Gå til innhold

Mulig å bruke fotografering som terapi?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Er det mulig å bruke fotografering som terapi? Og så fall hvordan kan man bruke fotografering som terapi? Jeg elsker å fotografere så kanskje det kan hjelpe meg psykisk også, håper jeg...

Anonymkode: 44cc7...7ec

Du kan lese boka "Kamerakuren" av Torkil Færø. 

Nicklusheletida

Det er ikke ofte jeg kan svare på spørsmål på Psykiatri, men her kan jeg. 

JA ABSOLUTT ! 

Jeg brukte det som terapi etter skilsmisse. Fungerer som bare det. Det fikk meg ut på tur / ut av sofaen. Det fikk meg til å leve i nuet og jeg hadde noe å kose meg med på kveldstid når jeg skulle se gjennom bildene og redigere de beste. 

Jeg koste meg jeg :)

AnonymBruker
Nicklusheletida skrev (12 timer siden):

Det er ikke ofte jeg kan svare på spørsmål på Psykiatri, men her kan jeg. 

JA ABSOLUTT ! 

Jeg brukte det som terapi etter skilsmisse. Fungerer som bare det. Det fikk meg ut på tur / ut av sofaen. Det fikk meg til å leve i nuet og jeg hadde noe å kose meg med på kveldstid når jeg skulle se gjennom bildene og redigere de beste. 

Jeg koste meg jeg :)

Tusen takk for svar ❤️ Så flott å høre at det hjalp deg! :) Fulgte du noe spesielt program/guide eller hva en nå skal kalle det når du tok bilder? Eller klarte du å komme deg ut og ta bilder på egenhånd også tok du bilder av det du hadde lyst til? 

Annonse

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Tusen takk for svar ❤️ Så flott å høre at det hjalp deg! :) Fulgte du noe spesielt program/guide eller hva en nå skal kalle det når du tok bilder? Eller klarte du å komme deg ut og ta bilder på egenhånd også tok du bilder av det du hadde lyst til? 

Nei, jeg hadde ikke noe program. Jeg satte i gang med dette selv. Jeg har alltid lit å ta bilder da, men det ble ekstra mye i den perioden. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...