter der vinden blåser 😁

Anonymkode: e5f40...5e1

Hvor har Kamala Harris vært dyktig retorisk, eller en dyktig retoriker? Vis meg eksempler ( jeg er oppriktig og ikke ironisk altså )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Hun må bestemme seg for om hun er indisk eller svart? Hun er begge deler. Er det nytt for deg at de aller fleste av oss mennesker har flere identiteter?

Anonymkode: e5f40...5e1

Hun er amerikansk.  Det holder til å bli president.  Trenger hun flere identiteter enn amerikansk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (7 minutter siden):

Hvor har Kamala Harris vært dyktig retorisk, eller en dyktig retoriker? Vis meg eksempler ( jeg er oppriktig og ikke ironisk altså )

Nei det gidder jeg ikke  for jeg ligger på en brygge i 34 grader og gidder ikke gjøre hjemmelekser for deg. Du kan søke opp selv og så er du garantert uenig. Hun er aktor, vant med å argumentere og få frem poengene. Mye av dette er kommet veldig tydelig frem i intervjuene og i talenene i de enkelte statene. Man må være god i språk skaø man være aktor. den faglige tyngden og erfaringen hun har med dette er forfriskende. Det du ser på som hysterisk, tolker jeg som selvsikker og som nevnt levende. 
 

Anonymkode: e5f40...5e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei det gidder jeg ikke  for jeg ligger på en brygge i 34 grader og gidder ikke gjøre hjemmelekser for deg. Du kan søke opp selv og så er du garantert uenig. Hun er aktor, vant med å argumentere og få frem poengene. Mye av dette er kommet veldig tydelig frem i intervjuene og i talenene i de enkelte statene. Man må være god i språk skaø man være aktor. den faglige tyngden og erfaringen hun har med dette er forfriskende. Det du ser på som hysterisk, tolker jeg som selvsikker og som nevnt levende. 
 

Anonymkode: e5f40...5e1

Ikke sant... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

se på hvordan hun håndterte tiden rundt bidens svekkelse. Få med deg hvordan hun brukte språket på den tid og utover våren og sommeren. 

https://www.bloomberg.com/opinion/articles/2024-06-28/2024-debate-kamala-harris-shines-as-a-possible-replacement-for-biden

Anonymkode: e5f40...5e1

Se der! Du var ikke så distrahert av å ligge på brygga i varmen likevel---

Jeg skal sjekke ut 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Kashmir skrev (Akkurat nå):

Se der! Du var ikke så distrahert av å ligge på brygga i varmen likevel---

Jeg skal sjekke ut 🙂

Egentlig jo, men hadde linken på sms  så slapp å leite så jæ***😄

Anonymkode: e5f40...5e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

se på hvordan hun håndterte tiden rundt bidens svekkelse. Få med deg hvordan hun brukte språket på den tid og utover våren og sommeren. 

https://www.bloomberg.com/opinion/articles/2024-06-28/2024-debate-kamala-harris-shines-as-a-possible-replacement-for-biden

Anonymkode: e5f40...5e1

Hva i all verden beviser dette om din ytring om at hun er en god retoriker? 

Og bare bildet distraherte meg såpass at jeg lurer på om jeg har et poeng her. Ta og hold hånden din over ansiktet hennes fra nesa og ned så du kun får med blikket. 

Det blikket der... wow. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hun må bestemme seg for om hun er indisk eller svart? Hun er begge deler. Er det nytt for deg at de aller fleste av oss mennesker har flere identiteter?

Anonymkode: e5f40...5e1

Jeg er halvt kinesisk. Og naboen er litt norsk og litt Spansk. At hun er Indisk er jo utrolig bra. Har alltid heiet på folk fra India. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (3 minutter siden):

Hva i all verden beviser dette om din ytring om at hun er en god retoriker? 

Og bare bildet distraherte meg såpass at jeg lurer på om jeg har et poeng her. Ta og hold hånden din over ansiktet hennes fra nesa og ned så du kun får med blikket. 

Det blikket der... wow. 

Det viser at flere har fanget det opp og bemerker det og så kan du finne klipp selv fra det aktuelle. At du kan komme med slike kommentarer sier vel endel synes jeg. Her skal det kritiserer kun for å kritiserers, uten at meninger har en tanke eller dybde. 😏

Anonymkode: e5f40...5e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
erik123 skrev (4 minutter siden):

Jeg er halvt kinesisk. Og naboen er litt norsk og litt Spansk. At hun er Indisk er jo utrolig bra. Har alltid heiet på folk fra India. 

