Gå til innhold

Er det mange som ikke blir fullstendig friske fra bipolar 1 tross medisiner?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

De færreste blir helt friske, all den tid sykdommen er kronisk. Mange har lange perioder i remisjon derimot, dvs perioder uten symptom på sykdommen. Det får man med gode medisiner. 

Anonymkode: bae82...ccc

Annonse

AnonymBruker

Det vil jeg tro! Vil tro det gjelder en stor andel som tenker at "medisinene gjør alt, jeg trenger ikke å gjøre noe"

Jeg har fortsatt depresjoner, med opplever de som mildere enn før, kortere i varighet og at de kommer sjeldnere enn de gjorde da jeg var udiagnostisert. Men så gjør jeg andre ting også, helt normale ting. Jeg tror man får flere sykdomstegn om man ikke har "noe" i hverdagen. Tren, spis ordentlig, vær sosial, ha noe å se frem til, ha noe som gir deg noe

Anonymkode: 32893...7dc

Gjest Vendi
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Det vil jeg tro! Vil tro det gjelder en stor andel som tenker at "medisinene gjør alt, jeg trenger ikke å gjøre noe"

Jeg har fortsatt depresjoner, med opplever de som mildere enn før, kortere i varighet og at de kommer sjeldnere enn de gjorde da jeg var udiagnostisert. Men så gjør jeg andre ting også, helt normale ting. Jeg tror man får flere sykdomstegn om man ikke har "noe" i hverdagen. Tren, spis ordentlig, vær sosial, ha noe å se frem til, ha noe som gir deg noe

Anonymkode: 32893...7dc

På den annen side så er det jo ofte sånn når jeg er deprimert at jeg mister interessen for slike ting. Ikke orker jeg å engasjere meg heller. 

For meg tror jeg medisiner kan fikse det meste i alle fall. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...