Gå til innhold

Andre som føler seg verdiløse når de ikke kan

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg får gode tilbakemeldinger, men jeg skammer meg over at jeg lever og ikke er død. Føler ikke jeg fortjener å leve.

Anonymkode: d5bd8...eb9

Dette er vel symptomer som er en del av sykdomsbildet. Ta det opp med behandler.

Anonymkode: 95b37...68a

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg skal prøve....

Det holder ikke 🙂 Den beskjeden fikk jeg fra foreleser. Sier du at du skal prøve, så har du alt gitt deg. Akkurat som plan B. Aldri ha en plan B. 

See? 

Du bør tenke "Ok, jeg velger å stole på den eller dem" 🙂 "Jeg klarer dette og jeg skal gjennomføre"

Jeg heier på deg. ETT skritt så er du der!

AnonymBruker
Kashmir skrev (Akkurat nå):

Det holder ikke 🙂 Den beskjeden fikk jeg fra foreleser. Sier du at du skal prøve, så har du alt gitt deg. Akkurat som plan B. Aldri ha en plan B. 

See? 

Du bør tenke "Ok, jeg velger å stole på den eller dem" 🙂 "Jeg klarer dette og jeg skal gjennomføre"

Jeg heier på deg. ETT skritt så er du der!

Du er snill. Takk. Jeg skal gjennomføre.

Annonse

AnonymBruker
aa-k-j skrev (2 minutter siden):

Jeg jobber ikke, men føler meg ikke verdiløs av den grunn. Søker deltidsjobber for jeg har lyst til å jobbe litt. Jeg er heller skuffet over hvordan livet mitt har vært så langt. 

Hva kan du gjøre for å endre på hvordan fortsettelsen blir?

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva kan du gjøre for å endre på hvordan fortsettelsen blir?

Det er andre personer som har forårsaket mye negativt i livet mitt og mesteparten er heldigvis ikke i mitt liv lenger. Man kan ikke endre hvordan andre er kun seg selv. Jeg er mer skeptisk av meg pga erfaringer. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jobbe fullt? Jeg jobber 50 prosent og strever med det.

Jobber 0% og ja, det er pinlig. Men har ingen kontakt med andre så det er ikke så pinlig som det kunne ha vært.

Anonymkode: 3943f...a78

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jobber 0% og ja, det er pinlig. Men har ingen kontakt med andre så det er ikke så pinlig som det kunne ha vært.

Anonymkode: 3943f...a78

Vil du ha kontakt med andre, men du får det ikke til?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...