Gå til innhold

Blander du alkohol og sovemedisin?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Den forsvunne diamanten skrev (1 minutt siden):

Jeg tror du vet svaret på dette selv, men IKKE GJØR DET! Det er ikke noe bra for deg. Det er andre måter du kan håndtere vanskelige situasjoner og følelser på❤️

Men hva kan skje? Jeg vil jo gjerne få sove OG kunne ta noen glass sammen med gode venner. 

Anonymkode: f1f20...ce7

Den forsvunne diamanten
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men hva kan skje? Jeg vil jo gjerne få sove OG kunne ta noen glass sammen med gode venner. 

Men da burde du velge. Skal du sove godt drikker du ikke og tar alimemazin. Skal du ta noen glass med venner kan du enten drikke mocktails/brus også ta alimemazin. Eller så Kan du drikke og prøve å sove uten alimemazin.

Annonse

AnonymBruker
Sokk skrev (6 minutter siden):

Jeg har blandet alkohol med medisiner. Jeg tror nøkkelen her er å ikke overdrive. Hvis du drikker så mye at du tar en hel pakke sovemedisiner har du drukket for mye. Det er mengden som avgjør. Hvis du ikke har selvkontroll får du la være å drikke. 

Jeg har selvkontroll. Er det greit da? Hi

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg trodde at jeg hadde selvkontroll helt til jeg tok den overdosen og kunne dødd. Så personlig hadde jeg aldri tatt sjansen, men det får være opp til hver enkelt.

Anonymkode: c6017...945

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Beklager, jeg sjekket ikke anonymkodene.

Et par glass og en alimemazin ville jeg for eget vedkommende ikke bekymret meg for et sekund.

Du kan selv leke deg med interaksjonsanalyse på felleskatalogen.no.

Kos deg og sov godt. 

AnonymBruker
Sokk skrev (6 minutter siden):

Beklager, jeg sjekket ikke anonymkodene.

Et par glass og en alimemazin ville jeg for eget vedkommende ikke bekymret meg for et sekund.

Du kan selv leke deg med interaksjonsanalyse på felleskatalogen.no.

Kos deg og sov godt. 

Takk😉

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg trodde at jeg hadde selvkontroll helt til jeg tok den overdosen og kunne dødd. Så personlig hadde jeg aldri tatt sjansen, men det får være opp til hver enkelt.

Anonymkode: c6017...945

Men du kunne jo tatt den overdosen selv om du på forhånd hadde bestemt deg for å ikke å ta medisinen? Den står da fortsatt tilgjengelig i skapet? 

Vi snakker for øvrig om alimemazin. Z-hypnotika som Imovane ville jeg ikke tatt (ikke edru heller, men det er en annen sak). 

AnonymBruker
Sokk skrev (2 minutter siden):

Men du kunne jo tatt den overdosen selv om du på forhånd hadde bestemt deg for å ikke å ta medisinen? Den står da fortsatt tilgjengelig i skapet? 

Vi snakker for øvrig om alimemazin. Z-hypnotika som Imovane ville jeg ikke tatt (ikke edru heller, men det er en annen sak). 

Det kom opp på analyse på felleskatalogen; bør unngås. Forhåndsregler taes. 

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det kom opp på analyse på felleskatalogen; bør unngås. Forhåndsregler taes. 

Det kommer først en beskrivelse av symbolene, så kommer selve resultatet lenger ned. Der er alkohol + alimemazin grønn. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Alle mener de har selvkontroll så det i seg selv betyr ingenting.

Bare det at du vurderer å blande sier meg at du ikke har kontroll.

Anonymkode: a4a43...1ba

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...