Gå til innhold

Hvor mange og hva slags diagnoser har du fått som har vært feil?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kun at jeg kanskje ikke har asperger syndrom fordi de tenkte de symptomene har med shizoaffektiv å gjøre. Ellers har jeg aldri fått feil diagnose, men med årene har jeg blitt bedre og enkleste diagnoser tatt vekk. 

AnonymBruker
Glitter skrev (22 minutter siden):

Kun at jeg kanskje ikke har asperger syndrom fordi de tenkte de symptomene har med shizoaffektiv å gjøre. Ellers har jeg aldri fått feil diagnose, men med årene har jeg blitt bedre og enkleste diagnoser tatt vekk. 

Hva slags symptomer på asperger ligner på de ved schizoaffektiv? Er ikke det veldig ulike? 

Anonymkode: e6b35...d71

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hva slags symptomer på asperger ligner på de ved schizoaffektiv? Er ikke det veldig ulike? 

Anonymkode: e6b35...d71

Jeg spurte ikke. Men det var noe om at jeg isolerer meg, trekker meg unna folk, ikke kommer i gang med ting osv. Og at jeg framstår "normal" når jeg er med folk som jeg ikke kjenner. 

Aner ikke om det var riktig vurdering.

Annonse

RødPanda

Jeg ble feildiagnosert med emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse for noen år siden. Heldigvis etter en stund i behandling så oppdaget de at den ikke passet så godt som de som sendte meg dit trodde, og jeg ble utredet på nytt og fikk den fjernet.

AnonymBruker
RødPanda skrev (4 minutter siden):

Jeg ble feildiagnosert med emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse for noen år siden. Heldigvis etter en stund i behandling så oppdaget de at den ikke passet så godt som de som sendte meg dit trodde, og jeg ble utredet på nytt og fikk den fjernet.

Hva fikk du istedenfor?

Anonymkode: 31a97...1b7

RødPanda
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva fikk du istedenfor?

Anonymkode: 31a97...1b7

Det har jeg ikke så lyst til å dele, men det er en diagnose hvor behandling for emosjonelt ustabil ikke vil fungere og gjerne gjøre en verre, og det var det de fanget opp underveis.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...