Gå til innhold

Du som har blitt frisk fra bipolar depresjon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Fant den rette medisinene var det som hadde mest å si for meg, for meg ble det komboen abilify, litium og wellbutrin. Også det å holde fast i rutiner, forsøke gjøre noe fornuftig hver dag, jobbe litt når jeg fikk til det, være litt sosial med venner og familie, trene og komme meg ut en tur i dagslys hver dag. 

Anonymkode: 93775...7d1

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fant den rette medisinene var det som hadde mest å si for meg, for meg ble det komboen abilify, litium og wellbutrin. Også det å holde fast i rutiner, forsøke gjøre noe fornuftig hver dag, jobbe litt når jeg fikk til det, være litt sosial med venner og familie, trene og komme meg ut en tur i dagslys hver dag. 

Mange takk for svar. Går du i behandling? Hvor lenge var du syk?

Anonymkode: 9af8c...39b

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Mange takk for svar. Går du i behandling? Hvor lenge var du syk?

Anonymkode: 9af8c...39b

Jeg går i behandling nå, men det er urelatert til bipolar og depresjon. Jeg har hatt mange depresjoner som varte i ulik lengde, har ikke tall på de.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...