Gå til innhold

Har du blitt tilbudt fast hyppighet på behandling på DPS

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg har alltid hatt hver uke mens nå får jeg bare annenhver men er helt ok siden jeg ikke sliter like mye som før.

Anonymkode: 47739...941

Satte behandler ord på det?

Anonymkode: 01d3b...e49

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Eller har det varighet etter alvorlighetsgrad/symptomtrykk?

Jeg har hatt enten hver eller annenhver uke. Usikker på hvorfor/når da behandler aldri har nevnt noe om det og jeg ikke har spurt han.

Jeg ble økt til to ganger i uka hos psykologen i en dårlig periode, så bare fortsatte vi med det etterpå.

Har en annen behandler nå og der er det ikke noe fast. Det har litt med innholdet å gjøre - om det er noe det gir mening å følge opp/fortsette på raskt - og ganske mye med tilgjengelighet i kalenderen å gjøre. 

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hvordan det ville bli fremover mtp hyppighet/tilbudet du ville få fra DPS.

Ja, han sa det helt konkret også. At han skulle hjelpe meg trappe opp på ny medisin og seponere den gamle i noen uker også skulle fastlegen ta over. Så skulle jeg bli henvist på nytt for det andre problemet jeg var der for hvis det fortsatt vedvarte.

Anonymkode: 47739...941

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...