Gå til innhold

Noen som har avsluttet behandling i affekt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja jeg har det, men for min del var det bare bra siden jeg hadde gått i 1år uten å blitt noe særlig bedre av min depresjon. Tenkte også at andre hadde mer nytte av plassen da. Går uansett bra nå da jeg ble bedre av å ikke fokusere så mye på neste time hele tiden. 

Anonymkode: ef2f4...6f4

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Ja jeg har det, men for min del var det bare bra siden jeg hadde gått i 1år uten å blitt noe særlig bedre av min depresjon. Tenkte også at andre hadde mer nytte av plassen da. Går uansett bra nå da jeg ble bedre av å ikke fokusere så mye på neste time hele tiden. 

Jobber du fullt nå?

Anonymkode: 7d351...45b

AnonymBruker
aa-k-j skrev (14 minutter siden):

Nei har ikke avsluttet i affekt. Tenkte lenge gjennom det, men gikk ikke så lang tid fra jeg avsluttet til jeg ble verre. Og jeg hadde vært god lenge før jeg valgte å avslutte. Men men sånn kan det gå. 

Har du noen form for hjelp nå?

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja jeg har kjempet mye for å komme meg tilbake i jobb. 

Vet du hva som gjorde at du ble så mye verre? Det at du ikke kunne dele det som var vanskelig?

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Har du noen form for hjelp nå?

Nei. Har time hos fastlegen denne måneden så får prate med den om det da. Vurderer hjelp fra kommunen, men er usikker på hvilken med tanke på at jeg er utrygg på helsepersonell pga mengder med negative erfaringer.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vet du hva som gjorde at du ble så mye verre? Det at du ikke kunne dele det som var vanskelig?

Leste du ikke hva jeg skrev? Jeg skrev at jeg ble bedre av å avslutte på dps. Da jeg gikk i behandling så var tankene mine hele tiden på når neste time er og at jeg absolutt måtte snakke med hen. Nå så klarer jeg faktisk å leve et helt vanlig liv. Er i full jobb. 

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg blir ikke verre av å ikke snakke med noen. Jeg blir verre AV Å SNAKKE MED NOEN. Å drive å dra opp igjen gammel drit hele tiden og bare fokusere på det negative og at livet er så jævlig i hver eneste uke på dps. Det var DET som gjorde meg dårligere. 

Someone_too
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Jeg blir ikke verre av å ikke snakke med noen. Jeg blir verre AV Å SNAKKE MED NOEN. Å drive å dra opp igjen gammel drit hele tiden og bare fokusere på det negative og at livet er så jævlig i hver eneste uke på dps. Det var DET som gjorde meg dårligere. 

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Jeg har samme erfaring som deg. Man får ikke gjort noe med fortiden. Det er bedre å skifte fokus til det som er positivt og gir glede. 

Endret av Someone_too
Jeg siterte og dermed kom innlegget jeg siktet til to ganger. Ønsket å fjerne sitatet, men fikk det ikke til.e
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hva sa behandler da du sa at du ville avslutte?

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hvor lenge gikk du til DPS?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...