Gå til innhold

Dere som selv har tatt til orde for å avslutte behandling på DPS

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvilke tanker hadde behandler om det?

Anonymkode: e9c63...e4c

Hva har det å si hva alle andres behandlere tenker om alle vi andre? Har du tenkt til å avslutte selv er det derfor du spør? 

Anonymkode: f3c48...969

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hva har det å si hva alle andres behandlere tenker om alle vi andre? Har du tenkt til å avslutte selv er det derfor du spør? 

Jeg vil gjerne høre andre sin erfaring. Ja, vil kanskje avslutte selv. Men er dårlig.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg vil gjerne høre andre sin erfaring. Ja, vil kanskje avslutte selv. Men er dårlig.

Hvorfor vil du avslutte når du er dårlig? 

Anonymkode: 17cb6...05f

Annonse

AnonymBruker

Jeg føler ikke jeg fortjener hjelpen.

Jeg kan kjenne igjen følelsen, men å avslutte pga det er noe av det dummeste du kan gjøre. Ikke bare gjør du behandleren din bekymret men også dine pårørende når du finner ut at du står helt alene i det når du har det vanskelig. Og i verste fall risikerer du å bli innlagt og/eller behandlet på tvang. Jeg oppfordrer deg heller til å være ærlig med din behandler og si neste time at du har vurdert å avslutte fordi du føler du ikke fortjener hjelpen.

AnonymBruker

Jeg kan kjenne igjen følelsen, men å avslutte pga det er noe av det dummeste du kan gjøre. Ikke bare gjør du behandleren din bekymret men også dine pårørende når du finner ut at du står helt alene i det når du har det vanskelig. Og i verste fall risikerer du å bli innlagt og/eller behandlet på tvang. Jeg oppfordrer deg heller til å være ærlig med din behandler og si neste time at du har vurdert å avslutte fordi du føler du ikke fortjener hjelpen.

Tusen takk for fin tilbakemelding. Det skal jeg gjøre.

AnonymBruker

Tusen takk for fin tilbakemelding. Det skal jeg gjøre.

Det var godt å høre, ønsker deg lykke til og håper du føler deg bedre snart.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hvorfor føler du at du ikke fortjener hjelpen? 

Jeg er et menneske uten verdi. Jeg virkelig hater meg selv så udugelig som jeg er.

AnonymBruker
psykedeliker skrev (31 minutter siden):

Hvilke rasjonelle argumenter har du for å avslutte?

Jeg vet kun hva jeg føler og det er at jeg burde avslutte slik at andre kan få plassen min.

Annonse

AnonymBruker

Jeg vet kun hva jeg føler og det er at jeg burde avslutte slik at andre kan få plassen min.

Hadde droppa stole på egne følelser i slike perioder, og ehller stolt på fagfolka

Anonymkode: 5c3b0...bc8

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg er et menneske uten verdi. Jeg virkelig hater meg selv så udugelig som jeg er.

Det var et veldig dårlig og vagt argument på hvorfor du ikke fortjener hjelp. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...