Gå til innhold

Ferieskatt: Striskjorte og havrelefse?

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida skrev (6 timer siden):

Og jeg har sittet med kaffekoppen min og sett på at samboeren har kost seg med softis 🤣

Akkurat når vi er på ferietur spiser jeg det jeg har lyst på, men ellers i året kan jeg godt se på at mannen spiser is uten å ta noe selv. :) 

Fortsetter under...

påskelilje

I dag tok jeg på en shorts jeg ikke har brukt før i sommer, og muligens heller ikke i fjor. Tynt, uelastisk stoff. Mener å huske at den satt som et pølseskinn. Men i dag sitter den fint, nesten litt romslig! Så selv om jeg ikke går ned i vekt, har jeg endret litt fasong med styrketreningen! Mer fast i fisken

påskelilje skrev (44 minutter siden):

I dag tok jeg på en shorts jeg ikke har brukt før i sommer, og muligens heller ikke i fjor. Tynt, uelastisk stoff. Mener å huske at den satt som et pølseskinn. Men i dag sitter den fint, nesten litt romslig! Så selv om jeg ikke går ned i vekt, har jeg endret litt fasong med styrketreningen! Mer fast i fisken

Det er skikkelig gøy! 👏

påskelilje
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Det er skikkelig gøy! 👏

Ja, veldig gøy! Den vanlige shortsen min lå nede da jeg skulle kle meg, så jeg tok denne bare litt foreløpig, fordi den ikke pleier å være noe behagelig å ha på - men det er den nå 😁

emilie321
påskelilje skrev (8 minutter siden):

Ja, veldig gøy! Den vanlige shortsen min lå nede da jeg skulle kle meg, så jeg tok denne bare litt foreløpig, fordi den ikke pleier å være noe behagelig å ha på - men det er den nå 😁

Sånt er skikkelig gøy!  Og motiverende 

påskelilje
emilie321 skrev (Akkurat nå):

Sånt er skikkelig gøy!  Og motiverende 

Ja 😁

Moralen må være: kvitt deg aldri med tøy du liker - plutselig passer det igjen!

😁

Og selvfølgelig: vekt betyr ikke alt. Funksjon og fasong er også viktig, men av de to er funksjon viktigst, for meg. Men moro når fasongen også bedres 🤩

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...