Gå til innhold

Sitter på venterommet nå og kjenner meg fysisk dårlig - hva skjer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen flere her som har opplevd å bli fysisk dårlig av å sitte på venterommet på psykiatrisk poliklinikk? Jeg sliter ikke med angst til vanlig og skal bare snakke om noe helt ufarlig denne timen som begynner om 15 minutter (medisiner). Men likevel kjenner jeg meg fysisk dårlig, rar i kroppen, føler jeg ikke får pustet ordentlig her inne og tenker ikke helt klart. Hva skjer? Aldri opplevd dette før og har sikkert hatt 50 timer til sammen her...andre behandlere da men...

Anonymkode: d5fc6...ebd

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Panikkangst?

Anonymkode: 1d6c5...708

Tror ikke det? For er ikke det sånn skikkelig fælt?

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kan det ikke bare være noe forbigående da, at man har spist noe, er varm og har drukket lite osv. Alt er da ikke psykisk.

Anonymkode: da240...1af

Sant, men det gikk over nå etter timen...

Anonymkode: d5fc6...ebd

Annonse

AnonymBruker

Psykiatriske pasienter er blant de beste til å kjenne for godt etter. De aller fleste opplever kvalme, at hodet/kroppen koker, urolig mage osv med jevne mellomrom. De fleste ser det ofte i  sammenheng med temperatur, dårlig væskeinntak osv, men psykisk syke ofte tilskriver det noe psykisk. Det kan være det også, men det er lett å glemme at slike variasjoner i fysisk form er helt normalt - for alle. 

Anonymkode: 4e07f...162

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...