Gå til innhold

Virker Kamala Harris hysterisk?


Kashmir

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida skrev (På 2.8.2024 den 8.22):

Jeg synes det blide ansiktet og latteren er herlig og naturlig. En stor kontrast til Trump's sure ansikt. 

 

 

Helt enig. Synes ikke det er noe galt overhodet med hennes blidhet. 

erik123 skrev (På 3.8.2024 den 10.08):

Hun er ihvertfall snål. Og veldig passiv, hun må jobbe hardt for å bli president. Og bestemme seg for om hun er Indisk eller svart. 

Helt uenig i dine karakteristikker av henne. Og hva gjelder det siste: Nei, hun må ikke bestemme seg for det. Hun er begge deler. Akkurat som Vances barn er av både indisk og amerikansk/kaukasisk avstamming. 

Kashmir skrev (På 3.8.2024 den 13.05):

Og bare bildet distraherte meg såpass at jeg lurer på om jeg har et poeng her. Ta og hold hånden din over ansiktet hennes fra nesa og ned så du kun får med blikket. 

Det blikket der... wow. 

Jøje meg, vi har jammen ulik måte å vurdere Kamala Harris på! Dette var da særdeles lite konstruktiv kritikk. Virker som om du har bestemt deg for ikke å like henne. Og det står du jo selvsagt fritt til å gjøre. Men måten det skjer på, fremstår som sagt lite konstruktivt og at du nærmest har bestemt deg «på trass». 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

erik123 skrev (19 timer siden):

Det er vel afroamerikanere. Tror ikke hun er glad i hvite mennesker. Prøv å motbevise det hvis du kan. 

Det er ikke slik det fungerer.

Du kommer med påstanden om at du tror hun ikke er glad i hvite mennesker. Da er det du som har bevisbyrden.

Det er ikke vi som skal motbevise dine påstander, du må bevise/dokumentere/argumentere for det du påstår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nachnoo skrev (19 timer siden):

Det var det. Heldigvis ser det lysere ut nå. Hadde vært fint om også republikanerne hadde kommet opp med en skikkelig kandidat.

Det gjør de nok ikke. Blir kronidioten Trump. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (38 minutter siden):

Det er ikke slik det fungerer.

Du kommer med påstanden om at du tror hun ikke er glad i hvite mennesker. Da er det du som har bevisbyrden.

Det er ikke vi som skal motbevise dine påstander, du må bevise/dokumentere/argumentere for det du påstår.

Jeg tror hun er mer glad i svarte. Trump er mer glad i hvite. Er det feil? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
erik123 skrev (3 minutter siden):

Uansett får vi en president som ikke alle liker! Det blir konflikter. 

Det er da helt umulig å finne en president absolutt alle liker..... Konflikter vil det alltid være. 

Anonymkode: e5f40...5e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Er Harris en som fusker i faget (hun også)? Tenker da bl.a på Martin Luther King-plagieringen.

Anonymkode: 82643...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
erik123 skrev (12 timer siden):

Det kommer hvis du gidder å vente. Ikke vær så hissig på grøten. Rom var ikke bygd på en dag. Så du liker Harris? Jeg er litt i tvil. 

Det gjør jeg ikke. Men i et valg mellom en forkjølelse og pest, velger jeg forkjølelse.

Anonymkode: 9767d...2c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123 skrev (1 time siden):

Jeg tror hun er mer glad i svarte. Trump er mer glad i hvite. Er det feil? 

Du sa at du ikke tror hun er glad i hvite. Det er en annen påstand enn det du skriver her. Du omskriver for å ro deg unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er r du irritert? du må tåle motstand. Ingen ror mer en deg her. Harris blir president. Men da blir det opptøyer i USA. Mange liker henne ikke. Mange i USA liker ikke en svart  president. Det blir mye bråk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
erik123 skrev (Akkurat nå):

Er r du irritert? du må tåle motstand. Ingen ror mer en deg her. Harris blir president. Men da blir det opptøyer i USA. Mange liker henne ikke. Mange i USA liker ikke en svart  president. Det blir mye bråk. 

Det gikk vel ganske greit i de åtte årene med Obama.

Anonymkode: 9767d...2c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123 skrev (30 minutter siden):

Er r du irritert? du må tåle motstand. Ingen ror mer en deg her. Harris blir president. Men da blir det opptøyer i USA. Mange liker henne ikke. Mange i USA liker ikke en svart  president. Det blir mye bråk. 

Er det meg du mener?

Jeg tåler motstand. Men jeg ser ikke poenget med å slenge ut påstander man ikke kan underbygge. Det blir temmelig meningsløs debatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (10 minutter siden):

Er det meg du mener?

Jeg tåler motstand. Men jeg ser ikke poenget med å slenge ut påstander man ikke kan underbygge. Det blir temmelig meningsløs debatt.

Mange er slik, men folk blir ikke så pottesure. Hva vet du om Kamela? Hvilke holdninger hun har, det er mye å lure på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vhanja skrev (2 timer siden):

Du sa at du ikke tror hun er glad i hvite. Det er en annen påstand enn det du skriver her. Du omskriver for å ro deg unna.

Er hun fan av hvite mennesker? Vet du det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123 skrev (1 minutt siden):

Mange er slik, men folk blir ikke så pottesure. Hva vet du om Kamela? Hvilke holdninger hun har, det er mye å lure på. 

Du svarer ikke på det jeg spør om.

erik123 skrev (Akkurat nå):

Er hun fan av hvite mennesker? Vet du det? 

Les svaret mitt lenger oppe om hvem som har bevisbyrden når man kommer med en påstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Norske mediers dekning av Harris er ubalansert. Mens hun var vp, ble det skrevet om hennes manglende popularitet og om oppgavene hun ikke løste( grenseproblematikken, Ukraina). Men nå er det ikke grenser for hvor fantastisk hun er, Aftenposten mener hun kan bli tidenes beste president, og blunderne nevnes ikke (jf. intervjuet med Lester Holt m.m.) Troverdighet og objektivitet i hovedmediene er en mangelvare, dessverre!

Anonymkode: 82643...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (24 minutter siden):

Du svarer ikke på det jeg spør om.

Les svaret mitt lenger oppe om hvem som har bevisbyrden når man kommer med en påstand.

Jeg har intet å bevise, du får ikke mer en det. Du driver med trolling og tull nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123 skrev (3 minutter siden):

Jeg har intet å bevise, du får ikke mer en det. Du driver med trolling og tull nå. 

Nei, jeg forsøker å få deg til å underbygge dine argumenter. Det ser det ikke ut til at du er i stand til. Ergo kommer du bare med tomme påstander.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (Akkurat nå):

Nei, jeg forsøker å få deg til å underbygge dine argumenter. Det ser det ikke ut til at du er i stand til. Ergo kommer du bare med tomme påstander.

Det gjør vel du også, du har ikke dokumentert noen ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123 skrev (1 minutt siden):

Det gjør vel du også, du har ikke dokumentert noen ting. 

Jeg har heller ikke kommet med noen påstander.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...