Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Toogoodgirl

Er begynt på Zoloft og Sobril. Jeg blir så himla trøtt av disse. Jeg kan sovne når som helst! Helt krise egentlig. I tillegg kommer kvalmen🤢

Tok en Zoloft 25mg.i morges og 1 Sobril litt seinere i dag. Kan jeg prøve å ta Zoloft i kveld igjen istedenfor i morgen tidlig?

Fortsetter under...

Toogoodgirl
ISW skrev (1 minutt siden):

Ca 20% blir enten hhv. trøtt eller våken av Zoloft. 

De som blir trøtte bør ta medisinen på kvelden. De som blir våkne bør ta den på morgenen :)

Okei da tenker jeg at jeg prøver en ikveld. Hvor lenge virker egentlig 25 mg? vet du?

Toogoodgirl skrev (5 minutter siden):

Okei da tenker jeg at jeg prøver en ikveld. Hvor lenge virker egentlig 25 mg? vet du?

Da inntar du 50 mg (dobbel dose) i dag? Jeg tror jeg heller ville tatt en i morgen kveld da.

Halveringstiden til Zoloft er ca et døgn. 

Annonse

Toogoodgirl
erik123 skrev (6 minutter siden):

Medisinen må tas om kvelden, ja fordi du blir veldig trøtt. Og det er da godt å få ren god natts søvn. 

Ja, jeg skal prøve det😊Litt usikker om Sobrilen også gjør meg trøtt, men den kan jeg ikke ta på kvelden hvis virkningen ikke varer så lenge..

erik123 skrev (35 minutter siden):

Medisinen må tas om kvelden, ja fordi du blir veldig trøtt. Og det er da godt å få ren god natts søvn. 

Jeg fikk insomni, men var likevel en rar og sløv zombie på dagtid de første dagene. Oppstarten på sånne medisiner kan være litt røff. 

Toogoodgirl
Sokk skrev (19 minutter siden):

Jeg fikk insomni, men var likevel en rar og sløv zombie på dagtid de første dagene. Oppstarten på sånne medisiner kan være litt røff. 

Uffda..tungt det også🫣

Ja, merker at dette kan bli voldsomt tøft fremover, men kan ikke gi meg nå

Toogoodgirl skrev (5 minutter siden):

Uffda..tungt det også🫣

Ja, merker at dette kan bli voldsomt tøft fremover, men kan ikke gi meg nå

Jeg husker jeg fulgte med i subredditen r/zoloft for å få motivasjon til å holde ut (nå varte dette bare i et par dager hos meg da, bortsett fra det med søvnen). Den er selvfølgelig fylt opp av klaging over bivirkninger, men det er også en del suksesshistorier som kan virke motiverende og gi håp. 

Toogoodgirl
Sokk skrev (1 minutt siden):

Jeg husker jeg fulgte med i subredditen r/zoloft for å få motivasjon til å holde ut (nå varte dette bare i et par dager hos meg da, bortsett fra det med søvnen). Den er selvfølgelig fylt opp av klaging over bivirkninger, men det er også en del suksesshistorier som kan virke motiverende og gi håp. 

Hvor finner jeg det?🥰

AnonymBruker
Toogoodgirl skrev (3 timer siden):

Er begynt på Zoloft og Sobril. Jeg blir så himla trøtt av disse. Jeg kan sovne når som helst! Helt krise egentlig. I tillegg kommer kvalmen🤢

Tok en Zoloft 25mg.i morges og 1 Sobril litt seinere i dag. Kan jeg prøve å ta Zoloft i kveld igjen istedenfor i morgen tidlig?

Vil tro du blir vel så trøtt av Sobril

Anonymkode: 1ed67...2d3

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...