AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 Skrevet 2. august 2024 Er det mulig å bruke fotografering som terapi? Og så fall hvordan kan man bruke fotografering som terapi? Jeg elsker å fotografere så kanskje det kan hjelpe meg psykisk også, håper jeg... Anonymkode: 44cc7...7ec 0 Siter
frosken Skrevet 2. august 2024 Skrevet 2. august 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Er det mulig å bruke fotografering som terapi? Og så fall hvordan kan man bruke fotografering som terapi? Jeg elsker å fotografere så kanskje det kan hjelpe meg psykisk også, håper jeg... Anonymkode: 44cc7...7ec Du kan lese boka "Kamerakuren" av Torkil Færø. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 Skrevet 2. august 2024 frosken skrev (2 minutter siden): Du kan lese boka "Kamerakuren" av Torkil Færø. Tuuusen takk for tips ❤️ Anonymkode: 44cc7...7ec 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 2. august 2024 Skrevet 2. august 2024 Det er ikke ofte jeg kan svare på spørsmål på Psykiatri, men her kan jeg. JA ABSOLUTT ! Jeg brukte det som terapi etter skilsmisse. Fungerer som bare det. Det fikk meg ut på tur / ut av sofaen. Det fikk meg til å leve i nuet og jeg hadde noe å kose meg med på kveldstid når jeg skulle se gjennom bildene og redigere de beste. Jeg koste meg jeg 5 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 Skrevet 3. august 2024 Nicklusheletida skrev (12 timer siden): Det er ikke ofte jeg kan svare på spørsmål på Psykiatri, men her kan jeg. JA ABSOLUTT ! Jeg brukte det som terapi etter skilsmisse. Fungerer som bare det. Det fikk meg ut på tur / ut av sofaen. Det fikk meg til å leve i nuet og jeg hadde noe å kose meg med på kveldstid når jeg skulle se gjennom bildene og redigere de beste. Jeg koste meg jeg Tusen takk for svar ❤️ Så flott å høre at det hjalp deg! Fulgte du noe spesielt program/guide eller hva en nå skal kalle det når du tok bilder? Eller klarte du å komme deg ut og ta bilder på egenhånd også tok du bilder av det du hadde lyst til? Anonymkode: 44cc7...7ec 0 Siter
Kashmir Skrevet 3. august 2024 Skrevet 3. august 2024 Garantert! For meg hjalp det veldig å ha fokus rettet bort fra meg selv rett og slett. Det var befriende, og alt @Nicklusheletida nevner! 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 3. august 2024 Skrevet 3. august 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Tusen takk for svar ❤️ Så flott å høre at det hjalp deg! Fulgte du noe spesielt program/guide eller hva en nå skal kalle det når du tok bilder? Eller klarte du å komme deg ut og ta bilder på egenhånd også tok du bilder av det du hadde lyst til? Anonymkode: 44cc7...7ec Nei, jeg hadde ikke noe program. Jeg satte i gang med dette selv. Jeg har alltid lit å ta bilder da, men det ble ekstra mye i den perioden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.