Skjønner virkelig ikke at du kan drive å herse med folks utsdeende. Jeg får seriøst avsmak.

Anonymkode: e5f40...5e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det viser at flere har fanget det opp og bemerker det og så kan du finne klipp selv fra det aktuelle. At du kan komme med slike kommentarer sier vel endel synes jeg. Her skal det kritiserer kun for å kritiserers, uten at meninger har en tanke eller dybde. 😏

Anonymkode: e5f40...5e1

Jeg har sett mange klipp og også mer enn klipp. 

Du må bære over med meg, men blikk har faktisk ganske mye å si de også. Hun ser,,stabil ut syns du? 

Fra latter og glis 90 % av tiden til dette blikket. Joda. Ikke en nabo jeg ville hatt, for å si det sånn. Men som president for en av de tre største stormaktene kan hun jo inngi mer tillit. Bevares. 

Men ok. Jeg er fremdeles åpen for at hun kan overraske jeg. Positivt altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (2 minutter siden):

Jeg har sett mange klipp og også mer enn klipp. 

Du må bære over med meg, men blikk har faktisk ganske mye å si de også. Hun ser,,stabil ut syns du? 

Fra latter og glis 90 % av tiden til dette blikket. Joda. Ikke en nabo jeg ville hatt, for å si det sånn. Men som president for en av de tre største stormaktene kan hun jo inngi mer tillit. Bevares. 

Syntes hun inngir langt bedre tillit enn Trump!

Anonymkode: 9767d...2c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 minutt siden):

Jeg har sett mange klipp og også mer enn klipp. 

Du må bære over med meg, men blikk har faktisk ganske mye å si de også. Hun ser,,stabil ut syns du? 

Fra latter og glis 90 % av tiden til dette blikket. Joda. Ikke en nabo jeg ville hatt, for å si det sånn. Men som president for en av de tre største stormaktene kan hun jo inngi mer tillit. Bevares. 

Men ok. Jeg er fremdeles åpen for at hun kan overraske jeg. Positivt altså.

Synes hun ser svært stabil og oppegående ut ja. Driver heller ikke å henger meg opp i folks utseende sånnn til vanlig
Takker forøvrig meg. Når man begynner kritisere utseende så gidder jeg ikke mer. 

 

Anonymkode: e5f40...5e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Synes hun ser svært stabil og oppegående ut ja. Driver heller ikke å henger meg opp i folks utseende sånnn til vanlig
Takker forøvrig meg. Når man begynner kritisere utseende så gidder jeg ikke mer. 

 

Anonymkode: e5f40...5e1

Helt enig, dette blir for dumt.

Anonymkode: 9767d...2c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Syntes hun inngir langt bedre tillit enn Trump!

Anonymkode: 9767d...2c8

Det er det jeg håper hun kan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Synes hun ser svært stabil og oppegående ut ja. Driver heller ikke å henger meg opp i folks utseende sånnn til vanlig
Takker forøvrig meg. Når man begynner kritisere utseende så gidder jeg ikke mer. 

 

Anonymkode: e5f40...5e1

Det har null med utseendet å gjøre. Hun er vakker.

Det har med UTTRYKK å gjøre. Og gjerne kroppspråk om du vil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er gjerne delte meninger når kvinner både er faglig slagferdige, dyktig retorisk, og på samme tid levende, våger å le, spøke og være et levende menneske. Det kødder litt med folks hue, at det i det hele tatt er mulig

Anonymkode: e5f40...5e1

Ikke sant. Og bak enhver slik kvinne står en annen kvinne eller ti og disser henne. Har alltid undret meg over disse kvinnene som alltid må disse andre dyktige damer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (8 minutter siden):

Ikke sant. Og bak enhver slik kvinne står en annen kvinne eller ti og disser henne. Har alltid undret meg over disse kvinnene som alltid må disse andre dyktige damer. 

 

Tror ikke at du undrer deg så mye over det... akkurat. Takk for en god latter 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (3 minutter siden):

 

Tror ikke at du undrer deg så mye over det... akkurat. Takk for en god latter 😄

Sa hun som sitter å kaller andre kvinner hysteriske og ustabile. Lol

Anonymkode: e5f40...5e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...