Gå til innhold

Flere som ikke går i behandling?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg går ikke i behandling. Ble visstnok gitt opp av dps etter jeg ble ufør. Gikk der i 2år da. 

Anonymkode: d9c7f...3ac

Hva sa de til deg etter de to årene? Hvorfor sier du at du ble gitt opp?

Anonymkode: bd126...5f8

Jeg går heller ikke i behandling lenger og er helt greit det. Men er ikke lenge siden jeg avsluttet selv. Gikk hos avtalespesialist for hos DPS ble jeg gitt opp for mer enn 10 år siden. Har det egentlig ganske greit nå. 

Endret av aa-k-j
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hva sa de til deg etter de to årene? Hvorfor sier du at du ble gitt opp?

Det er ikke alle som kan bli friske. Det er ikke alle psykiatriske diagnoser man kan bli bedre eller frisk av. Men jeg ønsker ikke å snakke om meg. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det er ikke alle som kan bli friske. Det er ikke alle psykiatriske diagnoser man kan bli bedre eller frisk av. Men jeg ønsker ikke å snakke om meg. 

Det respekterer jeg. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...