Gå til innhold

Har noen politianmeldt dps?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Alt de gjør er å lyve, sette feil diagnoser og generelt gjør livet mitt forferdelig selvom jeg ikke går der. Dette er et seriøst spørsmål jeg ønsker å politianmelde visse ansatte. 

Anonymkode: 23ed8...6bc

Ingenting av det du beskriver er straffbart. Hvis du politianmelder ansatte på dps er det bare bevis på at du er paranoid. Du har ingenting å vinne på det. 

Jeg sku gjerne ha politianmeldt DPS for brudd på taushetsplikten, men tror ikke jeg hadde kommet noen vei. DPS hadde nok funnet en unnskyldning for å slippe unna eller så hadde det blitt henlagt. Eneste som kom ut av å klage var et møte. 

Endret av aa-k-j
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Alt de gjør er å lyve, sette feil diagnoser og generelt gjør livet mitt forferdelig selvom jeg ikke går der. Dette er et seriøst spørsmål jeg ønsker å politianmelde visse ansatte. 

Anonymkode: 23ed8...6bc

Hvordan kan de lyve, sette feil diagnoser og gjøre livet ditt forferdelig når du ikke går der?

Kan du dokumentere det?

Anonymkode: 48cb9...d0e

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvordan kan de lyve, sette feil diagnoser og gjøre livet ditt forferdelig når du ikke går der?

Kan du dokumentere det?

Anonymkode: 48cb9...d0e

De har gjort det med meg og. Går ikke der nå, men gjorde det tidligere. Kanskje ts gikk der tidligere.

Annonse

Utrolig trist at du opplever sånn urett fra en institusjon man gjerne vil ha tillit til. Det er noen grupper i samfunnet som blir mer hjelpesløse  når det begås urett, for de man opplever seg urettferdig og dårlig behandlet av har så mye større makt, og så er det få som hører etter eller bryr seg siden man går under radaren. Når det er sagt, så kan du ikke politianmelde forsømmelser og løgner, for det er som en skriver her, ikke straffbart. Husk også at dette ikke handler om hele DPS, for det er enkeltmennesker blant mange som gjør feil eller svikter. 

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 time siden):

Utrolig trist at du opplever sånn urett fra en institusjon man gjerne vil ha tillit til. Det er noen grupper i samfunnet som blir mer hjelpesløse  når det begås urett, for de man opplever seg urettferdig og dårlig behandlet av har så mye større makt, og så er det få som hører etter eller bryr seg siden man går under radaren. Når det er sagt, så kan du ikke politianmelde forsømmelser og løgner, for det er som en skriver her, ikke straffbart. Husk også at dette ikke handler om hele DPS, for det er enkeltmennesker blant mange som gjør feil eller svikter. 

Det er også dessverre enkelte som misbruker denne makten de har.
Å innrømme at det er begått feil sitter veldig langt inne

Anonymkode: d4f48...f62

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Enig.

Anonymkode: 3f207...9c1

Det blir litt for lettvint å skylde på at det er sykdom. Ingen kjenner vedkommende og hva h*n har opplevd.

Det begås feil på dps som på andre avdelinger. 

Annonse

AnonymBruker
psykedeliker skrev (3 minutter siden):

Vi kan jo lure på hvor mange leger og psykiatere som hadde blitt anmeldt hvis smarttelefoner med enkel mulighet for lyd- og videopptak hadde kommet på markedet 20-30 år tidligere.

Å, hvorfor tror du det?

AnonymBruker
Trinity80 skrev (1 time siden):

DPS burde egentlig anmelde flere pasienter synes jeg. Mange som trår over en grense og det blir kalt psykdom. Samme med pasienter på sykehusene. 

For å ikke snakke om de pårørende de burde blitt anmeldt, de er bare til bry. Ikke sant

AnonymBruker
psykedeliker skrev (1 time siden):

Vi kan jo lure på hvor mange leger og psykiatere som hadde blitt anmeldt hvis smarttelefoner med enkel mulighet for lyd- og videopptak hadde kommet på markedet 20-30 år tidligere.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Å, hvorfor tror du det?

Fordi du får fram den objektive sannheten

nachnoo skrev (7 timer siden):

Det er litt skuffende og trist å se at mange ikke ser at dette handler om sykdom.

Det er jo feil som blir begått av personer på dps også, og så blir noen veldig fortvilte fordi de føler seg maktesløse på grunn av det. Syns bare  det er greit å ta folk på alvor når de uttrykker sånn fortvilelse, og at en kan medgi at feil blir begått. Ingen her støtter jo at brukeren skal anmelde til poilitiet. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...