Gå til innhold

Hvordan har det vært å gå sommeren uten behandling?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg begynte faktisk i behandling for straks 2 uker siden så ble ikke så lenge uten behandler som jeg trodde :) 

Anonymkode: 9edb4...5a4

Når er neste time? Så bra da☺️

Anonymkode: c07c4...e68

AnonymBruker

Man kan ikke gå i behandling hele livet. Hvor lenge har du tenkt til å gå i behandling? 10år? 20år? Til du er 60år?

For å svare på spørsmålet så går je ikke i behandling. Jeg gikk der i 2år og fikk tips og råd jeg kan ta med meg videre. Mer kunne de ikke gjøre. Jeg er kronisk psykisk syk. 

Anonymkode: 8eaf8...f60

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Man kan ikke gå i behandling hele livet. Hvor lenge har du tenkt til å gå i behandling? 10år? 20år? Til du er 60år?

For å svare på spørsmålet så går je ikke i behandling. Jeg gikk der i 2år og fikk tips og råd jeg kan ta med meg videre. Mer kunne de ikke gjøre. Jeg er kronisk psykisk syk. 

Du vet jo ikke hvor lenge jeg har gått i behandling og hvorfor. Jeg vil gjerne gå i behandling nå når jeg er syk. Regner med at behandler tar til orde for avslutning om han kjenner det nærmer seg. 

Jeg synes det er mye som har skjedd siden 1. juli (siste time) og jeg skal ikke tilbake før midt i neste uke. Hadde vært godt med en time inni der et sted, føler jeg nå har tusen ting å ta opp. Men samtaler med behandler har ikke så veldig stor umiddelbar effekt på hverdagen min, så det går sånn sett helt fint med litt tid mellom timene. Men syntes det ble litt lenge nå. 

AnonymBruker
Sokk skrev (1 minutt siden):

Jeg synes det er mye som har skjedd siden 1. juli (siste time) og jeg skal ikke tilbake før midt i neste uke. Hadde vært godt med en time inni der et sted, føler jeg nå har tusen ting å ta opp. Men samtaler med behandler har ikke så veldig stor umiddelbar effekt på hverdagen min, så det går sånn sett helt fint med litt tid mellom timene. Men syntes det ble litt lenge nå. 

Jeg kjenner det ca på samme måte. Hi

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Kan jeg spørre hva problemstillingen er? Om du vil utdype. Jeg har bp2 -depresjon og pf. Hi

AnonymBruker
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Ja sommeren var lang uten behandling men han kommer jo ikke så ofte uansett. Kan ta kontakt selv men det er ikke ofte jeg gjør det. 

Har dere ikke faste avtaler?

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Du vet jo ikke hvor lenge jeg har gått i behandling og hvorfor. Jeg vil gjerne gå i behandling nå når jeg er syk. Regner med at behandler tar til orde for avslutning om han kjenner det nærmer seg. 

Ja men du skriver som at alle går i behandling og det gjør ikke alle for det er ikke alle som kan behandles. Jeg har bipolar og har fått de medisinene jeg trenger og de gjør meg stabil. Bipolar er hjernekjemisk og kan ikke behandles med snakking. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja men du skriver som at alle går i behandling og det gjør ikke alle for det er ikke alle som kan behandles. Jeg har bipolar og har fått de medisinene jeg trenger og de gjør meg stabil. Bipolar er hjernekjemisk og kan ikke behandles med snakking. 

Men jeg er deprimert. Det kan vel behandles med snakking? Jeg er ikke stabil på medisiner. BP her også.

AnonymBruker
Vendi skrev (2 minutter siden):

Det pleier å gå bra når ikke det skjer noe ekstraordinært. Men akkurat denne sommeren har det blitt en del utfordringer mtp akutt sykdom, og vanskeligheter med å få rask og riktig hjelp. 

Fysisk sykdom hos deg?

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Men jeg er deprimert. Det kan vel behandles med snakking? Jeg er ikke stabil på medisiner. BP her også.

Hvordan tenkte du at man blir bedre av depresjon bare ved å snakke og snakke i årevis? Blir ikke det bare å dvele på de samme tinga? Hjelper det? 

Den forsvunne diamanten

Det har gått veldig veldig for bra lenge helt til et par dager siden, da sa det litt pang men siden jeg er på andre siden av kloden så er det veldig dyrt å snakke med vernepleier. Det er veldig veldig tøft. Jeg ser fram til når jeg har kommet hjem og får ting i orden igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...